داکت اسپلیت ایران رادیاتور

دسته بندی خدمات دما کالا

تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF

داکت اسپلیت ایران رادیاتور یکی از داکت اسپلیت های تولید داخل است که با بهره گیری از قطعات با کیفیت و تکنولوژی ساخت به روز موفق شده مشتریان زیادی را در داخل کشور جذب خود کند.

ایران رادیاتور یک شرکت شناخته شده و خوشنام ایرانی است که چند سالی است به حوزه تولید تجهیزات تهویه هوای مطبوع ورود کرده و داکت اسپلیت یکی از انواع تولیدات محبوب این کمپانی است.

فروشگاه دماکالا با بیش از ده سال سابقه در عرضه و ارائه خدمات پس از فروش انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، انواع داکت اسپلیت ایران رادیاتور را با ضمانت اصالت و گارانتی به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی به فروش می رساند.

در ادامه شما را با کمپانی ایران رادیاتور و داکت اسپلیت های آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ویژگی های داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور دارای گاز مبرد R410 است که پس از خنک شدن به سمت یونیت هوا ساز منتقل می شود. در آنجا از کویل مخصوص عبور می کند و هوا را خنک می کند. در فصل زمستان می توان کندانسور را از مدار خارج کرد و یونیت داخلی را به آب گرم پکیج یا موتور خانه وصل کرد. با این کار آب گرم داخل کویل آب گرم جریان می یابد و با کمک فن های هواساز هوای محیط را گرم می کند.

توجه داشته باشید که انتخاب و خرید داکت اسپلیت برای هر فضایی باید با مشاوره متخصصین انجام گیرد و ابعاد سقف ساختمان حتما باید پیش از خرید داکت اسپلیت به صورت کارشناسی بررسی شود.

خدمات مشاوره رایگان پیش از خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور در فروشگاه دماکالا به شما کمک می کند بهترین و مناسب ترین داکت اسپلیت را انتخاب کنید. در صورتی که تمایل دارید درباره فرایند انتخاب و خرید داکت اسپلیت بیشتر بدانید، شما را به مطالعه راهنمای خرید داکت اسپلیت دماکالا دعوت می کنیم.

مزایای داکت اسپلیت ایران رادیاتور

  • مصرف برق پایین
  • قابلیت استفاده در دما های مختلف
  • ابعاد استاندارد برای نصب در انواع سقف
  • استفاده از قطعات با کیفیت با استاندارد جهانی
  • کار با برق 220 ولتی (تک فاز)
  • ترموستات اتاقی با نمایشگر دیجیتال
  • امکان گرمایش و سرمایش برای سر تا سر سال
  • دارای ریموت و صفحه نمایش دیجیتالی
  • متناسب با لوله مسی با سایز 2/1 و 4/3 اینچ
  • دارای کمپرسور روتاری توشیبا با فناوری gmcc

معایب داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور مثل هر دستگاه دیگری در کنار مزایای زیادی که دارد، معایبی هم دارد. هنگام خرید داکت اسپلیت یا هر محصول دیگری بسیار مهم است که از معایب و نقاط ضعف دستگاه هم آگاه باشید تا بتوانید بر اساس شرایط و نیاز های خودتان، بهترین مورد را انتخاب کنید. نداشتن مدل اینورتر یکی از اصلی ترین معایب داکت اسپلیت ایران رادیاتور است. از طرف دیگر ظرفیت های داکت اسپلیت ایران رادیاتور هم محدود است و ظرفیت زیر 30 هزار و بالای 36 هزار ندارد.

مصرف برق بیشتر نسبت به سیستم های دیگر مثل چیلر و مینی چیلر و سر و صدای نسبتا زیاد از دیگر معتیب داکت اسپلیت ایران رادیاتور است.

