لیست قیمت داکت اسپلیت ایوولی

دسته بندی خدمات دما کالا

تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF

داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت ایوولی یکی از برند های محبوب ایتالیایی تولید کننده سیستم های تهویه مطبوع است که با بهره گیری از قطعات مرغوب و با کیفیت و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا به یکی از رقبای اصلی برند های شناخته شده جهانی تبدیل شده است. کمپانی ایوولی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را با بالاترین امکانات و کیفیت تولید کرده و روانه بازار می کند.

فروشگاه دماکالا با بیش از ده سال سابقه در عرضه و ارائه خدمات پس از فروش انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، انواع داکت اسپلیت ایوولی را با ضمانت اصالت و گارانتی به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی به فروش می رساند. در صورتی که قصد خرید داکت اسپلیت ایوولی را دارید می توانید علاوه بر مطالعه این متن، با کارشناسان فروش دماکالا تماس گرفته و مشاوره رایگان خرید داکت اسپلیت دریافت کنید.

در ادامه شما را با کمپانی ایوولی و داکت اسپلیت های آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ویژگی های داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت های ایوولی در ظرفیت های متنوع از 18 تا 60 هزار بی تی یو تولید می شوند و می توانند متراژ های مختلف را تحت پوشش قرار دهند. این داکت اسپلیت ها در انواع شرایط آب و هوایی از سردسیری تا گرمسیری قابل استفاده هستند.

انعطاف پذیری داکت ایوولی در کانال کشی و نصب باعث شده این داکت اسپلیت ها در انواع مختلف ساختمان ها کاربرد داشته باشند از جمله: ساختمان های مسکونی، تجاری، آموزشی، اداری و حتی پزشکی.

این که کدام نوع داکت اسپلیت ایوولی برای شما مناسب است باید بر اساس نظر کارشناس تعیین شود. در انتخاب داکت اسپلیت ایوولی و ظرفیت آن باید فاکتور هایی مثل شرایط آب و هوایی، متراژ و تعداد اتاق ها و ساکنین، شمالی یا جنوبی بودن واحد و میزان آفتابگیر بودن آن و … را در نظر داشته باشید.

کمپرسور داکت اسپلیت ایوولی با طیف وسیعی از آب و هوا ها سازگار است و راندمان بالایی دارد. در داکت اسپلیت های ایوولی از گاز مبرد R410a استفاده می شود که در کنار کارایی بالا با محیط زیست هم سازگار است.

داشتن حالت توربو یکی دیگر از ویژگی های این نوع داکت اسپلیت است که در کمترین زمان ممکن هوای محیط را به درجه دلخواه می رساند. همچنین داشتن سیستم برفک زدا باعث می شود گاز مبرد در فصول سرد سال در مناطق گرمسیری و معتدل داخل دستگاه یخ نزنند.

کولر گازی های ایوولی در زمستان قابلیت گرمایش هوا را هم دارند و شما می توانید با اتصال کویل آب گرم از این دستگاه ها برای گرم کردن هوا در فصل سرما هماستفاده کنید.

توجه داشته باشید که باید برای انتخاب و خرید داکت اسپلیت برای هر فضایی با متخصصین مشورت کنید و نوع و ابعاد سقف ساختمان حتما باید پیش از خرید داکت اسپلیت به صورت کارشناسی بررسی شود.

خدمات مشاوره رایگان پیش از خرید داکت اسپلیت ایوولی در فروشگاه دماکالا به شما کمک می کند بهترین و مناسب ترین داکت اسپلیت را انتخاب کنید. در صورتی که تمایل دارید درباره فرایند انتخاب و خرید داکت اسپلیت بیشتر بدانید، شما را به مطالعه راهنمای خرید داکت اسپلیت دماکالا دعوت می کنیم.

مزایای داکت اسپلیت ایوولی

آشنایی با مزایا و معایب داکت اسپلیت ایوولی به ما کمک می کند انتخاب مناسب تری داشته باشیم. از جمله مزایا و معایب داکت اسپلیت ایوولی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای اینورتر دی سی (در مدل اینورتر دار) با کاهش 60 تا 70 درصدی مصرف برق
  • کم سر و صدا بودن
  • خنک کنندگی سریع در کوتاه ترین زمان ممکن
  • دوستدار محیط زیست
  • دارای حالت خواب برای راحتی شما در شب ها و کاهش مصرف برق دستگاه
  • فن سه سرعته
  • ابعاد استاندارد
  • دارای فیلتر آیونایز جهت حذف آلاینده ها و عوامل بیماری زا از هوای داخل منزل
  • تنوع بالای ظرفیت ها
  • دارای فیلتر تصفیه هوای چند لایه
  • دارای صفحه نمایش دیجیتال روی پنل دستگاه جهت اطلاع رسانی درباره وضعیت و اخطار های دستگاه
  • مصرف آب حداقلی
  • مجهز به تایمر خودکار جهت تنظیم زمان خاموش شدن دستگاه و کاهش مصرف برق

معایب داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت ایوولی مثل هر دستگاه دیگری در کنار مزایای زیادی که دارد، معایبی هم دارد. هنگام خرید داکت اسپلیت یا هر محصول دیگری، بسیار مهم است که از معایب و نقاط ضعف دستگاه هم آگاه باشید تا بتوانید بر اساس شرایط و نیاز های خودتان، بهترین مورد را انتخاب کنید.

