داکت اسپلیت زانتی Zaneti

نمایش 8 24 36

دسته بندی خدمات دما کالا

تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF

داکت اسپلیت زانتی یکی داکت اسپلیت های با کیفیت و شناخته شده در بازار است که با تنوع بالا، بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و طراحی زیبا و جذابی که دارد، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است.

قدرت خنک کنندگی بالا، استفاده از قطعات با کیفیت و کم صدا بودن داکت اسپلیت زانتی باعث شده این برند به یکی از رقبای اصلی برند های شناخته شده جهانی تبدیل شود. کمپانی زانتی زانتی با بهره گیری از مواد اولیه با کیفیت و علم روز دنیا، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را با بالاترین امکانات و کیفیت تولید کرده و روانه بازار می کند.

داکت اسپلیت های زانتی طراحی مناسب و ابعاد استانداردی دارند که باعث می شود قابلیت نصب در سقف کاذب انواع محیط های اداری، تجاری و مسکونی را داشته باشند.

فروشگاه دماکالا با بیش از ده سال سابقه در عرضه و ارائه خدمات پس از فروش انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، انواع داکت اسپلیت زانتی را با ضمانت اصالت و گارانتی به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی به فروش می رساند.

در ادامه شما را با کمپانی زانتی و داکت اسپلیت های آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ویژگی های داکت اسپلیت زانتی

داکت اسپلیت zaneti یکی از داکت اسپلیت های محبوب و کارآمد برای کلیه فصول سال است. این داکت اسپلیت ها دارای قابلیت ها و ویژگی هایی هستند که آن ها را برای انواع مناطق آب و هوایی و انواع ساختمان ها با کاربری و متراژ های متنوع مناسب می سازد.

به همین دلیل است که داکت اسپلیت زانتی علاوه بر خانه ها، در ساختمان های اداری و حتی مراکز خرید و واحد های تجاری هم کاربرد گسترده ای دارد.

یکی از ویژگی های مهم داکت اسپلیت زانتی داشتن قابلیت سرمایش و گرمایش است یعنی شما می توانید از داکت اسپلیت زانتی برای گرمایش در فصل زمستان هم استفاده کنید.

راندمان بالا، مصرف انرژی پایین و توزیع یکنواخت هوای تهویه شده از دیگر ویژگی های مهم داکت اسپلیت زانتی است.

ویژگی دیگر داکت اسپلیت های زانتی که باید به آن توجه داشته باشید، ابعاد استاندارد آن است. از آنجایی که داکت اسپلیت ها باید داخل سقف نصب شوند، ابعاد و اندازه آن ها بسیار مهم است. داکت اسپلیت های زانتی در ابعاد استاندارد و بهینه طراحی و تولید می شوند و به همین دلیل نصب آن ها آسان است.

بدنه داکت اسپلیت زانتی از جنس آلیاژ های با کیفیت و با دوام تولید شده و بنابراین استحکام زیادی در برابر نوسانات دما، ضربات و فشار دارد.

قبل از انتخاب و خرید داکت اسپلیت برای هر آپارتمان باید با متخصصین این حوزه مشورت کنید. ابعاد سقف ساختمان و سایر عوامل موثر بر انتخاب داکت اسپلیت حتما باید پیش از خرید توسط کارشناس بررسی شود.

خدمات مشاوره رایگان پیش از خرید داکت اسپلیت زانتی در فروشگاه دماکالا به شما کمک می کند بهترین و مناسب ترین داکت اسپلیت را انتخاب کنید. در صورتی که تمایل دارید درباره فرایند انتخاب و خرید داکت اسپلیت بیشتر بدانید، شما را به مطالعه راهنمای خرید بهترین داکت اسپلیت دماکالا دعوت می کنیم.

مزایا و معایب داکت اسپلیت زانتی

هنگام خرید داکت اسپلیت یا هر محصولی، بسیار مهم است که از معایب و نقاط ضعف دستگاه هم آگاه باشید تا بتوانید بر اساس شرایط و نیاز های خودتان، بهترین مورد را انتخاب کنید. از مزایا و معایب داکت اسپلیت زانتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب آسان با توجه به ابعاد استاندارد و بهینه دستگاه (ارتفاع پایین)
  • سرویس راحت
  • ترموستات دیواری با نمایشگر قابل برنامه ریزی
  • گاز مبرد R410A در مدل اینورتر دار و R410 در مدل معمولی
  • دارای ریموت کنترل و کنترل دیواری
  • لرزش پایین
  • بازدهی بالا
  • کم صدا
  • انواع برق مصرفی تک فاز و سه فاز
  • سیستم خاموش و روشن اتوماتیک
  • سیستم کنترل هوشمند
  • امکان خروج آب درین از هر دو طرف یونیت داخلی (کنترل نشتی آب)
  • امکان گرمایش در فصل زمستان با اتصال کویل آب گرم
  • کمپرسور روتاری دو قلو
  • پرتاب باد قوی

داکت اسپلیت اینورتر یا معمولی زانتی

داکت اسپلیت زانتی در دو نوع معمولی و اینورتر در بازار موجود است. تفاوت داکت اسپلیت اینورتر زانتی با نوع معمولی در داشتن یک برد به نام برد اینورتر است. داکت اسپلیت هایی که برد اینورتر دارند می توانند با دور موتور های متغیر کار کنند. در حالی که داکت اسپلیت معمولی این امکان را ندارد و همواره با دور موتور ثابت کار می کند.

