کولر گازی36هزار زانتی مدل ZMSA-36HO1RAFB

  •  دارای ظرفیت 36000 بی تی یو
  •  عملکرد سرمایش و گرمایش
  •  بهره وری از رادیاتور طلایی
  •  پشتیبانی از گاز R410A
  •  کمپرسور روتاری
  •  اسپلیت دیواری

دسته بندی های پر طرفدار

لیست خدمات دما کالا
تعمیر داکت اسپلیت
توضیحات

کولر گازی زانتی 36000 مدل ZMSA-36HO1RAFB

کولر گازی دیواری زانتی 36000 BTU مدل ZMSA-36HO1RAFB برای استفاده در شرایط اقلیمی نرمال (NORMAL) طراحی و ساخته شده است. قابلیت سرمایش و گرمایش، در کنار قدرت پرتاب باد مطلوب و عملکرد فوق العاده در زمان اوج گرما، برخی از مزایای این مدل سیستم تهویه مطبوع را نمایان می سازد.

مجهز شدن به کمپرسور باکیفیت ساخت کمپانی توشیبا (GMCC)، یکی از مهمترین ویژگی های کولر گازی دیواری زانتی36000 مدل ZMSA-36HO1RAFB را شامل می شود. در ضمن، کمپرسور طراحی شده برای این دستگاه سرمایشی و گرمایشی از نوع Rotary می باشد. لازم به ذکر است که در پرتو برخورداری از فناوری اینورتر، صرفه جویی در مصرف برق به بهترین نحو میسر گردیده است. صدای فوق العاده کم در هنگام عملکرد دستگاه، به انضمام قدرت پرتاب باد در چهار جهت و استفاده از گاز خنک کننده R410A و سازگار با محیط زیست، بخشی دیگر از ویژگی های حائز اهمیت کولر گازی روتاری زانتی مدل ZMSA-36HO1RAFB منعکس می سازد.

فیلتر ویتامین C و کندانسور و اواپراتور طلایی، مؤید قسمت دیگری از مشخصات کولر گازی زانتی 36000 می باشد. پوشش قطعات مهم دستگاه با فین های طلایی مانع از نفوذ و تاثیر عوامل محیطی، زنگ زدگی و خوردگی بر روی عملکرد و کارکرد اسپلیت دیواری زانتی می شود. ناگفته نماند که اسپلیت دیواری روتاری اینورتر سرمایشی گرمایشی36000 زانتی، به سیستم Auto Restart و سیستم Turbo تجهیز شده است. سیستم توربو برای انجام فرآیند سرمایش و خنک کنندگی سریع محیط کاربرد دارد. همچنین، روشن شدن و شروع به کار خودکار دستگاه پس از قطع و وصل شدن جریان برق به وسیله سیستم auto restart صورت می گیرد.

فیلتر ویتامین C در این مدل و سایر مدل های کولر گازی زانتی به کار رفته است. این ویژگی باعث مرطوب شدن باد کولر گازی دیواری زانتی 36000 مدل ZMSA-36HO1RAFB شده و از ایجاد حساسیت های پوستی از جمله اگزما در افراد جلوگیری می کند. در واقع برخی افراد به باد مستقیم کولر گازی حساسیت دارند و در صورت قرار گرفتن در مسیر باد به مدت طولانی دچار خشکی پوست و ناراحتی های پوستی می شوند. با وجود فیلتر ویتامین C از بروز این مشکل در افراد جلوگیری می شود.

کارکرد کم صدا، عملکرد عالی، طراحی زیبا، امکانات متمایز و صرفه اقتصادی، از مهمترین پارامترها برای خرید کولر گازی زانتی 36000 تلقی می گردد. ناگفته نماند که نوع گاز مبرد، نوع و مدل کمپرسور، تجهیزات جانبی، قابلیت ها و امکانات، به همراه تکنولوژی های به کار رفته و ظرفیت سرمایشی، از جمله پارامترهای مؤثر و تاثیرگذار بر قیمت کولر گازی زانتی 36000 قلمداد می گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول به سایت دما کالا مراجعه نمایید

تمامی مدل های کولر گازی اسپلیت زانتی در ظرفیت های 12000 تا 30000 از جمله کولر گازی دیواری زانتی 36000 مدل ZMSA-36HO1RAFB دارای موتور روتاری با کلاس آب هوایی T1 یا معتدل هستند. استفاده از دستگاه های ساخت این برند ایتالیایی برای مناطق با شرایط آب هوایی نرمال و معتدل توصیه می شود. این موتور در برابر حرارت بسیار بالایی توانایی ندارد و امکان سوختن آن در مناطق گرمسیر و حاره ای وجود دارد.

اگر در مناطق با شرایط اقلیمی معتدل ساکن هستید کولر گازی دیواری زانتی 36000مدل ZMSA-36HO1RAFB با ظرفیت 36000 برای سالنی به مساحت ۷۵ متر مربع مناسب خواهد بود. البته این محاسبه برای شرایط نرمال است. اگر سالن دارای پنجره های آفتاب گیر به تعداد زیاد می باشد و یا دارای پشت بام است بهتر است از ظرفیت بالاتری استفاده شود.

 

در سایت مرجع و فروشگاهی دماکالا، مشخصات فنی و قیمت‌های تضمین شده انواع کولرهای گازی حاره ای زانتی، با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

انواع ظرفیت کولرگازی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی36هزار زانتی مدل ZMSA-36HO1RAFB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

مشاوره خرید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی36هزار زانتی مدل ZMSA-36HO1RAFB”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

کولر گازی36هزار زانتی مدل ZMSA-36HO1RAFB

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.