داکت اسپلیت اینورتر زانتی مدل ZMDA-36HD1RANA

  1. عملکرد: سرمايش و گرمایش + اینورتر
  2. قابلیت اتصال به کویل آبگرم جهت تامین گرمایش
  3. برق مصرفی تکفاز + رده انرژی A
  4. برای مساحت 60 تا 85 متر مربع (براساس شرایط)
  5. گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری
  6. 5 سال گارانتی شرکت شکار الکترونیک

    7. 10سال خدمات پس از فروش

    *5 سال ضمانت تعويض كمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات فنی

ارسال سریع تحویل سریع

دسته بندی های پر طرفدار

لیست خدمات دما کالا
تعمیر داکت اسپلیت
توضیحات

راهنمای انتخاب و خرید داکت اسپلیت اینورتر زانتی مدل ZMDA-36HD1RANA

داکت اسپلیت اینورتر زانتی مدل ZMDA-36HD1RANA با ظرفیت 36000BTU/hr و قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش، مناسب برای نصب در سقف کاذب ساختمان‌های اداری و مسکونی در شرایط آب و هوایی معتدل می باشد.

در صورت داشتن سقف کاذب مناسب، بهترین راه ‌حل استفاده از دستگاه‌های داکت اسپلیت است که علاوه بر تامین سرمایش و گرمایش محیط از طریق کویل DX، امکان تامین هوای تازه مورد نیاز را فراهم می کنند. این محصولات در قسمت بالای سقف کاذب واحدهای آپارتمانی بصورت مخفی نصب گردیده و توسط کانال‌هایی که به آنها متصل می شوند، هوای خنک و یا هوای گرم را در فضاهای مختلف واحد مربوطه بصورت مناسب توزیع می نمایند.

به طور کلی داکت اسپلیت اینورتر زانتی مدل ZMDA-36HD1RANA با طراحی زیبا و ابعاد مناسب، تحت لیسانس Zaneti ایتالیا، در انواع مختلف معمولی و اینورتر در ظرفیت‌های 1.5 الی 5 تن تبرید در کشور چین تولید می گردد. داکت اسپلیت‌های زانتی به دلیل کیفیت و تنوعی که دارند به عنوان سیستم‌های تهویه مطبوع اصلی در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و غیره توسط صاحبان پروژه‌های ساختمانی مورد استقبال بسیاری واقع گردیده اند.

داکت اسپلیت اینورتر زانتی مدل ZMDA-36HD1RANA برای خنک کنندگی از گاز مبرد R410a بهره می برد و دارای تکنولوژی فول اینورتر (کمپرسور اینورتر و موتور فن اینورتر) با 60 درصد قابلیت صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد.

اما آنچه داکت اسپلیت اینورتر زانتی را از مدل‌های مشابه متمایز می نماید، امکان کنترل دستگاه از راه دور از طریق اپلیکیشن تلفن همراه می باشد.

از لحاظ تنوع ظرفیت هم این محصولات در 6 ظرفیت‌ مختلف 1.5 الی 5 تن تبرید در بازار تهویه مطبوع ایران موجود می باشند؛ از این روی قادرند طیف وسیعی از نیاز مصرف کنندگان را تحت پوشش قرار دهند.