اما دور موتور در عمل چه اثر روی کارکرد داکت اسپلیت دارد؟ در داکت اسپلیت معمولی چون دور موتور ثابت است وقتی دمای محیط به حد ثابت می رسد موتور دستگاه باید خاموش شود. زمانی که دستگاه خاموش باشد و دیگر کار نکند، طبیعتا دما دوباره از حد مطلوب خارج می شود. در این صورت دستگاه باید مجددا روشن شود تا دمای محیط را مجددا تنظیم کرده و به حد مطلوب برساند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که در این حالت دستگاه باید مدام روشن و خاموش شود. این خاموش روشن شدن های متوالی علاوه بر افزایش مصرف انرژی باعث پایین آمدن عمر دستگاه هم خواهد شد.

دستگاه هایی که برد اینورتر دارند، زمانی که دمای محیط به حد مطلوب می رسد به جای این که خاموش شوند، دور موتور را کاهش می دهند و زمانی که نیاز باشد مجددا دور موتور را افزایش می دهند. این فرایند باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان دستگاه می شود.

با وجودی که قیمت داکت اسپلیت زانتی اینورتر دار نسبت به نوع معمولی بیشتر است، اما با توجه به پایین بودن مصرف برق، به صرفه تر است.

قیمت داکت اسپلیت اینورتر زانتی

کیت اینورتر در داکت اسپلیت های زانتی مصرف برق دستگاه را تا 40 درصد کاهش داده و بهره وری را افزایش می دهد. قیمت داکت اسپلیت اینورتر زانتی نسبت به داکت اسپلیت معمولی بیشتر است اما هزینه ای که شما برای خریداری داکت اسپلیت اینورتر زانتی صرف می کنید، در بلند مدت با پرداخت هزینه کمتر برای قبوض برق جبران می شود.

مشخصات فنی داکت اسپلیت زانتی

داکت اسپلیت زانتی از دو بخش اصلی تشکیل می شود: یک یونیت هواساز داخلی و یک یونیت کندانسور خارجی. این دو یونیت از طریق لوله های مسی به هم متصل می شوند.

یونیت داخلی داکت اسپلیت زانتی که داخل سقف کاذب نصب می شود از ورق گالوانیزه با ضخامت و کیفیت بالا ساخته می شود. ورق گالوانیزه در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی و نوسان دمایی مقاومت بالایی دارد.

برای ساخت یونیت خارجی داکت زانتی که در خارج از ساختمان نصب می شود نیز از متریال درجه اول و بادوام استفاده شده است. کندانسور و اواپراتور این دستگاه دارای پوشش فین طلایی است که آن را در برابر پوسیدگی مقاوم ساخته و سبب افزایش عمر دستگاه می شود.

انواع مدل های داکت اسپلیت زانتی

داکت اسپلیت های زانتی با ظرفیت های متنوع از 18000 تا 60000 بی تی یو در بازار موجود هستند.

داکت اسپلیت های زانتی در سه مدل به بازار عرضه می شوند:

  • داکت اسپلیت زانتی ZAMD-CO – مدل تروپیکال ویژه مناطق گرمسیری
  • داکت اسپلیت زانتی ZAMD-HD – مدل اینورتر دار
  • داکت اسپلیت زانتی ZAMD-HO – مدل معمولی

داکت اسپلیت اینورتر زانتی

داکت اسپلیت های مدل ZAMD-HD از نوع اینورتر دار هستند و در 5 ظرفیت متنوع به فروش می رسند:

  • داکت اسپلیت اینورتر زانتی 18000
  • داکت اسپلیت اینورتر زانتی 24000
  • داکت اسپلیت اینورتر زانتی 30000
  • داکت اسپلیت اینورتر زانتی 36000
  • داکت اسپلیت اینورتر زانتی 60000

این داکت اسپلیت ها دارای قدرت پرتاب باد و بازدهی بسیار بالایی هستند و داشتن برد اینورتر مصرف انرژی آن ها را تا 40 درصد کاهش می دهد.

از نظر سر و صدا، داکت اسپلیت اینورتر زانتی جزو داکت اسپلیت های بسیار کم صدا است که صدای یونیت هواساز آن حداقل 24 و حداکثر 45 دسی بل برآورد شده است.

کمپرسور این مدل کولر ها از نوع روتاری تولید برند توشیبا است.

