لیست قیمت داکت اسپیلت گرین

برند
    فیلتر براساس قیمت
      نمایش 8 24 36

      دسته بندی خدمات دما کالا

      تعمیر داکت اسپلیت
      تعمیر انواع چیلر

      تعمیر انواع چیلر

      تعمیرات وی ار اف vrf

      تعمیرات VRF

      یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین برند های تولید کننده داکت اسپلیت، داکت اسپلیت گرین است. داکت اسپلیت گرین یکی از اصلی ترین رقبای برند های مطرح تولید کننده داکت اسپلیت در ایران و جهان است. این کمپانی با بهره گیری از علم روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را با بالاترین کیفیت و امکانات به بازار عرضه می کند.

      فروشگاه دماکالا با بیش از ده سال سابقه در عرضه و ارائه خدمات پس از فروش انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، انواع داکت اسپلیت گرین را با ضمانت اصالت و گارانتی به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی به فروش می رساند.

      یکی از ویژگی های برجسته داکت اسپلیت های شرکت گرین، گارانتی آن است. کمپرسور داکت اسپلیت گرین 5 سال گارانتی و سایر قطعات آن 2 سال گارانتی دارند. در ادامه شما را با کمپانی گرین و داکت اسپلیت های آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

      داکت اسپلیت گرین چیست

      داکت اسپلیت گرین یک سیستم تهویه هوای پرطرفدار و کاربردی است که هم قابلیت سرمایش و هم گرمایش دارد؛ بنابراین در کل طول سال دارای کاربرد است. در این بخش از سایت دما کالا شما را با داکت اسپلیت گرین و طرز کار آن، نحوه کار با داکت اسپلیت و دیگر مطالب مهمی که باید بدانید، آشنا می کنیم.

      پس اگر شما هم قصد دارید بیشتر با داکت اسپلیت آشنا شوید و بدانید داکت اسپلیت چیست، تا پایان این مقاله همراه دماکالا باشید.

      طرز کار داکت اسپلیت گرین

      با توجه به کاربرد دوگانه داکت اسپلیت گرین برای سرمایش و گرمایش محیط، این نوع کولر کاربرد زیادی در پروژه های ساختمانی مسکونی و اداری دارد. از داکت اسپلیت معمولا در ادارات، مراکز خرید و دیگر مکان های بزرگ استفاده می شود. با این حال کاربرد داکت اسپلیت در منازل در حال افزایش است.

      داکت اسپلیت گرین شبیه کولر گازی های معمولی کار می کند با این تفاوت که اسپلیت دیواری ندارد و دارای یک یونیت داخلی است که داخل ساختمان کار گذاشته می شود و فقط دریچه ها هستند که در سقف کاذب قرار می گیرند و از بیرون قابل مشاهده اند.

      داکت اسپلیت ساختار پیچیده ای ندارد و مثل کولر گازی ممعمولی از دو بخش کندانسور و کولر (یا هواساز) تشکیل می شود. کولر همان بخشی است که داخل فضای آپارتمان قرار داده می شود و وظیفه آن ایجاد باد، تولید باید گرم یا سرد، رطوبت زدایی هوا و … است.

      ویژگی های داکت اسپلیت گرین

      داکت اسپلیت های گرین در دو نوع معمولی و اینورتر تولید و به بازار عرضه می شوند. این داکت اسپلیت ها در ظرفیت های متنوع از 18 هزار تا 60 هزار در بازار موجود هستند. داشتن قابلیت سرمایش و گرمایش یکی از ویژگی های بسیار محبوب و کاربردی این دستگاه ها است.

      این داکت اسپلیت ها در مناطق آب و هوایی مختلف از جمله گرمسیری، معتدل و سردسیری قابل استفاده هستند. برخورداری از بالاترین استاندارد کیفی در تولید و طراحی یکی از مهم ترین ویژگی های تجهیزات سرمایشی و گرمایشی تولید شده در کمپانی گرین است که آن را به یکی از رقبای اصلی برند های مطرح جهانی تبدیل کرده است.

      در طراحی و ساخت داکت اسپلیت های گرین از پیشرفته ترین و جدید ترین تکنولوژی ها و با کیفیت ترین قطعات استفاده شده است. راندمان بالا، کم مصرف بودن و مقرون به صرفه بودن داکت اسپلیت های گرین باعث شده این دستگاه ها در میان مشتریان ایرانی و جهانی از جایگاه بسیار خوبی برخودار شوند.

