قیمت کولرگازی سوپرانو

به نظر میرسد چیزی که دنبالش هستید یافت نشد.

دسته بندی خدمات دما کالا

تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF

قیمت کولرگازی سوپرانو

جهت دریافت قیمت کولرگازی سوپرانو می توانید از طریق چت انلاین سایت دماکالا با ما در ارتباط باشید

کولر گازی های سوپرانو در شرکت لیان صنعت خلیج بوشهر تولید شده و از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را در زمینه تولید کولرگازی آغاز کرده است. این محصول از دسته برند های جدید به شمار می‌آید و با بهره‌گیری از تکنولوژی های روز دنیا و به کار گیری نیروهای متخصص، بهترین ابزار سرمایشی و تهویه مطبوع را در قالب کولر گازی عرضه می‌نماید.

از ویژگی‌های کولر گازی های سوپرانو می‌توان به اسپلیت بودن آن اشاره کرد که دارای دو بخش یونیت داخلی و خارجی است که با لوله‌های مسی به هم متصل شده و پس از راه‌اندازی، عملیات تامین دمای مورد نیاز را انجام می‌دهند.

این شرکت تولید کننده کولر گازی با ظرفیت‌های مختلفی از جمله ۱۰۰۰۰ و ۳۲۰۰۰ در انواع مدل‌های دیواری، ایستاده و پنجره‌ای با کمپرسور روتاری تولید می‌شود. این محصول با موقعیت نصب مناسب، صدای کم در حین عملکرد و بازدهی بالا طراحی و به بازار عرضه می‌گردد.

نکته‌ی حائز اهمیت در خصوص بحث بررسی این موضوع که کولر گازی سوپرانو ساخت کجاست، نوع گاز و کمپرسور به کار رفته در این دستگاه است که گاز R410 آن میزان انتشار و بازدهی بالا به آن بخشیده و در مقابل به میزان مصرف پایینی در انرژی می‌رسد که گرید A نشان از صحت این موضوع دارد و درباره نوع کمپرسور نیز باید گفت از نوع روتاری بوده که قدرت انتشار باد را در جهات مختلف به علت وجود این قطعه در سیستم می‌باشد

انواع کولر گازی سوپرانو

  • کولر گازی دیواری سوپرانو

  • کولر گازی پنجره ای سوپرانو

  • کولر گازی ایستاده سوپرانو

انواع ظرفیت کولرگازی

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