کولر گازی ایستاده بوش 42000 مدل B1ZMI42005

  1. عملکرد: سرمايش و گرمایش
  2. صرفه جویی در مصرف انرژی با رده انرژی A+
  3. برای مساحت 55 تا 75 متر مربع (براساس شرایط)
  4. گاز مبرد R410a و کمپرسور اسکرال + لوله رایگان
  5. برق مصرفی تکفاز + مناسب آب و هوای معتدل و حاره ای
  6.  ارسال 48 ساعته به سراسر ایران

دسته بندی های پر طرفدار

لیست خدمات دما کالا
تعمیر داکت اسپلیت
توضیحات

راهنمای خرید کولر گازی ایستاده بوش 42000 مدل B1ZMI42005 (ساخت چین)

کولر گازی ایستاده بوش با قابلیت تامین سرمایش و گرمایش به صورت همزمان و برخورداری از ظرفیت‌های بالا از 36000 الی 60000 بی تی یو بر ساعت، گزینه ای ایده آل برای استفاده در سالن‌های بزرگ مانند سوله‌های ورزشی، رستوران‌ها، کتابخانه‌ها، بانک‌ها و … است که شرایط راه اندازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مرکزی در آنها وجود ندارد. همچنین این نوع کولرگازی بوش  نیازی به کانال کشی و نصب پنل ندارند، از این روی بهره برداری از آن نسبت به فن کویل‌ها و اسپلیت‌های کانالی بسیار آسان تر و با دردسر کمتری می باشد.

کولر گازی کولر گازی ایستاده بوش مدل B1ZMI42005 با ظرفیت 42000BTU/hr از جمله کولرهای گازی ایستاده بوش است که با برق تکفاز کار می کند و برای استفاده در مکان‌هایی با متراژ حداکثر 75 متر مربع انتخاب مناسبی می باشد.

کمپرسور به کار رفته در کولر گازی ایستاده بوش 42000 مدل B1ZMI42005 از نوع اسکرال ساخت شرکت معتبر کوپلند (Copeland) است که از کارایی بسیار بالایی برای استفاده در شرایط آب هوایی معتدل و حاره ای برخوردار می باشد. این کمپرسورها قادرند بدون افت عملکرد در دمای -15 درجه الی +54 درجه سانتیگراد به کار خود ادامه دهند. همچنین به لطف این موتور استاندارد، کولر گازی ایستاده بوش ضمن صرفه جویی در مصرف انرژی، دارای رده‌ انرژی A+ می باشد.

شرکت سازنده جهت افزایش راندمان دستگاه، از گاز مبرد R410a استفاده کرده است که این نوع گاز موجب افزایش سرعت در تولید هوای مورد نیاز شما خواهد شد. همچنین گاز R410a کاملا سازگار با محیط زیست بوده و در مقایسه با سایر گازهای مبرد مرسوم در کولرهای گازی و اسپلیت‌ها، کمتر موجب تخریب لایه‌ی اوزون می گردد.

از قابلیت‌ها و امکانات کولر گازی ایستاده بوش که آنرا به محصولی منحصر به فرد بدل کرده است می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سیستم پرتاب هوای قدرتمند: این کولرگازی ایستاده با قدرت پرتاب باد بسیار بالا، قادر است هوای خنک یا گرم را تا مسافت 20 متر پرتاب نماید.

سیستم پرتاب هوا تا 20 متر کولر گازی ایستاده بوش

هوای کاملا تصفیه شده: کولر گازی بوش ایستاده 42000 مجهز به سیستم تصفیه هوای چند مرحله ای با فیلتر چند لایه از نوع کربن فعال است که کمک می کند هوا پیش از ورود به داخل محیط، در چند مرحله تصفیه شده و پس از آن در محیط منتشر گردد. فیلتر به کار رفته در دستگاه، هر نوع آلودگی، بوی بد و رطوبت موجود در هوا را از بین می برد. همچنین این فیلتر را هر زمان که نیاز باشد می‌توانید جهت شستشو و یا تعویض به آسانی خار

ریموت کنترل مجهز: با استفاده از ریموت کنترل پیشرفته و مجهز، امکان تنظیم و مدیریت راحت تر کولر گازی در مکان‌های بزرگ توسط کاربرد فراهم می باشد.

