قیمت کولرگازی و اسپلیت های جنرال GENERAL

به نظر میرسد چیزی که دنبالش هستید یافت نشد.

دسته بندی خدمات دما کالا

تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF

کولرگازی و اسپلیت های جنرال

کولر گازی جنرال یکی از پرفروش ترین و پر طرفدارترین محصولات در بازار کولر گازی‌ به حساب می آید. این مدل کولرگازی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، در بین افراد بسیار محبوب است.

ویژگی های کولرگازی جنرال

  1. طراحی زیبا و جذاب
  2. کیفیت ساخت بالا
  3. بازدهی بالا
  4. صدای کم
  5. سیستم فیلتراسیون هوا

طراحی زیبا و جذاب کولرگازی جنرال

اولین ویژگی کولر گازی جنرال، طراحی زیبا و جذاب آن است. این کولر گازی با طراحی ارگونومیک و جمع و جور، به راحتی در هر محیطی قرار می‌گیرد و با دیگر اجزای دکوراسیون محیط سازگاری دارد.

کیفیت بالا ساخت کولر اسپلیت جنرال

از ویژگی های دیگر کولر گازی جنرال، کیفیت ساخت بالا آن است. این کولر گازی با استفاده از قطعات با کیفیت بالا و فن‌های موتوری پیشرفته ساخته شده است، که باعث می‌شود عمر طولانی و عملکرد قابل اعتمادی داشته باشد.

بازدهی بالا اسپلیت کولرگازی جنرال

ویژگی دیگر کولر گازی جنرال، بازدهی بالای آن است. با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، این کولر گازی قابلیت خنک کردن یک محیط بزرگ را دارد و به آسانی می‌تواند در محیط‌های با ابعاد بزرگ نصب شود.

صدای کم کولرگازی جنرال

ویژگی دیگر کولر گازی جنرال، صدای کم آن است. این کولر گازی با استفاده از فن‌هایی با صدای کم و بازدهی بالا ساخته شده است که همزمان با کاهش مصرف انرژی نیز همراه است.

معرفی سیستم فیلتراسیون هوا اسپلیت general

ویژگی دیگر کولر گازی جنرال، سیستم فیلتراسیون هوا است. این کولر گازی با داشتن سیستم فیلتراسیون هوا، می‌تواند هوای پاک و تمیزی را در محیط‌های داخلی فراهم کند و بهداشت را در محیط‌های داخلی بهبود بخشد.

با توجه به ویژگی‌های بالا، کولر گازی جنرال به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های کولر گازی برای استفاده در منازل، دفاتر، فضاهای تجاری و صنعتی و … برشمرده می‌شود.

انواع ظرفیت کولرگازی جنرال

کولر گازی اسپلیت های جنرال در ظرفیت‌های : کوچک، متوسط و بزرگ به بازار ارائه می شوند. این ظرفیت‌ها بر اساس تعداد مترمربع محیط در نظر گرفته شده و برای پوشش مساحت‌های مختلفی از یک اتاق، آپارتمان و یا محیط‌های صنعتی و تجاری مناسب هستند.

مثلاً برای پوشش مساحت 10 تا 15 مترمربع، کولر گازی جنرال با ظرفیت 9000 BTU در ساعت مناسب است. همچنین برای پوشش مساحت بزرگتر نیز کولرهای گازی جنرال با ظرفیت بالاتری تولید شده‌اند مانند کولر گازی جنرال با ظرفیت 24000 بی.تی.یو در ساعت که برای پوشش مساحت بین 30 تا 40 مترمربع مناسب است.

هم چنین لازم است بدانید که برای انتخاب کولر گازی جنرال مناسب برای محیط مورد نظر، باید به عواملی نظیر مساحت محیط، تعداد افراد و تجهیزات موجود در محیط، جهت قرارگیری و دمای هوای محیط توجه شود. همچنین بهتر است برای تعیین ظرفیت مناسب کولر گازی، قبل از خرید کولرگازی اسپلیت جنرال با یک متخصص مشورت کنید، در بخش چت انلاین سایت دماکالا یا از طریق شماره موجود در وبسایت با متخصصان تیم دما کالا تماس حاصل نمائید.

کولرگازی های جنرال در ظرفیت های زیر ارائه می شوند :

  • کولر گازی جنرال 9000
  • کولر گازی جنرال 12000
  • کولر گازی جنرال 18000
  • کولر گازی جنرال 24000
  • کولر گازی جنرال 30000
  • کولر گازی جنرال 36000

راهنمای خرید کولرگازی و اسپلیت جنرال

کاربرانی که قصد خرید اسپیلت کولرگازی جنرال را دارند می توانند، با مراجعه به صفحه محصولات کولرگازی و اسپلیت جنرال راهنمای خرید اسپیلت و کولرگازی جنرال را مطالعه کنند، یا از طریق چت انلاین با پشتیبانی وبسایت دما کالا در ارتباط باشند.

انواع ظرفیت کولرگازی

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