لیست قیمت کولر گازی گری

به نظر میرسد چیزی که دنبالش هستید یافت نشد.
تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF

کولر گازی گری

کولر گازی گری یکی از پر فروش ترین کولر گازی ها در بازار ایرانی و جهانی است. علت پر طرفدار بودن کولر گازی های گری، تنوع بالای مدل ها و ظرفیت ها و همچنین کیفیت بالا در عین حفظ قیمت مناسب است.

کولر گازی های گری در انواع مختلفی تولید می شوند که هر یک برای پوشش دادن نیاز های گسترده مشتریان طراحی شده است:

  • کولر گازی دیواری (اسپلیت دیواری) گری
  • کولر گازی ایستاده گری
  • کولر گازی پرتابل گری
  • داکت اسپلیت یا کولر گازی کانالی گری
  • کولر گازی پنجره ای گری

علاوه بر این کمپانی گری محصولاتی همچون هواساز، پمپ حرارتی آب گرم، چیلر هوا خنک و چیلر آب خنک، سیستم VRF، سیستم های مولتی و پرده هوا را نیز تولید کرده و به بازار عرضه می کند. در ادامه به معرفی بیشتر کولر گازی های دیواری گری می پردازیم.

معرفی کولر گازی اسپلیت دیواری گری

کولر گازی های دیواری یکی از انواع بسیار پر کاربرد کولر گازی و انتخاب اول برای منازل مسکونی هستند. این کولر گازی ها به دلیل نصب آسان، استفاده آسان، بازدهی خوب، پنل های شیک، امکانات عالی و ریموت کنترل های کاربردی ای که دارند، یکی از محبوب ترین انواع کولر گازی برای متراژ های مختلف محسوب می شوند. یکی از ویژگی های کولر گازی دیواری که باعث شده استفاده از آن در ایران و سایر کشور ها گسترده باشد، گسترده بودن ظرفیت های این نوع کولر گازی است که از یک اتاق کوچک تا یک سالن بزرگ را پوشش می دهد و در صورت نیاز می توانید در یک آپارتمان از چندین کولر گازی دیواری استفاده کنید.

کولر گازی های اسپلیت دیواری گری در ظرفیت های متنوع و مدل های مختلف تولید می شوند. این کمپانی کولر گازی هایش را در دو نوع اینورتر و معمولی تولید می کند. همچنین گری دو نوع کولر گازی موتور سبک برای شهر های شمالی و معتدل و موتور سنگین برای شهر های گرمسیری تولید می کند.

لیست قیمت کولر گازی گری

قیمت کولر گازی گری با توجه به وارداتی بودن نسبت به برند های ایرانی بیشتر است. اما کیفیت بالا و تکنولوژی به روز به کار رفته در این کولر گازی باعث شده بسیاری از مشتریان ترجیح دهند هزینه بیشتری را به خرید این محصول اختصاص دهند.

قیمت کولر گازی گری ممکن است با توجه به نوسانات بالای قیمت در بازار در سایت دماکالا درج نشده باشد اما شما عزیزان می توانید برای دریافت جدیدترین قیمت کولر گازی گری با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

مرکز فروش کولر گازی گری

برای خرید از مرکز فروش کولر گازی گری در تهران می توانید دستگاه مورد نظرتان را از طریق سایت به صورت آنلاین خریداری کنید یا از طریق راه های تماس با ما که در سایت دماکالا درج شده، به صورت تلفنی یا حضوری از فروشگاه دماکالا خرید کنید. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره برای خرید کولر گازی گری را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان خرید کولر گازی گری دریافت کنید.