مشخصات فنی داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور از دو بخش اصلی تشکیل می شود: یک یونیت هواساز داخلی و یک یونیت کندانسور خارجی. این دو یونیت از طریق لوله های مسی به هم متصل می شوند. کانال، دریچه و ترموستات از دیگر اجزایی هستند که در داکت اسپلیت ایران رادیاتور به کار می روند. گاز مبرد داکت اسپلیت ایران رادیاتور از نوع R410 است.

مشخصات فنی داکت اسپلیت ایران رادیاتور را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

انواع مدل های داکت اسپلیت ایران رادیاتور

داکت اسپلیت ایران رادیاتور در 3 ظرفیت مختلف در بازار موجود است. هر یک از این کولر گازی ها برای واحد هایی با متراژ متفاوت مناسب هستند و انتخاب ظرفیت داکت اسپلیت باید با در نظر گرفتن متراژ و سایر عوامل موثر مثل آب و هوا و جهت گیری واحد انجام گیرد.

  • داکت اسپلیت 24000 ایران رادیاتور
    • مناسب برای واحد های 50 تا 70 متری
  • داکت اسپلیت 30000 ایران رادیاتور
    • مناسب برای واحد های 90 متری
  • داکت اسپلیت 36000 ایران رادیاتور
    • مناسب برای واحد های 120 متری

برای متراژ های بالاتر می توانید از ترکیب 2 دستگاه استفاده کنید.

قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور

قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور به عوامل زیادی بستگی دارد.

داکت اسپلیت هایی که در کنار قابلیت سرمایش در فصل تابستان، امکان گرمایش در فصل زمستان را دارند نیز نسبت به داکت اسپلیت هایی که فقط می توانند هوا را خنک کنند گران قیمت تر هستند. در صورتی که فکر می کنید قابلیت گرمایشی داکت اسپلیت برای شما اهمیت دارد و ارزش هزینه بیشتر را دارد، از این نوع داکت اسپلیت ها خرید کنید.

نوع گاز مبرد، میزان سر و صدا، قابلیت های اضافی، راندمان، نوع کمپرسور، مدل کمپرسور، رده انرژی و … از جمله دیگر عواملی هستند که روی قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور تاثیر دارند.

جهت دریافت آخرین قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور می توانید قیمت مدل مورد نظرتان را از سایت دماکالا استعلام کنید یا جهت دریافت لیست قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور با تیم فروش دماکالا تماس بگیرید.

نمایندگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور

فروشگاه دماکالا با بیش از 10 سال سابقه در فروش و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به عنوان نمایندگی داکت اسپلیت ایران رادیاتور آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است. شما عزیزان می توانید جهت دریافت جدید ترین لیست قیمت داکت اسپلیت ایران رادیاتور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

همچنین در صورتی که قصد خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور را دارید از یکی از سه روش زیر اقدام به خریداری محصول خود نمایید:

  1. مراجعه حضوری به فروشگاه دماکالا و خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور
  2. تماس تلفنی با تیم فروش دماکالا و دریافت مشاوره رایگان خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور و در نهایت ثبت سفارش و تحویل کالا درب منزل
  3. ثبت سفارش اینترنتی از طریق وبسایت دماکالا از سراسر جهان و دریافت کالا درب منزل

گارانتی داکت اسپلیت ایران رادیاتور

کلیه داکت اسپلیت های ایران رادیاتورن دارای 5 سال ضمانت تعویض کمپرسور و 18 ماه گارانتی سایر قطعات هستند. شما با خرید داکت اسپلیت از فروشگاه دماکالا می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش دماکالا استفاده کنید.

کاتالوگ داکت اسپلیت ایران رادیاتور

یکی از مواردی که برای خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور می تواند به شما کمک کند، مطالعه کاتالوگ محصولات این شرکت است. با کلیک روی لینک زیر می توانید کاتالوگ داکت اسپلیت ایران رادیاتور را به صورت رایگان دانلود کنید:

دانلود کاتالوگ داکت اسپلیت ایران رادیاتور

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