      از داکت اسپلیت های گرین می توانید در محیط های مختلف مسکونی، اداری یا تجاری در متراژ های مختلف استفاده کنید. این دستگاه ها مثل همه داکت اسپلیت های دیگر از طریق کانال کشی نصب و راه اندازی می شوند. با این حال داکت اسپلیت های گرین از جمله داکت اسپلیت هایی هستند که به علت داشتن ابعاد مناسب، کار نصب دستگاه را در انواع سقف کاذب آسان کرده اند.

      البته باید توجه داشته باشید که انتخاب و خرید داکت اسپلیت برای هر فضایی باید با مشاوره متخصصین انجام گیرد و ابعاد سقف ساختمان حتما باید پیش از خرید داکت اسپلیت به صورت کارشناسی بررسی شود.

      خدمات مشاوره رایگان پیش از خرید داکت اسپلیت گرین در فروشگاه دماکالا به شما کمک می کند بهترین و مناسب ترین داکت اسپلیت را انتخاب کنید. در صورتی که تمایل دارید درباره فرایند انتخاب و خرید داکت اسپلیت بیشتر بدانید، شما را به مطالعه راهنمای خرید داکت اسپلیت دماکالا دعوت می کنیم.

      انواع داکت اسپیلت گرین براساس ظرفیت

      مزایای داکت اسپلیت گرین

      • مصرف برق پایین
      • کم صدا بودن
      • راندمان بالا
      • مجهز به فیلتر تصفیه هوا
      • تنظیم رطوبت هوا
      • کارکرد گرمایشی قوی
      • تامین اکسیژن لازم محیط
      • کاهش لوله کشی آب گرم و کابل کشی مسی
      • مناسب برای شرایط آب و هوایی متنوع
      • کیفیت بالا
      • مجهز به گاز مبرد R410A در نوع اینورتر
      • گاز مبرد R22 در نوع معمولی
      • سازگار با محیط زیست
      • قابلیت کار در بازه دمایی گسترده از منفی 10 تا مثبت 55 درجه سانتی گراد
      • مناسب برای متراژ های 30 تا 150 متر مربع
      • مقرون به صرفه
      • کیفیت و دوام بالای کمپرسور

      معایب داکت اسپلیت گرین

      داکت اسپلیت گرین مثل هر دستگاه دیگری در کنار مزایای زیادی که دارد، معایبی هم دارد. هنگام خرید داکت اسپلیت یا هر محصول دیگری، بسیار مهم است که از معایب و نقاط ضعف دستگاه هم آگاه باشید تا بتوانید بر اساس شرایط و نیاز های خودتان، بهترین مورد را انتخاب کنید. از معایب داکت اسپلیت گرین میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

      • در صورتی که از این نوع داکت اسپلیت در محیط هایی با متراژ پایین استفاده شود، ممکن است سر و صدای آن آزار دهنده باشد
      • مصرف برق داکت اسپلیت ها به صورت کلی نسبت به چیلر ها بیشتر است اما از اسپلیت دیواری کمتر است
      • داکت اسپلیت گرین به شما این امکان را نمی دهد که دمای هر بخش از محیط را به صورت مجزا و جداگانه تنظیم کنید

      داکت اسپلیت گرین معمولی و اینورتر

      داکت اسپلیت گرین در دو نوع معمولی و اینورتر در بازار موجود است. تفاوت داکت اسپلیت اینورتر گرین با نوع معمولی در داشتن یک برد به نام برد اینورتر است. داکت اسپلیت هایی که برد اینورتر دارند می توانند با دور موتور های متغیر کار کنند. در حالی که داکت اسپلیت معمولی این امکان را ندارد و همواره با دور موتور ثابت کار می کند.

      اما دور موتور در عمل چه اثر روی کارکرد داکت اسپلیت دارد؟ در داکت اسپلیت معمولی چون دور موتور ثابت است وقتی دمای محیط به حد ثابت می رسد موتور دستگاه باید خاموش شود. زمانی که دستگاه خاموش باشد و دیگر کار نکند، طبیعتا دما دوباره از حد مطلوب خارج می شود. در این صورت دستگاه باید مجددا روشن شود تا دمای محیط را مجددا تنظیم کرده و به حد مطلوب برساند.

      بنابراین می توان نتیجه گرفت که در این حالت دستگاه باید مدام روشن و خاموش شود. این خاموش روشن شدن های متوالی علاوه بر افزایش مصرف انرژی باعث پایین آمدن عمر دستگاه هم خواهد شد.

      دستگاه هایی که برد اینورتر دارند، زمانی که دمای محیط به حد مطلوب می رسد به جای این که خاموش شوند، دور موتور را کاهش می دهند و زمانی که نیاز باشد مجددا دور موتور را افزایش می دهند. این فرایند باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش راندمان دستگاه می شود.