داکت اسپلیت اینورتر زانتی مدل ZMDA-36HD1RANA

ویژگی‌های داکت اسپلیت اینورتر زانتی مدل ZMDA-36HD1RANA

  • داکت اسپلیت اینورتر زانتی از هوادهی فوق العاده بالا و قابلیت کارکرد در دمای 15- تا 50+ درجه سانتیگراد برخوردار می باشد.
  • برق مصرفی این مدل داکت اسپلیت 36000 زانتی از نوع تک فاز 220 ولت می باشد.
  • امکان تنظیم خودکار حجم جریان هوادهی با توجه فشار استاتیکی مورد نیاز در این داکت اسپلیت‌ها وجود دارد.
  • کارکرد این دستگاه‌ها با کمترین میزان تولید صدا صورت می پذیرد.
  • استفاده از گاز R410A (سازگار با محیط زیست) و کمپرسور روتاری برند GMCC توشیبا
  • مناسب برای آب و هوای معتدل
  • این سری از داکت‌های زانتی دارای سیستم توربو جهت خنک کنندگی سریع محیط می باشند.
  • از مزایای عمده داکت اسپلیت زانتی روشن شدن خودکار دستگاه بعد از قطع و وصل شدن برق مصرفی می باشد.
  • قابلیت خروج آب درین از هر دو سمت یونیت داخلی
  • قابلیت تزریق هوای تازه
  • داکت اسپلیت‌های زانتی از اواپراتور و کندانسور طلایی مقاوم در برابر زنگ زدگی و خوردگی برخوردار می باشند.
  • مجهز به کنترل دیواری و ریموت کنترل
  • دارای نصب، سرویس و نگهداری آسانتر دستگاه با توجه به فضای سرویس بیشتر
  • سهولت تنظیم حجم جریان هوادهی مورد نیاز، با استفاده از کنترل دیواری دستگاه تا 15 مرحله برای انواع کانال کشی با فشارهای استاتیکی مختلف امکان پذیر می باشد.

تعیین ظرفیت و نصب داکت اسپلیت زانتی

  • به منظور تعیین ظرفیت و تعداد درخرید داکت اسپلیت زانتی مورد نیاز پروژه ابتدا نسبت به ارسال آخرین پلان معماری واحدها و طبقات ساختمان خود از طریق فکس یا Email برای کارشناسان ما اقدام فرمائید.
  • معمولا هنگام برآورد اولیه ظرفیت سرمایش داکت اسپلیت مورد نیاز هر آپارتمان در شرایط آب و هوایی مانند تهران و در طبقات وسط ساختمان (که در معرض تابش نورخورشید به سقف در تابستان و سرمای سطح بام در زمستان نمی باشند)، به ازا هر 30 یا 40 متر مربع سطح کلی و ناخالص آپارتمان حدود یک تن تبرید (ظرفیت داکت اسپلیت) در نظر گرفته می شود (هر متر مربع فضای مفید حدود 400 btu/hr) بنابراین اگر متراژ هر یک از واحد های آپارتمان شما بیش از 120 متر مربع باشد، بهتر است برای هر واحد دو دستگاه داکت اسپلیت مورد استفاده قرار گیرد .همچنین در نظر داشته باشید که هر BTU 12000 معادل یک تن تبرید می باشد.
  • برای آپارتمان های تا متراژ 150 متر مربع نیز می توان از داکت اسپلیت های تک فاز ولی با برق 32 آمپر (برخی برندها) استفاده نمود و نیازی به تقاضای برق سه فاز (از شرکت برق) نمی باشد.
  • در صورتیکه واحدهای آپارتمان شما حتی تا متراژ 200 متر مربع باشند نیز می توانید با استفاده از برق تک فاز ولی 50 آمپر ، از داکت اسپلیت های تک فاز استفاده نمایید.
  • طبق شنیده های کارشناسان ما، سازندگان برای واحدهای بالاتر از 200 متر مربع موظف به اخذ برق سه فاز بر اساس بخشنامه شرکت توانیر می باشند.
  • یکی از نکات مورد توجه در انتخاب داکت اسپلیت ها، در نظر گرفتن حجم هوادهی آنها می باشد که معمولا به ازا هر یک تن ظرفیت داکت اسپلیت معادل CFM 400 حجم هوادهی مناسب است. بدیهی است در صورت کمتر بودن حجم هوادهی میزان صدای داکت اسپلیت کمتر و در صورت بیشتر بودن هوادهی ، میزان صدای داکت اسپلیت بیشتر خواهد بود.
  • همچنین می توانید برای سهولت بیشتر به جدول محاسبه تقریبی زیر جهت تعیین ظرفیت داکت اسپلیت مورد نیاز، با توجه به شرایط و مبانی محاسبات عنوان شده مراجعه نمائید:
ظرفیت داکت اسپلیت برای واحد های وسط و همکف (m2) برای واحد های زیر پشت بام (m2)
18000 تا 40 تا 25
24000 تا 50 تا 30
30000 تا 60 تا 40
36000 تا 85 تا 60
48000 تا 110 تا 75
60000 تا 150 تا 100

توجه: این محاسبه بصورت تقریبی و صرفاً برای آپارتمان های مسکونی با شرایط آب و هوایی مانند تهران و با فاصله سقف تا کف 2/8 متر، بدون تجمع نفرات و افزایش گرمای نهان و بدون استفاده از تجهیزات الکتریکی پرمصرف و همچنین بدون نمای شیشه یا ضلع شیشه ای خصوصاً در سمت غرب فضا یا بنای مورد نظر ارائه گردیده است.

