پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150J

  1. وع سوخت مصرفی : گاز یا گازوئیل
  2. حداکثر توان حرارتی : 146000 کیلوکالری بر ساعت
  3. قدرت ساپورت : 70 تا 100 مترمربع
  4. ظرفیت مبدل استخر: 129000 mm
  5. ظرفیت مبدل جکوزی: 43000 mm
  6. 10 سال گارانتی شوفاژکار
    1. در صورت نصب صحیح توسط تکنسین های مجاز شرکت، دیگ های آکواتک به مدت 10 سال گارانتی می گردد.

    10 سال خدمات پس از فروش

ارسال سریع تحویل 30 روز کاری

دسته بندی های پر طرفدار

لیست خدمات دما کالا
تعمیر داکت اسپلیت
توضیحات

راهنمای انتخاب و خرید پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150J

پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150j به منظور گرمایش استخرهای آب گرم با درجه حرارت متغیر تولید شده است. پکیج زمینی استخری شوفاژکار در تمامی مجموعه های آبی از جمله استخرهای خصوصی و عمومی مناسب است. پکیج استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150j قابلیت تامین آب گرم مصرفی دوش، گرمایش فضای استخر و جکوزی را به خوبی دارد. در هنگام خرید پکیج زمینی استخری باید به ظرفیت و نوع کاربری دستگاه توجه نمایند. آب موجود در استخر از طریق انرژی خورشید و حرارت گیری از پکیج گرم شده و این گرما را به محیط بیرون می‏دهد. در نتیجه دائما باید عملیات حرارت‏ دهی به صورت یک چرخه در انجام باشد تا دمای آب برای تمام عوامل از جمله شناگران مناسب باشد. از گذشته تا کنون انسان همواره محصولات جدیدی برای رفع این نیاز طراحی و تولید نموده است که همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه ها هم به روز شده و قدرت بیشتری پیدا می‏کنند. پکیج زمینی شوفاژکار استخری جزو به روز ترین دستگاه‏‌ها در زمینه تأمین آب گرم استخر می‏ باشند.شرکت شوفاژکار این دستگاه را در بالا‏ترین کیفیت ممکن طراحی و تولید نموده است به همین دلیل دارای امتیازاتی از جمله مصرف بسیار پایین، طول عمر و راندمان حرارتی بالا و… می‏ باشد.

مزایای پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150J

  • پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150j دارای مبدل پوسته اي براي تامین دماي آب استخر در راندمان بالا است. دیگ این پکیج ها از نوع چدن آتش خوار بوده و با 3 پاس حــرارتـــی و مجهـــز به توربولاتور راندمان بالایی دارد.
  • علاوه بر داشتن انتقال حرارت مناسب مقاومت بســـــیار بالایی در برابر اکســید شدن و عوامل شیمیایی تاثیرگذار بر سطح دارد. آلیاژ مخصــوص چدن در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت محیط و مقاومت در برابر میعانات حاصـــل از احتراق بسیار مناسب است
  • پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150j در زمینه گرمایش استخر کارکردی بسیار شگفت انگیز داشته و با استفاده از سوخت‏ های فسیلی مانند گاز و گازوئیل می‏ تواند کارکرد مطلوبی از خود نشان دهد.
  • شرکت شوفاژکار این دستگاه را در بالا‏ترین کیفیت ممکن طراحی و تولید نموده است به همین دلیل دارای امتیازاتی از جمله مصرف بسیار پایین، طول عمر و راندمان حرارتی بالا و… می‏ باشد.

موارد مصرف و کاربردی پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 85

  • گرمایش استخر
  • گرمایش فضای استخر
  • تامین آبگرم مصرفی دوش
  • گرمایش جکوزی (در مدل جکوزی دار)

چگونه پکیج زمینی استخر مناسب محیط مد نظر را انتخاب کنیم؟

  • انتخاب دستگاه پکیج زمینی استخر مناسب محیط مدنظر کاربران بستگی به شرایطی دارد که در ادامه به صورت مختصر چند نمونه از آنها را ذکر خواهیم کرد.
  • برای مثال کاربران قبل از انتخاب دستگاه مد نظر خود گرمایش مورد نیاز استخر را باید تعیین نمایند و پس از آن ظرفیت مورد نیاز دستگاه را انتخاب کنند.
  • همچنین روباز یا بسته بودن استخر، موقعیت جغرافیایی مکانی که استخر در آنجا قرار دارد، مکانی که پکیج در آنجا نصب خواهد شد، اندازه و مقدار آبی که قرار است در استخر وجود داشته باشد و… از عوامل و گزینه ‏هایی هستند که باید مدنظر قرار گرفت تا گرمایش مطلوب را از دستگاه انتظار داشت

گارانتی پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150J

گرمکن استخر شوفاژکار مدل آکواتک 150j دارای 10 سال گارانتی است.

در سایت مرجع و فروشگاهی دماکالا24، اطلاعات فنی و قیمت های تضمین شده پکیج استخری شوفاژکار و انواع گرمکن آب استخر و جکوزی، را با گارانتی اصلی جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150J”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

مشاوره خرید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150J”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

پکیج زمینی استخری شوفاژکار مدل آکواتک 150J

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.