داکت اسپلیت معمولی زانتی

داکت اسپلیت های مدل ZAMD-HO از جمله داکت اسپلیت های معمولی زانتی هستند که در ظرفیت های 18، 24، 36، و 60 هزار بی تی یو تولید می شوند. داشتن گاز مبرد R410A، کم مصرف بودن، و راندمان بالا از جمله ویژگی های مهم داکت اسپلیت های سری HO است.

داکت اسپلیت گرمسیری زانتی

داکت اسپلیت های سری CO زانتی مخصوص مناطق گرمسیری یا همان حاره ای هستند. این داکت اسپلیت ها در ظرفیت های متنوع تولید می شوند:

  • داکت اسپلیت گرمسیری زانتی 18000
  • داکت اسپلیت گرمسیری زانتی 24000
  • داکت اسپلیت گرمسیری زانتی 36000
  • داکت اسپلیت گرمسیری زانتی 48000
  • داکت اسپلیت گرمسیری زانتی 60000

این داکت اسپلیت ها امکان کار کردن در دمای بالای 60 درجه سانتی گراد را دارند و برای مناطق گرمسیری مناسب هستند.

داکت اسپلیت زانتی ساخت کجاست

داکت اسپلیت Zaneti یکی از محصولات محبوب شرکت Zaneti در کشور ایتالیا است. کمپانی ایتالیایی زانتی یکی از کمپانی های مطرح فعال در حوزه طراحی و ساخت سیستم های تهویه هوا در ابعاد جهانی است. زانتی با استفاده از تازه ترین فناوری های نوین جهانی و قطعات با کیفیت و با دوام، به یکی از برترین تولید کنندگان داکت اسپلیت در جهان تبدیل شده است.

سیستم های تهویه مطبوع زانتی علاوه بر خود ایتالیا در بازار های جهانی هم فروش بالایی دارند و به اروپا و خاورمیانه صادر می شوند.

قیمت داکت اسپلیت زانتی

قیمت داکت اسپلیت زانتی به عوامل زیادی بستگی دارد. مثلا داکت اسپلیت اینورتر نسبت به معمولی قیمت بیشتری دارد. اما از سوی دیگر، چون مصرف برق آن پایین تر است، در دراز مدت از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

داکت اسپلیت هایی که در کنار قابلیت سرمایش در فصل تابستان، امکان گرمایش در فصل زمستان را دارند نیز نسبت به داکت اسپلیت هایی که فقط می توانند هوا را خنک کنند گران قیمت تر هستند. در صورتی که فکر می کنید قابلیت گرمایشی داکت اسپلیت برای شما اهمیت دارد و ارزش هزینه بیشتر را دارد، از این نوع داکت اسپلیت ها خرید کنید.

نوع گاز مبرد، میزان سر و صدا، قابلیت های اضافی، ظرفیت هوادهی، راندمان، نوع کمپرسور، مدل کمپرسور، رده انرژی و … از جمله دیگر عواملی هستند که روی قیمت داکت اسپلیت زانتی تاثیر دارند.

جهت دریافت آخرین قیمت داکت اسپلیت زانتی می توانید قیمت مدل مورد نظرتان را از سایت دماکالا استعلام کنید یا جهت دریافت لیست قیمت داکت اسپلیت زانتی با تیم فروش دماکالا تماس بگیرید.

نمایندگی فروش داکت اسپلیت زانتی در تهران

فروشگاه دماکالا با بیش از 10 سال سابقه در فروش و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به عنوان نمایندگی داکت اسپلیت زانتی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است. شما عزیزان می توانید جهت دریافت جدید ترین لیست قیمت داکت اسپلیت زانتی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همچنین در صورتی که قصد خرید داکت اسپلیت زانتی را دارید از یکی از سه روش زیر اقدام به خریداری محصول خود نمایید:

  1. مراجعه حضوری به فروشگاه دماکالا و خرید داکت اسپلیت زانتی
  2. تماس تلفنی با تیم فروش دماکالا و دریافت مشاوره رایگان خرید داکت اسپلیت زانتی و در نهایت ثبت سفارش و تحویل کالا درب منزل
  3. ثبت سفارش اینترنتی از طریق وبسایت دماکالا از سراسر جهان و دریافت کالا درب منزل

گارانتی داکت اسپلیت زانتی

شما با خرید داکت اسپلیت زانتی از فروشگاه دماکالا می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش دماکالا استفاده کنید.

کاتالوگ داکت اسپلیت زانتی

یکی از مواردی که برای خرید داکت اسپلیت زانتی می تواند به شما کمک کند، مطالعه کاتالوگ محصولات این شرکت است. با کلیک روی لینک زیر می توانید کاتالوگ داکت اسپلیت زانتی را به صورت رایگان دانلود کنید:

دانلود کاتالوگ داکت اسپلیت زانتی Zaneti

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