  • پس از تعیین ظرفیت و تعداد داکت اسپلیت های سقفی مورد نیاز، محل قرارگیری آنها براساس پارامترهای مختلفی مانند وجود سقف کاذب و امکان کانال کشی، امکان اجرای لوله های دستگاه تا پنل بیرونی، امکان اجرای لوله کشی آب گرم تا کویل گرمایش، مناسبترین موقعیت نصب از نظر دمپ صدا (پلان جانمایی) و … تعیین می گردد.
  • نقشه کانال کشی از داکت اسپلیت میدیا تا هر یک از فضاها (سالن یا اتاق ها) بر اساس مناسبترین ابعاد و عبور از بالای سقف کاذب تهیه و ارسال می شود.
  • با توجه به سوالات مکرر سازندگان واحدهای مسکونی در خصوص هزینه اجرای کانال های توزیع و برگشت هوای داخل واحدها و اجرای لوله های مسی بین داکت داخلی و پنل بیرونی، بعنوان یک برآورد کلی می توان هزینه اجرای آنها را حدود 20 درصد تا 30 درصد از قیمت اولیه خرید داکت اسپلیت ها در نظر گرفت. (البته این برآورد تقریبی است و به عوامل مختلفی مانند طول مسیر و فاصله بین دو پنل داخلی و خارجی و عوامل دیگر بستگی دارد)
  • جهت تامین هوای گرم مورد نیاز در زمستان، با توجه به اینکه معمولا داکت اسپلیتها دارای کویل گرمایش نمی باشند نسبت به سفارش ساخت کویل آبگرم مناسب با ظرفیت و ابعاد دهانه خروجی داکت اسپلیت (با دریافت مبلغ مربوطه) خواهد گردید.
  • قبل از انتخاب و سفارش خرید داکت اسپلیت به موضوع تک فاز یا سه فاز بودن (Ø) برق مورد نیاز آن و همچنین آمپر (A) برق مصرفی آن با توجه به توان و مشخصات کنتور برق واحد خود دقت فرمائید.

گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت اینورتر زانتی مدل ZMDA-36HD1RANA

کلیه داکت اسپلیت‌های زانتی به دو صورت بدون گارانتی و با گارانتی شرکت شکار الکترونیک (5 سال ضمانت تعويض كمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات فنی) ارائه می گردند. بدیهی است هزینه محصول در صورت برخورداری از گارانتی افزایش می یابد.

در سایت مرجع و تخصصی دماکالا24، مشخصات فنی و قیمت‌های تضمین شده انواع داکت اسپلیت‌های زانتی، با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

خرید داکت اسپلیت زانتی از نمایندگی معتبر

اگر قصد خرید داکت اسپلیت زانتی دارید و در شهر تهران حضور ندارید میتوانید از سیستم ارسال سراسری فروشگاه دماکالا استفاده نمایید و در کمترین زمان ممکن محصول توسط تیم دماکالا برای شما عزیزان ارسال می شود، هم چنین می توانید از نمایندگی هایسنس که لینک ان قرار داده شده است خرید نمائید :

انواع مدل های داکت اسپلیت زانتی

داکت اسپلیت های زانتی با ظرفیت های متنوع از 18000 تا 60000 بی تی یو در بازار موجود هستند.

انواع ظرفیت داکت اسپیلت

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داکت اسپلیت اینورتر زانتی مدل ZMDA-36HD1RANA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

مشاوره خرید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داکت اسپلیت اینورتر زانتی مدل ZMDA-36HD1RANA”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

داکت اسپلیت اینورتر زانتی مدل ZMDA-36HD1RANA

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.