قیمت کولرگازی هایسنس

فیلتر براساس قیمت
    نمایش 8 24 36

    دسته بندی خدمات دما کالا

    تعمیر داکت اسپلیت
    تعمیر انواع چیلر

    تعمیر انواع چیلر

    تعمیرات وی ار اف vrf

    تعمیرات VRF

    کولر گازی هایسنس

    هایسنس یکی از برترین تولید کنندگان کولر گازی است که محصولاتش در بازار ایران از محبوبیت بالایی برخوردار شده و موفق به کسب رضایت درصد بالایی از مشتریان شده اند. این کولر گازی ها در همه مناطق آب و هوایی قابل استفاده اند و در ظرفیت های متنوعی تولید می شوند. کولر گازی های هایسنس با وجود قیمت مناسب از امکانات و کیفیت ساخت بسیار خوبی برخوردار بوده و یکی از بهترین انتخاب ها برای کشورمان هستند. در ادامه کیفیت و امکانات کولر گازی هایسنس را بیشتر بررسی می کنیم.

    معرفی کولر گازی هایسنس

    کولر های هایسنس در انواع مختلف کولر گازی پرتابل، کولر گازی سقفی کاستی، کولر گازی اسپلیت دیواری، کولر گازی پنجره ای و … تولید می شوند. ما در این قسمت به معرفی اسپلیت دیواری های این برند پرداخته ایم. این کولر گازی ها به کمپرسور روتاری مجهز اند که مصرف برق پایینی دارد. مدل اینورتر کولر گازی هایسنس به تکنولوژی Dual Inverter مجهز اند که عملکرد بسیار خوبی در خنک کردن سریع هوا داشته و از نظر مصرف انرژی نیز بهینه است.

    از مدل های اینورتر کولر گازی هایسنس می توان برای مناطقی که آب و هوای معتدل دارند مثل شهر های شمالی ایران استفاده کرد. برای شهر های جنوبی و گرمسیری نیز مدل های معمولی بدون اینورتر توصیه می شوند.

    انواع کولر گازی هایسنس

    کولر گازی های هایسنس در انواع مختلف تولید می شوند که از میان آن ها می توان به کولر گازی هایسنس اینورتر و معمولی، و همچنین کولر گازی هایسنس حاره ای و معتدل اشاره کرد. کولر گازی های ورسای و مایا دو تا از پر فروش ترین مدل های کولر گازی هایسنس هستند که در ظرفیت های 9000 تا 30000 تولید می شوند. این کولر گازی ها هم قابلیت سرمایش و هم قابلیت گرمایش دارند و برای سراسر سال قابل استفاده هستند.

    کولر گازی اینورتر هایسنس مدل ورسای

    یکی از پر فروش ترین مدل های کولر گازی هایسنس، مدل ورسای است. کولر گازی های ورسای هایسنس در ظرفیت های زیر به فروش می رسند:

    کولر گازی هایسنس ورسای 9000 اینورتر

    کولر گازی هایسنس ورسای 12000 اینورتر

    کولر گازی هایسنس ورسای 18000

    کولر گازی هایسنس ورسای 24000

    کولر گازی هایسنس ورسای 30000

    کولر گازی های ورسای در دو مدل اینورتر موجود هستند. کولر های ورسای اینورتردار دارای گرید انرژی A و کمپرسور روتاری هستند. این کولر گازی ها قابلیت سرمایش و گرمایش دارند و برای آب و هوای معتدل مناسب اند. گاز مبرد کولر گازی ورسای هایسنس از نوع R140a است و با برق 220 تک فاز کار می کند.

    اسپلیت دیواری هایسنس مدل مایا

    کولر گازی های هایسنس مدل مایا نیز از مدل های پر فروش کولر گازی هایسنس هستند. این کولر گازی ها در ظرفیت های متنوع موجود هستند:

    کولر گازی هایسنس مدل مایا 9000

    کولر گازی هایسنس مدل مایا 12000

    کولر گازی هایسنس مدل مایا 18000

    کولر گازی هایسنس مدل مایا 24000

    کولر گازی های مایا هایسنس بدون اینورتر هستند. گرید انرژی این کولر گازی ها B است و برای آب و هوای معتدل و گرمسیری مناسب هستند. بنابراین برای استان هایی مثل قم و هرمزگان می توانید از این مدل کولر گازی ها استفاده کنید. این کولر گازی ها با گاز مبرد R140a کار می کنند و دارای دامنه دمایی -7 تا +46 درجه سانتی گراد هستند. در کولر گازی های مدل مایا هایسنس از کمپرسور روتاری استفاده می شود.

