داکت اسپلیت اینورتر میدیا 54000 مدل IDR3-X160MCR3

  1. عملکرد: سرمايش و گرمایش+اینورتر
  2. قابلیت اتصال به کویل آبگرم جهت تامین گرمایش
  3. برق مصرفی تکفاز + رده انرژی ++A
  4. برای مساحت حداکثر 160 متر مربع (براساس شرایط)
  5. گاز مبرد R410a و کمپرسور روتاری+مناسب آب و هوای معتدل و گرمسیری
  6. 5 سال گارانتی شرکت جهان تهویه ریما

  7. 10 سال خدمات پس از فروش

    *5 سال ضمانت تعويض كمپرسور و 24 ماه گارانتی قطعات فنی

ارسال سریع تحویل سریع

156,141,000 تومان

دسته بندی های پر طرفدار

لیست خدمات دما کالا
تعمیر داکت اسپلیت
توضیحات

راهنمای انتخاب و خرید داکت اسپلیت اینورتر میدیا 54000 مدل IDR3-X160MCR3

داکت اسپلیت اینورتر میدیا 54000 مدل IDR3-X160MCR3، از تولیدات برند معتبر MEDIA است که با برخورداری از بالاترین استانداردهای بین المللی در زمینه تهویه مطبوع، برای تامین سرمایش و گرمایش واحدهای اداری، تجاری و مسکونی در مناطق آب و هوایی گرمسیری و سردسیری عرضه می شود.
به طور کلی داکت اسپلیت میدیا یک نوع اسپلیت کانالی با فناوری فول اینورتر است که ضمن بیشترین صرفه جویی در مصرف انرژی، دارای عملکرد کم صدا، قابلیت سرمایش و گرمایش سریع و حفظ دمای محیط در دمای مطلوب می باشد.

داکت اسپلیت اینورتر میدیا سری IRD3 با برچسب انرژی گرید A++، در ظرفیت‌های متنوع 2 الی 4.5 تن تبرید در دسترس است و با طراحی باریک به راحتی در سقف کاذب ساختمان نصب می گردد.

داکت اسپلیت اینورتر میدیا 54000 مدل IDR3-X160MCR3 از گاز مبرد دوستدار محیط زیست R410a بهره می برد که ضمن آسیب کمتر به محیط زیست، باعث افزایش راندمان داکت اسپلیت و کاهش مصرف انرژی آن می گردد.

در سایت مرجع و تخصصی دماکالا24، مشخصات فنی و بهترین قیمت انواع داکت اسپلیت میدیا، با گارانتی اصلی، جهت ایجاد حس خوب خرید بهینه و هوشمند، برای شما عزیزان ارائه گردیده است.

داکت اسپلیت اینورتر میدیا 54000 مدل IDR3-X160MCR3

ویژگی‌های داکت اسپلیت اینورتر میدیا 54000 مدل IDR3-X160MCR3

داکت اسپلیت اینورتر میدیا 54000 مدل IDR3-X160MCR3 مجهز به کمپرسور اسکرال بوده و با برق تکفاز 220 ولت کار می‌کند و مناسب برای استفاده در واحدهایی با متراژ حداکثر 160 مترمربع می‌باشد (بنا بر اعلام شرکت وارد کننده؛ متراژ ذکر شده مختص به ساختمان‌های مسکونی است و بر اساس نوع ساختمان و شرایط آب و هوایی، متغیر می‌باشد). سایر ویژگی‌های اسپلیت کانالی میدیا عبارت است از:

  • دامنه کارکرد گسترده دمایی از 15- تا 55+ درجه سانتیگراد
    داکت اسپلیت میدیا برای استفاده در مناطق آب و هوایی مختلف (گرمسیری، معتدل و سردسیری) طراحی شده است و کمپرسور دستگاه قادر است در دمای حداقل 15- درجه سانتیگراد و حداکثر 55+ به خوبی به فعالیت خود ادامه دهد.
  • مصرف بهینه انرژی
    بهره گیری از کمپرسورهای پیشرفته دی سی اینورتر با راندمان بالا همراه با مبدل‌های حرارتی، برد الکترونیکی و قطعات با کیفیت و با فناوری روز دنیا، استاندارد بهینه سازی مصرف انرژی را بالاتر از بسیاری از رقبا، برای اسپلیت کانالی اینورتر میدیا رقم زده است.
    همچنین این دستگاه مجهز به تیغه‌های فن آیرودینامیک، مبدل حرارتی با کارایی بالا و موتور فن دی سی اینورتر می باشد.
  • صدای بسیار کم
    از ویژگی‌های بارز داکت اسپلیت میدیا صدای بسیار کم یونیت داخلی دستگاه است که به لطف آزمایشگاه‌های پیشرفته محقق گردیده است. در این راستا قطعات متحرک نظیر بلوور فن‌ها و شفت‌ها با کمترین میزان صدای تولیدی توسعه یافته اند و میزان لرزش دستگاه در دورهای بالا، به طرز چشمگیری کاهش یافته است تا صدای دستگاه در حالت ثبات دمایی، تقریبا قابل شنیدن نباشد.
  • امکان راه اندازی به صورت برگشت هوا از پشت یا زیر دستگاه (به صورت انتخابی)
    یونیت داخلی انواع داکت اسپلیت میدیا در ظرفیت 2 تن با ارتفاع 21 سانتیمتر در هر فضایی به راحتی جاگذاری شده و فضای کمی اشغال می نماید. همچنین امکان انتخاب جریان برگشت هوا از پشت یا زیر دستگاه، بهره برداری از اسپلیت کانالی را توسط خریدار راحت کرده است.امکان برگشت هوا از زیر یا پشت داکت اسپلیت یوروانرژی
  • فناوری فیلتراسیون چند لایه
    یونیت داخلی داکت اسپلیت میدیا جهت تامین هوای پاک و عاری از آلاینده‌ها، مجهز به یک فیلتر اولیه با قابلیت زدودن ذرات معلق در هوا و یک فیلتر ثانویه از جنس کربن فعال با قابلیت از بین بردن بوهای ناخوشایند، ترکیبات آلی فرار، فرمالدهید، دی اکسید کربن، دی اکسید نیتروژن و گازهای مضر دیگر می باشد.
  • فن یونیت داخلی با قابلیت انتخاب 7 سرعت مختلف
    یونیت داخلی با فن‌های دی سی اینورتر جدید، راحتی فوق العاده همراه با صدای کمتر را برای کاربر فراهم می نماید. وجود 7 دور مختلف می تواند انتخاب مناسب تری را با توجه به زمان و دما در اختیار مصرف کننده قرار دهد و حالت فن اتوماتیک دستگاه، بازه انتخاب بیشتری را نسبت به دمای محیط و دمای تنظیم شده دارد، در نتیجه میزان مصرف انرزی در یونیت داخلی و خارجی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. دور اول دستگاه که مخصوص خواب آرام است، عملکردی کاملا بی صدا همراه با پایداری دمای مناسب با خواب ایجاد می کند. دور 7 یا پرقدرت دستگاه، محیط را در کوتاه ترین زمان و بیشترین میزان هوادهی به دمای تنظیم شده می رساند.
  • رسیدن به دمای مناسب در کوتاه ترین زمان
    عملکرد فول دی سی اینورتر در داکت اسپلیت‌های میدیا، اجازه رسیدن به دمای مطلوب را در سریع ترین زمان به دستگاه می دهد. فناوری اینورتر کامل، نقطه شروع کارکرد با فرکانس بالا را فراهم نموده است که به لطف این سیستم، شروع کار دستگاه تا رسیدن به دمای مطلوب می تواند با فرکانس 57 یا 65 مگاهرتز ادامه پیدا کند. در ادامه با رسیدن محیط به دمای مطلوب، کارکرد کمپرسور با فرکانس پایین تر ادامه یافته و همواره در دمای تنظیم شده باقی می ماند. میدیا تجربه احساس راحتی بدون نوسان چشم گیر دما را برای ساکنین به همراه دارد.

گارانتی داکت اسپلیت اینورتر میدیا 54000 مدل IDR3-X160MCR3

داکت اسپلیت‌های میدیا از تاریخ نصب دستگاه دارای کارت طلایی گارانتی 60 ماهه تعویض کمپرسور و 24 ماهه قطعات فنی می باشند. همچنین این محصولات از 10 سال خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور بهره می برند.

نظرات (0)

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داکت اسپلیت اینورتر میدیا 54000 مدل IDR3-X160MCR3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

مشاوره خرید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “داکت اسپلیت اینورتر میدیا 54000 مدل IDR3-X160MCR3”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

داکت اسپلیت اینورتر میدیا 54000 مدل IDR3-X160MCR3

156,141,000 تومان
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.