قابلیت زمانبندی: از امکانات بسیار کاربردی این کولر گازی، قابلیت زمانبندی و برنامه ریزی دستگاه است که کمک می کند در زمان‌های مورد نظرتان آنرا به صورت اتوماتیک خاموش و یا روشن نمایید.

پره‌های متحرک: یونیت داخلی کولر گازی ایستاده 42000 بوش دارای پره‌های متحرک است که برای توزیع هوا در زوایا و نقاط مختلف محیط بسیار کارآمد هستند. با توجه به شرایط می‌توانید حرکت این پره‌ها را غیر فعال نمایید.

تنظیم دما به صورت خودکار: قابلیت کاربردی دیگر در این مدل اسپلیت ایستاده، تنظیم خودکار دما است که توسط این ویژگی و با انتخاب دمای مورد نظر، سیستم به صورت خودکار و با تغییرات آب و هوا عکس‌العمل نشان خواهد داد و با ادغام هوای سرد و گرم، محیط را در دمای انتخابی شما نگه خواهد داشت.

نمایشگر لمسی: در قسمت جلوی پنل داخلی کولر گازی ایستاده بوش، یک عدد نمایشگر لمسی تعبیه شده است که امکان مدیریت آسان تر سیستم تهویه مطبوع را فراهم می نماید. لازم به ذکر است به دلیل کاربرد این محصول در مکان‌های عمومی، امکان قفل و غیر فعال سازی این بخش نیز در نظر گرفته شده است.

مشخصات و سایر ویژگی‌های کولر گازی ایستاده بوش 42000 مدل B1ZMI42005

  • دارای کلاس انرژی: A+
  • نوع سیستم: غیر اینورتر
  • جریان استارت دستگاه: 7.5
  • میزان مصرف انرژی در سرمایش : 10.6 آمپر
  • میزان مصرف انرژی در گرمایش :11.2 آمپر
  • میزان تولید صدای یونیت داخلی: 45db
  • میزان تولید صدای یونیت خارجی: 49db
  • شرایط کارکرد محیطی در مناطق حاره ای و معتدل T1 و T3
  • امکان استفاده در مناطق حاره تا دمای 54 درجه سانتیگراد
  • نوع گاز مبرد: R410a
  • نوع کمپرسور: اسکرال کوپلند
  • دارای سیستم یخ زدایی کمپرسور
  • دارای عملکرد هوشمند دستگاه
  • مجهز به سیستم سه بعدی کنترل دمای محیط
  • مجهز به سیستم تصفیه هوای خانگی که جهت تامین هوای پاک و عاری از آلاینده‌ها، مجهز به فیلترهای گرد و غبار و ضد قارچ می باشد.
  • دارای ریموت کنترل هوشمند
  • مجهز به سیستم راه اندازی خودکار
  • مکش سه طرفه جریان هوای گرم جهت سرمایش سریعتر و کارایی بهتر
  • امکان لوله کشی با متراژ بالا بین یونیت داخلی و خارجی (30 متر در ارتفاع و 50 متر در مجموع)

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی ایستاده بوش 42000 مدل B1ZMI42005

کولر گازی ایستاده بوش 42000 دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 24 ماه گارانتی قطعات فنی توسط شرکت هوای پاک ایران می باشند.

در سایت مرجع و فروشگاهی دماکالا، مشخصات فنی و قیمت‌های تضمین شده انواع کولر گازی بوش، با گارانتی اصلی جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

انواع ظرفیت کولرگازی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی ایستاده بوش 42000 مدل B1ZMI42005”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

مشاوره خرید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی ایستاده بوش 42000 مدل B1ZMI42005”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

کولر گازی ایستاده بوش 42000 مدل B1ZMI42005

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.