کولر گازی معمولی بوش 9000 مدل B1ZMI09602

  1. عملکرد: سرمايش و گرمایش
  2. گرید انرژی A
  3. دارای گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری کوپلند
  4. برای مساحت 12 تا 15 متر مربع(براساس شرایط)
  5. مناسب آب و هوای معتدل و حاره ای + لوله رایگان
  6. ارسال سریع ارسال 48 ساعته به سراسر ایران

دسته بندی های پر طرفدار

لیست خدمات دما کالا
تعمیر داکت اسپلیت
توضیحات

راهنمای خرید کولر گازی معمولی بوش 9000 مدل B1ZMI09602 (ساخت چین)

کولرگازی بوش 9000 مدل B1ZMI09602 با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش از سری جدید کولرهای گازی کم مصرف شرکت بوش است که با برخورداری از کمپرسور بسیار قدرتمند روتاری برند Copeland با قابلیت تحمل درجه حرارت بسیار بالا (+65 درجه سانتیگراد)، مناسب برای استفاده در مناطق معتدل و گرمسیری می باشد.

سری جدیدکولرگازی بوش با طراحی زیبا و برخورداری از امکانات پیشرفته در ظرفیت‌های 9000، 12000، 18000، 24000، 30000 و 36000 بی تی یو بر ساعت تولید و عرضه می گردد.

این مدل کولرگازی با قابلیت پرتاب باد قوی و امکان مکش سه طرفه جریان هوای گرم جهت سرمایش سریعتر و کارایی بهتر، محیط زندگی یا کار شما را بسیار سریع به دمای معتدل می رساند.

آنچه کولرهای گازی سری جدید بوش را از سایر رقبا متمایز می کند، فناوری فیلترهای جدید نظیر Virus doktor ،peed ،plus master ،meba و فیلتر ویتامین C و فیلتر کربن و بایو فیلتر می باشد.

فناوری به کار رفته در این نوع فیلترها هوایی کاملا تمیز و سالم، عاری از هر گونه باکتری و ویروس از جمله ویروس آنفولانزای نوع A فراهم می کند و قادر است گرد و غبار موجود در هوا و اثرات نا مطلوب استعمال دخانیات را به طور کامل از بین ببرد. همچنین سیستم فیلتراسیون جدید به کار رفته در کولرهای گازی بوش می تواند در عرض 30 دقیقه 3 میلیون یون تولید کند تا هوا را کاملا استرلیزه و مطبوع تر نماید.

محصولات برند بوش از جمله کولرهای گازی و اسپلیت‌های بوش دارای نشان green technology inside هستند که نشان دهنده تمرکز این برند بر روی صرفه جویی در مصرف انرژی در عین داشتن عملکرد عالی بر پایه فناوری‌های نوین می باشد. بر پایه این نشان تمامی محصولات تولیدی بوش با هدف کاهش تاثیرات منفی بر محیط زیست طراحی و به دنیا معرفی می گردند.

در سایت مرجع و فروشگاهی دماکالا، مشخصات فنی و قیمت‌های تضمین شده انواع کولر گازی بوش، با گارانتی اصلی جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

ویژگی‌های کولر گازی معمولی بوش 9000 مدل B1ZMI09602

  • دارای ظرفیت سرمایش: 9000
  • دارای ظرفیت گرمایش: 9500
  • دارای کلاس انرژی: A
  • نوع سیستم: غیر اینورتر
  • جریان استارت دستگاه: 1.25
  • جریان آمپر برق مصرفی: 2.4 تا 2.6 آمپر
  • میزان تولید صدای یونیت داخلی: 23db
  • میزان تولید صدای یونیت خارجی: 37db
  • شرایط کارکرد محیطی در مناطق حاره ای و معتدل T1 و T3
  • قدرت تحمل کمپرسور تا دمای بالا (65C+) و زیر صفر (15C-)
  • نوع گاز مبرد: R410a
  • نوع کمپرسور: روتاری کوپلند
  • دارای سیستم یخ زدایی کمپرسور
  • دارای عملکرد هوشمند دستگاه
  • مجهز به سیستم سه بعدی کنترل دمای محیط
  • مجهز به سیستم تصفیه هوای خانگی
  • مجهز به مکش سه طرفه جریان هوای گرم جهت سرمایش سریعتر و کارایی بهتر
  • دارای ریموت کنترل هوشمند

– نقاط قوت :

  • فوق العاده کم مصرف به لطف تکنولوژی‌های جدید دوستدار محیط زیست
  • سیستم فیلتراسیون جدید مانند فیلتر plus master ،meba، ویتامین C و …
  • امکانات کاربردی متعدد

نحوه محاسبه ظرفیت کولر گازی و اسپلیت‌ها

برای محاسبه ظرفیت کولر گازی و اسپلیت مورد نیاز در طبقات وسط ساختمان به ازاء هر متر مربع حدود 400 تا 600 (BTU) و در طبقاتی که بالای آنها پشت بام است بدلیل تابش نور خورشید بر سقف، به ازاء هر متر مربع زیربنا بین 600 تا 800 (BTU) در نظر گرفته می شود.

