پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF

  1. حداکثر توان گرمایی: 20640 کیلوکالری بر ساعت
  2. مساحت تحت پوشش تا: 140 مترمربع
  3. سیستم عیب یاب الکترونیکی: دارد
  4. تعداد مبدل حرارتی: 2 مبدل
  5. فن دودکش: دارد
  6. 2 سال گارانتی گروه صنعتی ایران رادیاتور
  7. 10 سال خدمات پس از فروش
  8. تحویل سریع

ارسال به شهرستان ها تا حداکثر 3 روز کاری

دسته بندی های پر طرفدار

لیست خدمات دما کالا
تعمیر داکت اسپلیت
توضیحات

راهنمای انتخاب و خرید پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF

پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF با راندمان حرارتی 90 درصد برای استفاده در منازل و اماکن اداری تا متراژ 140 مترمربع مناسب می باشد. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF از نوع پکیج‌های فن دار است که خروج دود و گازهای احتراق دودکش پکیج را در مسیرهای مختلف عمودی یا افقی تا بیرون از ساختمان با استفاده از جریان هوای اجباری فن تسهیل می‌نمایند. همچنین در صورت نصب پکیج در بالکن یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار جهت عبور آسان دود و گازهای احتراق ضروری است.
پکیج دیواری مدل L24FF دارای دو مبدل حرارتی می باشد که یکی برای تأمین گرمایش رادیاتورها و دیگری برای تأمین آبگرم مصرفی تعبیه شده است. مدل هایی از پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور که با حرف L ،M ،E یا K شروع می شوند از نوع دو مبدل می باشند.بجز مدل LR که از نوع سه مبدل پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور محسوب می شود ، در پکیج ایران رادیاتور دو مبدل یا مونوترمیک از دو نوع مبدل ساخته می شوند،که شامل : مبدل اصلی (Gas Water Heat Exchanger) و مبدل صفحه ای (Water Heat Exchanger) می باشند.

توجه: در صورت نصب پکیج دیواری ایران رادیاتور در فضای باز، جهت امکان فعال بودن سیستم حفاظت خودکار در مقابل یخ زدگی دستگاه ، باید پکیج به برق وصل و روشن باشد.

جهت جلوگیری از تشکیل رسوب املاح آب در مبدل حرارتی پکیج دیواری ایران رادیاتور، تهیه و نصب رسوب گیر پلی فسفات در مسیر لوله آب ورودی به پکیج توصیه می‌گردد. همچنین سفارش خرید لوازم جانبی جهت نصب آسان انواع پکیج ایران رادیاتور شامل شیرآلات و اتصالات مربوط به نصب در زمان سفارش خرید پکیج به شرکت دماکالا24 امکان‌پذیر است.

در سایت مرجع و فروشگاهی دماکالا24، اطلاعات و قیمت های تضمین شده پکیج ایران رادیاتور با گارانتی اصل جهت برخورداری شما عزیزان از حس خوب خرید بهینه و هوشمند ارائه گردیده است.

ویژگی های پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF

  • ابعاد کوچک و مناسب
  • راندمان بالای 90 درصد
  • سیستم بای پس خودکار
  • سیستم هواگیری خودکار
  • پمپ قوی با هد استاتیک بالا
  • سیستم ضد نوسان دمای آب گرم مصرفی
  • دارای محفظه احتراق بسته در مدل های FF
  • سیستم ایمنی کنترل حداقل و حداکثر فشار آب
  • سیستم ضد یخ زدگی و تنظیم خودکار جریان گاز
  • مجهز به پرشر سوئیچ هوا برای حفاظت در مقابل انسداد دودکش
  • شرکت دماکالا24 با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش انواع تجهیزات گرمایشی و سرمایشی، فروش پکیج های شوفاژ دیواری گازی ایران رادیاتور را نیز، برای مشتریان خود با بهترین قیمت بر عهده دارد.
  • بطور کلی نصب و راه اندازی و خدمات بعد از فروش کلیه پکیج های دیواری ایران رادیاتور باید فقط توسط شبکه گسترده سرویسکاران مجاز این شرکت که دارای بیش از 1000 شعبه در سراسر کشور میباشند انجام گیرد. بدیهی است پس از خرید دستگاه جهت انجام هماهنگی های مربوطه جهت نصب پکیج اقدام خواهد گردید.
  • طبق مبحث 17 مقررات ملی ساختمان (1390) حداقل متراژ قابل تایید برای نصب پکیج در واحد آپارتمانی (مسکونی یا اداری) 64 متر مربع می باشد و در غیر اینصورت تعبیه دریچه تامین هوای تازه جهت احتراق مناسب در محل نصب پکیج الزامی است.

