قیمت پکیج شوفاژ دیواری آریستون

نمایش 8 24 36

دسته بندی خدمات دما کالا

تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF

پکیج شوفاژ دیواری آریستون چیست ؟

در گذشته برای گرمایش منازل با شوفاژ و رادیاتور از موتور خانه استفاده می‌کردند که موتور خانه علاوه بر هزینه بالا به مکان جداگانه ای از جمله یک اتاق یا انبار نیاز داشت و محیط زیادی را اشغال می‌کرد.
امروزه برای استفاده از شوفاژ یا رادیاتور از پکیج استفاده می‌کنند و اما پکیج چیست باید بگویم که پکیج یک سیستم گرمایشی مانند آبگرم کن است که هم وظیفه آبگرمکن و هم موتور خانه را انجام می‌دهد.
در جواب پکیج چیست بهتر است بگویم که نوعی سیستم گرمایشی بسیار پر کاربرد و پرطرفدار است که باعث حذف موتور خانه‌ها و همچنین آبگرمکن در منزل شما شدند.
از پکیج برای گرمایش به وسیله شوفاژ‌ها، فن کوئل‌ها، رادیاتور قرنیزی، گرما از کف و به  طور کلی سیستم گرمایشی‌هایی که با آب گرم محیط را گرم می‌کنند استفاده می‌شود.

انواع پکیج گرمایشی آریستون

 پکیج های گرمایشی از نظر نحوه قرار گرفتن و نصب به دو نوع پکیج دیواری و پکیج زمینی تقسیم می شوند.

پکیج شوفاژ دیواری آریستون

در پکیج خروجی دود احتراق یا از طریق دودکش معمولی یا فن دار به سمت محیط خارج به بیرون هدایت می شود، در مورد فن دار بیشتر برای واحد هایی در نظر گرفته می شود که پکیج در داخل واحد قرار می گیرد و یا طول افقی دودکش بیشتر از ۳ متر می باشد. و دودکش پکیج های فن دار از نوع دو جداره است که یکی برای خروج دود و دیگری برای مکش اکسیژن برای احتراق مورد استفاده قرار می گیرد.

پکیج شوفاژ زمینی آریستون

دارای مخزن اضافی جهت ذخیره آبگرم بیش ترمورد استفاده در متراژهای بالای ۲۰۰ متر، جهت استفاده از کویل آبگرم، استفاده ار منازلی که بیش از یک حمام در آن ها در نظر گرفته شده است.

تفاوت پکیج دیواری و پکیج زمینی آریستون

پکیج ها در مقایسه با سایر دستگاههای دیگر که کار مشابه انجام می دهند، صدای کمتری تولید کرده و در کنار آن نوسانات گرم و سرد شدن و یا تغییرات دمای آب در آنها کمتر است. یعنی آب به شیب یکنواخت تری گرم می شود. همین ویژگی در این دستگاه باعث شده است، محبوبیت زیادی به خصوص برای ساختمان های مسکونی داشته باشد. ضمن آنکه این دستگاه ها در فضای کمتر و کوچکتری قابل نصب هستند و به خصوص در دنیای امروز که آپارتمان ها و ساختمان ها کوچکتر شده اند و فضا کمتر است این ویژگی به عنوان یک مزیت مهم شناخته می شود. موارد گفته شده در واقع مشترکات پکیج دیواری و زمینی بودند اما این دو دستگاه تفاوت هایی هم دارند و ما در ادامه به تفاوت پکیج دیواری و زمینی اشاره می کنیم:

  • اولین تفاوت پکیج دیواری و زمینی این است که در محل ها و ساختمان هایی که نیاز به تولید گرمای بیشتری دارد، استفاده از پکیج زمینی بهتر و مقرون به صرفه تر بوده و گرمای مناسب و مورد نیاز فضا را تولید خواهد کرد.
  • پکیج های زمینی مخزن کویل دار یا مخزن ذخیره آب دارند و این تفاوت پکیج دیواری و زمینی در هنگام قطع آب یا نوسانات فشار آب بسیار مهم جلوه خواهد کرد.
  • پکیج های زمینی برای ساختمان ها و خانه های چند طبقه مناسب تر هستند. در ویلاها و خانه ها با مساحت زیاد هم استفاده از پکیج زمینی مقرون به صرفه تر بوده و کاربردی تر است. در واقع محل استفاده پکیج زمینی و دیواری به عنوان تفاوت در نظر گرفته می شود.

کاربردهای پکیج شوفاژ دیواری و زمینی آریستون

. همان‌طور که می‌دانید امروزه در بیشتر آپارتمان‌ها از انواع پکیج دیواری و پکیج زمینی برای گرم کردن منازل استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم تا تفاوت بین را پکیج دیواری و پکیج زمینی نیز شرح دهیم. پکیج‌گرمایشی آب گرم مورد نیاز منازل را تامین می کند. همچنین آبگرمی که مورد نیاز شوفاژ در زمستان نیز می باشد را فراهم می کند.

انواع پکیج زمینی و دیواری آریستون

پکیج های گرمایشی از نظر نوع سوخت مصرفی به چهار نوع تقسیم می شوند:

  • پکیج گازسوز (دیواری و زمینی بدون صدا)
  • پکیج گازوئیل سوز (زمینی با قابلیت نصب در موتورخانه یا انباری خارج از واحد مسکونی)
  • پکیج دوگانه سوز (زمینی با قابلیت نصب در موتور خانه یا انباری خارج از واحد مسکونی)
  • پکیج برقی (دیواری و زمینی بدون صدا)

پکيج های شوفاژ گازوئیل سوز و دوگانه سوز که از نوع پکیج های گرمایشی زمینی می باشند عمدتاً در ویلاها و ساختمانهای یک طبقه مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای استفاده از پكيج شوفاژ ديواري آریستون

استقلال كامل هر واحد مسكوني
عدم اشغال فضاي مفيد
سهولت در نصب ، راه اندازي ، سرويس و نگهداري
در دسترس بودن پكيج شوفاژديواري و امكان كنترل سيستم در داخل ساختمان
ايمني بسيار بالا (بدلیل و جود سنسورهاي آب گرم مصرفي و شوفاژ و سنسور دود)
تنظيم دما به ميزان دلخواه
مصرف بهينه سوخت گاز ، راندمان احتراق و تبادل حرارت بالا و نتیجتاً کاهش هزینه گاز مصرفی
كاركرد آرام و بدون صدا

قیمت پکیج شوفاژ دیواری و زمینی آریستون

کاربرانی که قصد دریافت قیمت پکیج شوفاژ دیواری و زمینی آریستون را دارند میتوانند ، ببا تماس با شماره : ۰۹۱۹۶۵۰۹۹۳۷ یا 02188348782 از قیمت روز پمپ های لوارا مطلع شوند و یا به صورت حضوری به شعبه مرکزی دماکالا به نشانی :

خ طالقانى بعداز چهارراه مفتح مجتمع تجارى ادارى دانش طبقه همكف واحد٣

مراجعه نمایند.

راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری و زمینی آریستون

کاربرانی که قصد خرید پکیج شوفاژ زمینی و دیواری آریستون رو دارند میتوانند ، با مرجعه به صفحه محصولات لوارا و یا بازکردن صفحه هر محصول راهنمای خرید پکیج شوفاژ دیواری و زمینی آریستون  رو مطالعه کنند.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