قیمت پمپ آب لئو

فیلتر براساس قیمت
    نمایش 8 24 36

    دسته بندی خدمات دما کالا

    تعمیر داکت اسپلیت
    تعمیر انواع چیلر

    تعمیر انواع چیلر

    تعمیرات وی ار اف vrf

    تعمیرات VRF

    لئو بهترین کمپانی چینی تولید کننده انواع پمپ آب است که در سال 1995 تاسیس شد و امروزه محصولات آن در بازار ایران هم به فروش می رسد. پمپ آب لئو در بیش از 140 کشور از اروپا گرفته تا آمریکای شمالی، جنوبی و مرکزی آفریقا، آسیا، خاورمیانه، و اقیانوسیه به فروش می رسد. پمپ های خانگی، صنعتی و کشاورزی لئو به صنایع مختلف از جمله تولید برق، صنعت پتروشیمی، معادن، آتش نشانی ها، تولیدات کشاورزی، تامین آب شهری و فاضلاب کمک می کنند.

    فروشگاه دماکالا با بیش از 10 سال سابقه فروش تجهیزات پمپ آب، ارائه دهنده بهترین پمپ آب های لئو با قیمت مناسب، ضمانت اصالت، گارانتی و خدمات پس از فروش، آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز است.

    خرید پمپ آب لئو از طریق وبسایت دماکالا، تماس تلفنی با تیم فروش دماکالا و مراجعه حضوری به دفتر دماکالا وجود دارد. در ادامه شما را بیشتر با انواع پمپ آب لئو آشنا خواهیم ساخت.

    انواع پمپ آب لئو

    کمپانی لئو طیف وسیعی از انواع پمپ آب را طراحی و تولید می کند. برند لئو در ایران بیشتر برای پمپ های خانگی اش شناخته شده است اما لئو تولید کننده انواع مختلف پمپ است. این پمپ ها شامل پمپ آب خانگی، صنعتی و کشاورزی هستند. به طور کلی انواع پمپ آب لئو عبارتند از:

    • پمپ سیرکولاتور لئو
    • پمپ خانگی لئو
    • پمپ کف کش لئو
    • لجن کش لئو
    • بوستر پمپ لئو
    • پمپ استخری لئو
    • پمپ طبقاتی لئو
    • پمپ شناور لئو

    کمپانی لئو علاوه بر انواع گسترده پمپ آب، لوازم جانبی پمپ مثل شیر و سوئیچ فشار، دبی سنج و فشار سنج را نیز تولید و به بازار عرضه می کند.

    انواع پمپ آب خانگی لیو

    پمپ های آب خانگی کمپانی لئو در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند:

    • پمپ آب خانگی لئو جتی
    • پمپ آب خانگی لئو دو پروانه
    • پمپ آب خانگی لئو محیطی
    • پمپ آب خانگی لئو بشقابی

    این پمپ آب ها از توان نیم اسب بخار تا پنج و نیم اسب بخار تنوع دارند. در ساخت پمپ آب لئو از موادی مثل برنج، استیل ضد زنگ و چدن استفاده می شود.

    کیفیت پمپ آب لئو

    کمپانی لئو برترین تولید کننده پمپ آب در کشور چین است و محصولات آن در بازار های جهانی به فروش می رسد. به طور کلی کیفیت پمپ آب لئو خوب است و یکی از قدرتمند ترین پمپ آب های موجود در بازار به حساب می آید. در صورتی که قصد خرید یک پمپ آب با کیفیت را دارید، لئو می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

    قیمت پمپ آب لئو

    قیمت پمپ آب لئو یکی از سوالاتی است که تقریبا همه مشتریان پمپ آب از تیم فروش پمپ آب فروشگاه دماکالا می پرسند. با توجه به نوسان قیمت پمپ آب پیشنهاد می کنیم که جدیدترین قیمت پمپ آب لئو را از سایت دماکالا دریافت کنید یا از طریق تماس با تیم فروش دماکالا قیمت روز انواع مدل های پمپ آب لئو را استعلام بفرمایید.

    معمولا قیمت پمپ آب لئو 1 اسب و قیمت پمپ آب لئو نیم اسب بیشتر از سایر مدل ها از ما سوال می شود. البته شما می توانید قیمت هر یک از مدل های پمپ آب لئو را از فروشگاه دماکالا دریافت نمایید.

    پمپ آب لئو ساخت کجاست؟

    پمپ آب لئو ساخت کمپانی لئو واقع در کشور چین است که یکی از بهترین تولید کنندگان چینی در حوزه پمپ آب خانگی و سایر انواع پمپ به حساب می آید.

    گارانتی پمپ لئو

    با خرید پمپ آب لئو از فروشگاه دماکالا می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش تیم دماکالا بهرمند شوید.

    در صورتی که قصد خرید پمپ آب لئو را از مرکز فروش پمپ آب لئو در تهران دارید از یکی از سه روش زیر اقدام به خریداری محصول خود نمایید:

    1. مراجعه حضوری به فروشگاه دماکالا و خرید پمپ آب لئو
    2. تماس تلفنی با تیم فروش دماکالا و دریافت مشاوره رایگان خرید پمپ آب و در نهایت ثبت سفارش و تحویل کالا درب منزل
    3. ثبت سفارش اینترنتی از طریق وبسایت دماکالا از سراسر جهان و دریافت پمپ آب لئو درب منزل

    کاربرانی که قصد دریافت قیمت روز پمپ آب لئو را دارند میتوانند ، ببا تماس با شماره : ۰۹۱۹۶۵۰۹۹۳۷ یا 02188348782 از قیمت پمپ آب لئو امروز مطلع شوید و یا به صورت حضوری به شعبه مرکزی دماکالا به نشانی :

    خ طالقانى بعداز چهارراه مفتح مجتمع تجارى ادارى دانش طبقه همكف واحد٣

    مراجعه نمایند.

     

    سبد خرید

    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