همچنین می توانید برای سهولت بیشتر به جدول محاسبه تقریبی زیر برای تعیین ظرفیت اسپلیت یا کولر گازی مورد نیاز و با رعایت شرایط و مبانی محاسبات عنوان شده زیر مراجعه نمائید؛

  • توجه: این محاسبه بصورت تقریبی و صرفاً برای آپارتمان‌های مسکونی با شرایط آب و هوایی مانند تهران و با فاصله سقف تا کف 2/8 متر، بدون تجمع نفرات و افزایش گرمای نهان و بدون استفاده از روشنایی شدید یا تجهیزات الکتریکی پرمصرف و همچنین بدون نمای شیشه یا ضلع شیشه ای خصوصاً در سمت غرب فضای مورد نظر ارائه گردیده است.
برای طبقات دیگر
(m2)
برای واحدهای زیر پشت بام
(m2)
ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت
(BTU)
تا 15 تا 12 9000
تا 22 تا 17 12000
تا 35 تا 25 18000
تا 45 تا 34 24000
تا 64 تا 45 32000

در صورت تفاوت در شرایط بهره برداری نسبت به شرایط فوق، می توانید قبل از سفارش خرید، موارد را با کارشناسان شرکت دماکالا مطرح فرمائید.

ملاحظات فنی انتخاب کولر گازی و اسپلیت

حداکثر طول لوله‌های رابط مسی بین پنل داخلی و کندانسور بیرونی کولرهای گازی یا اسپلیت‌ها بر اساس ظرفیت کولر بین 10 تا 30 متر می باشد که در صورت وجود چنین فاصله ای بین پنل داخلی و خارجی، لازم است قبل از سفارش خرید با کارشناسان ما مشورت فرمائید، زیرا فاصله زیاد و بیش از اندازه بین پنل داخلی و پنل بیرونی موجب کاهش شدید راندمان خنک کنندگی کولر اسپلیت می گردد.

چنانچه لوله کشی و کابل کشی بین پنل‌های دخلی و خارجی بر اساس کولر اسپلیت معمولی یا اینورتر قبلاً انجام شده است پیش از سفارش یا خرید کولر اسپلیت، سایز یا قطر دقیق لوله های مسی اجرا شده و همچنین طول مسیر لوله گذاری بین پنل داخلی و خارجی (کندانسور) را جهت مشاوره بهتر به کارشناسان ما اعلام فرمائید.

به منظور کاهش موثر مصرف برق کولرهای گازی یا اسپلیت‌ها، همیشه دمای آنرا روی 25 درجه سانتیگراد تنظیم نمائید. این عمل باعث خاموش شدن متناوب کمپرسور دستگاه و کاهش هزینه برق مصرفی شما می گردد.(تنظیم دمای اسپلیت یا کولر گازی روی عدد 25 در تامین شرایط هوای مطلوب و مورد نظر شما و همچنین کاهش موثر مصرف برق شما کاملا موثر است.)

توجه: در نظر گرفتن محلی برای تخلیه قطرات آب خروجی از پنل داخلی اسپلیت‌ها ضروری است.

قیمت کلیه کولرهای گازی اسپلیت کم‌ مصرف بوش ارائه شده در دماکالا به روز بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمت‌ها لحاظ گردیده است. بطوریکه این قیمت‌ها نیز شامل بخش تضمین بهترین قیمت سایت دماکالا می باشد.

یکی از ساده ترین و مهم ترین مواردی که جهت نگهداری و بهبود راندمان خنک کنندگی و کیفیت هوای کولر‌های گازی و اسپلیت‌ها ضروری است شستشوی فیلترهای الکترواستاتیک و بوگیر تصفیه هوا تعبیه شده در پنل‌های داخلی کولرهای گازی و اسپلیت‌ها است، با شروع فصل گرما و اوج استفاده از کولرهای گازی و اسپلیت‌ها نسبت به سرویس و شستشوی این فیلترها اقدام نمائید تا بهترین بهره برداری را از کولرهای گازی و اسپلیت‌ها برده و در طول فصل گرما دچار مشکل نشوید، همچنین با انجام چنین اقداماتی سبب افزایش طول عمر دستگاه خود می شوید.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی معمولی بوش 9000 مدل B1ZMI09602

کولرهای گازی بوش 9000 دارای 5 سال ضمانت کمپرسور و 24 ماه گارانتی قطعات فنی توسط شرکت هوای پاک ایران می باشند.

انواع ظرفیت کولرگازی

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی معمولی بوش 9000 مدل B1ZMI09602”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

مشاوره خرید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کولر گازی معمولی بوش 9000 مدل B1ZMI09602”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

کولر گازی معمولی بوش 9000 مدل B1ZMI09602

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.