    ویژگی ها و امکانات کولر گازی هایسنس

    کولر گازی های هایسنس از امکانات بسیار خوبی برخوردارند و همین باعث شده بتوانند با برند های مطرحی همچون ال جی، سامسونگ، جنرال و بوش رقابت کنند. مقایسه کولر گازی هایسنس با گری را می توانید در مجله دماکالا مطالعه کنید.

    از جمله ویژگی های مهم کولر گازی هایسنس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

      • تنوع بالا در ظرفیت و مدل: کولر گازی های هایسنس از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و به راحتی نیاز انواع مشتریان را در هر منطقه آب و هوایی که باشند، برآورده می سازند. یکی از مدل های محبوب کولر گازی هایسنس ورسای و مایا هستند که فروش بسیار بالایی در بازار ایران دارند و موفق شده اند هر سلیقه ای را راضی نگه دارند.
      • مصرف برق پایین: کولر گازی های هایسنس یکی از کم مصرف ترین برند های کولر گازی موجود در بازار هستند که به شما اجازه می دهند بدون نگرانی از قبض برق، در تمام ساعات روز از هوای تهویه شده و خنک کولر لذت ببرید.
      • قیمت مناسب: یکی از دلایلی که مشتریان ایرانی استقبال خوبی از کولر گازی های هایسنس کرده اند، قیمت مناسب این کولر گازی ها است. کمپانی هایسنس موفق شده در عین حفظ کیفیت و امکانات محصولاتش، کولر گازی هایی با قیمت مناسب به بازار عرضه کند.
    • فیلتر های تصفیه پلی پروپیلن قابل شستشو
    • ضمانت 18 ماهه قطعات و 5 ساله کمپرسور

     

    کولر گازی هایسنس ساخت کدام کشور است؟

    یکی از سوالاتی که بسیاری از مشتریان دماکالا از ما می پرسند، این است که کولر گازی هایسنس ساخت کدام کشور است. هایسنس یک برند معتبر چینی است که در حال حاضر به یکی از ده شرکت برتر لوازم خانگی در جهان تبدیل شده است.

    مزایای کولر گازی هایسنس

    از جمله مزایای کولر گازی هایسنس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • تنوع بالای محصولات
    • قیمت مناسب کولر گازی هایسنس
    • مصرف برق پایین دستگاه با گرید انرژی A
    • داشتن قابلیت گرمایشی در مدل های سرد و گرم
    • کیفیت ساخت بسیار بالا و دوام و عمر بالای دستگاه
    • مناسب بودن برای انواع آب و هواها از جمله هوای گرم و مرطوب استان های جنوبی ایران
    • طراحی زیبا و شیک بدنه

    معایب کولر گازی هایسنس

    یکی از معایب کولر گازی هایسنس که در خصوص اکثر برند های خارجی صدق می کند، نبود نمایندگی رسمی هایسنس در ایران به دلیل تحریم ها است. از این رو مشتریانی که می خواهند از محصولات با کیفیت این کمپانی استفاده کنند، سردرگم می شوند و نگران خدمات پس از فروش کولر هستند.

    با وجودی که مشکل نبود نمایندگی رسمی مشکل کوچکی نیست اما با انتخاب فروشگاه های معتبر و با سابقه ای مثل دماکالا می توانید این مشکل را تا حد زیادی حل کنید و از دریافت کالای اصل با خدمات پس از فروش با کیفیت اطمینان حاصل نمایید.

    آیا کولر گازی هایسنس ارزش خرید دارد؟

    در مجموع با بررسی کولر گازی هایسنس و امکانات آن می توان با اطمینان گفت که کولر گازی های هایسنس از ارزش خرید بالایی برخوردار هستند. تنوع بالا، مصرف برق بهینه، کیفیت ساخت بالا به همراه قیمت مناسب، ترکیبی است که کولر گازی های این برند را به یکی از محبوب ترین ها در بازار ایران تبدیل کرده است.

    کاتالوگ کولر گازی هایسنس

    دانلود کاتالوگ کولرگازی هایسنس – کلیک کنید

    خرید کولر گازی هایسنس از نمایندگی

    فروشگاه دماکالا با بیش از  ده سال سابقه فروش و ارائه خدمات پس از فروش انواع کولر گازی و تجهیزات سرمایشی، بهترین و پرطرفدارترین مدل های کولر گازی هایسنس را با ضمانت اصالت و سلامت کالا به فروش می رساند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره کولر گازی های هایسنس و دریافت مشاوره رایگان خرید کولر گازی با شماره تماس تیم فروش دماکالا (۰۹۱۹۶۵۰۹۹۳۷) تماس بگیرید.

    شما عزیزان می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی یا اینترنتی ثبت کرده و با خیال راحت صاحب کولر گازی های با کیفیت هایسنس شوید

     

    سبد خرید

    ورود

    هنوز حساب کاربری ندارید؟