قیمت پمپ آب های لوارا

نمایش 8 24 36

دسته بندی خدمات دما کالا

تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF

معرفی شرکت تولید کننده پمپ لوارا

شرکت پمپ لوارا ایتالیا Lowara Pump Company زیر مجموعه کمپانی عظیم Xylem آمریکا و یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده پمپ در سراسر دنیا می باشد. این شرکت از سال 1968 در Montecchio واقع در Vincenza ایتالیا فعالیت خود را شروع کرد. شرکت پمپ لوارا محصولات خود را با نام تجاری lowara تولید و عرضه می کند و در سراسر دنیا از طریق نمایندگی های مجاز به فروش می رساند. این کمپانی ایتالیایی همواره در ارائه راه حل های اقتصادی بلند مدت در پمپاژ و گردش آب تمیز یا آلوده پیشتاز بوده است.

محصولات لوارا دارای انرژی مصرفی بسیار پایین هستند و مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته می شوند. حفظ محیط زیست برای کمپانی lowara دارای اهمیت ویژه ای است و این شرکت همواره می کوشد تا اثرات زیست محیطی خود را کاهش دهد. تبدیل شدن به رهبری صنعت در زمینه کاهش انرژی مصرفی ، کاهش استفاده از منابع طبیعی و جلوگیری از ورود مواد آلوده و خطرناک به سیستم فاضلاب جزئی از افتخارات شرکت پمپ لوارا می باشد.

کاربردهای پمپ آب لوارا

پمپ های لوارا ایتالیا در کاربری های فراوانی بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این مصارف شامل موارد زیر می باشند:

1 – سرویس ساختمان های مسکونی و تجاری : سیرکوله آب در سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع، تامین آب سرد و گرم مصرفی، سیستم های اطفاو حریق و انتقال فاضلاب

2- کاربردهای عمومی : افزایش فشار آب و تامین آب گرم برای محله های مسکونی

3- کشاورزی : سیستم های آبیاری غرقابی ، تحت فشار بارانی یا قطره ای

4- پرورش آبزیان : تامین آب برای استخرهای پرورش ماهی

5- معادن : تامین آب و انتقال پساب معادن

6- واحد های فرآیندی : انتقال آب و مایعات در پالایشگاه های نفت و گاز و واحدهای پتروشیمی

7- صنایع عمومی : تامین و افزایش فشار آب در سیستم های صنعتی نظیر تغذیه دیگ های بخار و شستشوی تجهیزات

قیمت پمپ لوارا نمایندگی پمپ لوارا در ایران

کاربرانی که قصد دریافت قیمت پمپ های آب تولیدی شرکت لوارا رو دارند میتوانند ، ببا تماس با شماره : ۰۹۱۹۶۵۰۹۹۳۷ یا 02188348782 از قیمت روز پمپ های لوارا مطلع شوند و یا به صورت حضوری به شعبه مرکزی دماکالا به نشانی :

خ طالقانى بعداز چهارراه مفتح مجتمع تجارى ادارى دانش طبقه همكف واحد٣

مراجعه نمایند.

راهنمای خرید پمپ های لوارا

کاربرانی که قصد خرید پمپ های شرکت لوارا رو دارند میتوانند ، با مرجعه به صفحه محصولات لوارا و یا بازکردن صفحه هر محصول راهنمای خرید پمپ های لوارا رو مطالعه کنند.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.