گارانتی و اصالت پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF

کلیه پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور، دارای گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش می باشند، اما پرداخت هزینه نصب و اتصالات پکیج ها، بر عهده مشتریان است. بطور کلی نصب و راه اندازی و خدمات بعد از فروش کلیه پکیج های دیواری ایران رادیاتور باید فقط توسط شبکه گسترده سرویسکاران مجاز این شرکت که دارای بیش از 1000 شعبه در سراسر کشور میباشند انجام گیرد. بدیهی است پس از خرید دستگاه جهت انجام هماهنگی های مربوطه جهت نصب پکیج اقدام خواهد گردید.

پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF

اگر قصد خرید پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF را داشته باشید، حتما شما هم مثل سایر مشتریان فروشگاه دماکالا به دنبال جدیدترین و به روز ترین لیست قیمت پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF هستید. فروشگاه دماکالا با بیش از 10 سال سابقه در فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، بهترین و جدیدترین مدل های پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور را با ضمانت اصالت و گارانتی به فروش می رساند.

مشخصات پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF

پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF یکی از مدل های پرطرفدار و با کیفیت پکیج ایران رادیاتور است. این پکیج از سر L ایران رادیاتور و دارای ظرفیت 24 هزار است.

این پکیج قابل استفاده در تمامی نقاط ایران است و می تواند جایگزین خوبی برای آب گرم کن و موتور خانه باشد. پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF قابلیت تامین آب گرم مصرفی و گرمایش رادیاتور ها را دارد. کم سر و صدا بودن، ظرفیت بالا، عیب یاب دیجیتال و نمایشگر کد خطا از جمله ویژگی های مهم پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF است.

در ادامه به بررسی مشخصات پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF می پردازیم:

مناسب برای متراژ تا 120 متر مربع

ابعاد: 763×350×450 سانتی متر

وزن: 39 کیلوگرم

راندمان حرارتی: >90

ظرفیت حرارتی خروجی: 24 کیلووات

ظرفیت حرارتی ورودی: 25 کیلووات

نوع گاز مصرفی: گاز شهری

گارانتی 24 ماهه ایران رادیاتور

برق مصرفی: 152 وات

حداکثر دمای آب گرم در مدار گرمایش: 85 درجه سانتی گراد

حداکثر درمای آب گرم مصرفی: 60 درجه سانتی گراد

قیمت پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF

پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF در نمایندگی پکیج ایران رادیاتور به فروش می رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF در نمایندگی ایران رادیاتور، به وبسایت دماکالا مراجعه کرده یا با شماره های فروش ما تماس بگیرید.

مرکز فروش پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF

در صورتی که قصد خرید پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF دارید و به دنبال مرکز فروش پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF معتبر هستید، حتما به دماکالا سر بزنید. فروشگاه دماکالا با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه فروش و خدمات پس از فروش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF را به صورت فروش حضوری و اینترنتی خدمت شما عزیزان عرضه می کند.

مرکز فروش پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور دماکالا هم به صورت آنلاین از طریق وبسایت دماکالا24 و هم به صورت حضوری در دسترس شما عزیزان قرار دارد و کارشناسان فروش ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

لیست قیمت پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF

دریافت لیست قیمت پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF از طریق وبسایت دماکالا24 امکان پذیر است. در صورتی که شما هم قصد دارید از قیمت این کالا مطلع شوید و لیست قیمت پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF را دریافت کنید، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

لیست قیمت پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF در وبسایت دماکالا قرار داده شده و با نوسانات قیمت به روز رسانی می شود.

خرید پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF

برای خرید پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF از فروشگاه دماکالا به وبسایت دماکالا مراجعه کنید پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF را انتخاب کنید و پس از مطالعه مشخصات و اطمینان از انتخاب محصول، به صورت اینترنتی محصول را خریداری کنید. در صورتی که سوالی برای شما پیش آمد یا نیاز به پشتیبانی بیشتر باشید، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

فروش پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF

فروشگاه دماکالا به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش و گارانتی پکیج شوفاژ دیواری ایران رادیاتور با سابقه فعالیت بیش از 10 سال آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. فروشگاه دماکالا هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری به فروش پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF می پردازد. کلیه محصولاتی که از دماکالا خریداری می کنید ضمانت اصالت و گارانتی داشته و شامل خدمات پس از فروش می شوند.

راه های ارتباطی با ما:

  • پشتیبانی در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۹۶۵۰۹۹۳۷
  • پشتیبانی در اینستاگرام: ir
  • چت آنلاین سایت
انواع ظرفیت پکیج ایران رادیاتور :
انواع ظرفیت پکیج ایران رادیاتور :

 

 

 

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

مشاوره خرید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

پکیج دیواری گازی ایران رادیاتور مدل L24FF

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.