یکی از بزرگترین معایب داکت اسپلیت ایوولی مثل سایر برند ها مصرف برق بالا نسبت به سایر روش های سرمایشی است. البته شما با خرید داکت اسپلیت اینورتر دار ایوولی می توانید مصرف برق خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

داکت اسپلیت ایوولی اینورتر دار و معمولی

داکت اسپلیت ایوولی در دو نوع معمولی و اینورتر در بازار موجود است. تفاوت داکت اسپلیت اینورتر ایوولی با نوع معمولی در داشتن یک برد به نام برد اینورتر است. داکت اسپلیت هایی که برد اینورتر دارند می توانند با دور موتور های متغیر کار کنند. در حالی که داکت اسپلیت معمولی این امکان را ندارد و همواره با دور موتور ثابت کار می کند.

اما دور موتور در عمل چه اثر روی کارکرد داکت اسپلیت دارد؟ در داکت اسپلیت معمولی چون دور موتور ثابت است وقتی دمای محیط به حد ثابت می رسد موتور دستگاه باید خاموش شود. زمانی که دستگاه خاموش باشد و دیگر کار نکند، طبیعتا دما دوباره از حد مطلوب خارج می شود. در این صورت دستگاه باید مجددا روشن شود تا دمای محیط را مجددا تنظیم کرده و به حد مطلوب برساند.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که در این حالت دستگاه باید مدام روشن و خاموش شود. این خاموش روشن شدن های متوالی علاوه بر افزایش مصرف انرژی باعث پایین آمدن عمر دستگاه هم خواهد شد.

دستگاه هایی که برد اینورتر دارند، زمانی که دمای محیط به حد مطلوب می رسد به جای این که خاموش شوند، دور موتور را کاهش می دهند و زمانی که نیاز باشد مجددا دور موتور را افزایش می دهند. این فرایند باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان دستگاه می شود.

با وجودی که قیمت داکت اسپلیت ایوولی اینورتر دار نسبت به نوع معمولی بیشتر است، اما با توجه به پایین بودن مصرف برق، به صرفه تر است.

مشخصات فنی داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت ایوولی از دو بخش اصلی تشکیل می شود: یک یونیت هواساز داخلی و یک یونیت کندانسور خارجی. این دو یونیت از طریق لوله های مسی به هم متصل می شوند.

یونیت داخلی یا همان هواساز داکت اسپلیت ایوولی از جنس ورقه گالوانیزه محکم و با ضخامت بالا تولید شده است و در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت زیادی دارد. یونیت خارجی این دستگاه هم با فین های ضد خوردگی محافظت می شود و در برابر آسیب های ناشی از تابش اشعه UV خورشید یا بارش باران مقاوم است.

انواع مدل های داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت های ایوولی با ظرفیت های 30 تا 60 هزار بی تی یو در بازار موجود هستند:

انواع ظرفیت داکت اسپیلت

داکت اسپلیت ایوولی ساخت کجاست؟

یکی از سوالات متداولی که مشتریان می پرسند این است که داکت اسپلیت ایوولی ساخت کجاست؟ داکت اسپلیت های ایوولی ساخت کشور چین هستند البته در اصل ایوولی یک برند ژاپنی است که به خاطر کاهش هزینه های تولید، محصولاتش را در کشور چین تولید می کند.

لیست قیمت داکت اسپلیت ایوولی

قیمت داکت اسپلیت ایوولی به عوامل زیادی بستگی دارد. مثلا داکت اسپلیت اینورتر نسبت به معمولی قیمت بیشتری دارد. اما از سوی دیگر، چون مصرف برق آن پایین تر است، در دراز مدت از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

داکت اسپلیت هایی که در کنار قابلیت سرمایش در فصل تابستان، امکان گرمایش در فصل زمستان را دارند نیز نسبت به داکت اسپلیت هایی که فقط می توانند هوا را خنک کنند گران قیمت تر هستند. در صورتی که فکر می کنید قابلیت گرمایشی داکت اسپلیت برای شما اهمیت دارد و ارزش هزینه بیشتر را دارد، از این نوع داکت اسپلیت ها خرید کنید.

نوع گاز مبرد، میزان سر و صدا، قابلیت های اضافی، راندمان، نوع کمپرسور، مدل کمپرسور، رده انرژی و … از جمله دیگر عواملی هستند که روی قیمت داکت اسپلیت ایوولی تاثیر دارند.

جهت دریافت آخرین قیمت داکت اسپلیت ایوولی می توانید قیمت مدل مورد نظرتان را از سایت دماکالا استعلام کنید یا جهت دریافت لیست قیمت داکت اسپلیت ایوولی با تیم فروش دماکالا تماس بگیرید.

نمایندگی داکت اسپلیت ایوولی

فروشگاه دماکالا با بیش از 10 سال سابقه در فروش و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به عنوان نمایندگی داکت اسپلیت ایوولی آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است. شما عزیزان می توانید جهت دریافت جدید ترین لیست قیمت داکت اسپلیت ایوولی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همچنین در صورتی که قصد خرید داکت اسپلیت ایوولی را دارید از یکی از سه روش زیر اقدام به خریداری محصول خود نمایید:

  1. مراجعه حضوری به فروشگاه دماکالا و خرید داکت اسپلیت ایوولی
  2. تماس تلفنی با تیم فروش دماکالا و دریافت مشاوره رایگان خرید داکت اسپلیت ایوولی و در نهایت ثبت سفارش و تحویل کالا درب منزل
  3. ثبت سفارش اینترنتی از طریق وبسایت دماکالا از سراسر جهان و دریافت کالا درب منزل

بیشتر بخوانید : هزینه اجرای داکت اسپلیت


گارانتی داکت اسپلیت ایوولی

شما با خرید داکت اسپلیت از فروشگاه دماکالا می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش دماکالا استفاده کنید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