      با وجودی که قیمت داکت اسپلیت گرین اینورتر دار نسبت به نوع معمولی بیشتر است، اما با توجه به پایین بودن مصرف برق، به صرفه تر است.

      مشخصات فنی داکت اسپلیت گرین

      داکت اسپلیت گرین از دو بخش اصلی تشکیل می شود: یک یونیت هواساز داخلی و یک یونیت کندانسور خارجی. این دو یونیت از طریق لوله های مسی به هم متصل می شوند.

      داکت اسپلیت های گرین دارای برچسب مصرف انرژی A هستند. این داکت اسپلیت ها به کمپرسور روتاری و گاز مبرد R410a در مدل اینورتر دار و گاز مبرد R22 در مدل معمولی مجهز اند.

      انواع مدل های داکت اسپلیت گرین

      داکت اسپلیت های کمپانی گرین به چهار دسته کلی تقسیم می شوند:

      1. داکت اسپلیت گرین معمولی
      2. داکت اسپلیت گرین اینورتر
      3. داکت اسپلیت گرین گرمسیری (Tropical)
      4. داکت اسپلیت گرین کاستی

      هر یک از این مدل ها ویژگی های خاص خودشان را دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

      داکت اسپلیت اینورتر گرین

      داکت اسپلیت اینورتر دار و ویژگی های آن را بررسی کردیم. در این قسمت به بررسی ویژگی های داکت اسپلیت اینورتر گرین می پردازیم:

      • گرید انرژی A+
      • دارای 5 ظرفیت سرمایشی:
        • داکت اسپلیت اینورتر گرین 18000- سری GDS-18P1T1A
        • داکت اسپلیت اینورتر گرین 24000 – سری GDS-24P1T1A
        • داکت اسپلیت اینورتر گرین 30000 – سری GDS-30P1T1A
        • داکت اسپلیت اینورتر گرین 36000 – سری GDS-36P1T1A
        • داکت اسپلیت اینورتر گرین 48000 – سری GDS-48P3T1A
      • ابعاد استاندارد جهت نصب آسان
      • گاز مبرد r410a سازگار با محیط زیست و لایه اوزون
      • دارای فیلتر تصفیه هوای چند گانه
      • امکان تغییر دریچه مکش هوا و تامین هوای تازه
      • کم صدا
      • توان بالای سرمایشی و گرمایشی
      • هوادهی مطلوب
      • پرتاب باد مناسب

      داکت اسپلیت گرین برای مناطق گرمیسری

      داکت اسپلیت تروپیکال (Tropical) گرین مخصوص مناطق گرمسیری طراحی و ساخته شده است. این داکت اسپلیت در ظرفیت های 18 هزار تا 60 هزار در بازار موجود است. مدل های 48 هزار و 60 هزار این داکت اسپلیت با برق 3 فاز و ولتاژ 380 کار می کنند اما در بقیه ظرفیت ها از برق تک فاز و ولتاژ 220 استفاده می شود.

      داکت اسپلیت تروپیکال گرین در بازه دمایی منفی 5 تا مثبت 52 درجه قابل استفاده است. در این نوع داکت اسپلیت از گاز مبرد r410a استفاده می شود. داکت اسپلیت گرمسیری گرین دارای قابلیت سرمایشی و گرمایشی است و در آن از کمپرسور روتاری دو قلو (Twin Rotary) هیتاچی استفاده می شود.

      داکت اسپلیت کاستی گرین

      داکت اسپلیت کاستی گرین همانطور که از نامش پیداست به صورت کاستی طراحی شده است. این نوع داکت اسپلیت دارای ظرفیت های زیر است:

      • داکت اسپلیت کاستی گرین 18000
      • داکت اسپلیت کاستی گرین 24000
      • داکت اسپلیت کاستی گرین 30000
      • داکت اسپلیت کاستی گرین 36000
      • داکت اسپلیت کاستی گرین 48000

      در این داکت اسپلیت ها از کمپرسور روتاری هیتاچی استفاده شده است و گاز مبرد آن ها از نوع r22 است. شما می توانید از داکت اسپلیت کاستی گرین هم برای سرمایش و هم گرمایش محیط استفاده کنید.

      داکت اسپلیت گرین ساخت کجاست؟

      داکت اسپلیت گرین محصولی از شرکت گرین، ساخت کشور چین است. کمپانی گرین یکی از تولید کنندگان برتر کولر گازی در کشور چین است که تولیدات خود را با رعایت استاندارد های بین المللی و مواد اولیه با کیفیت روانه بازار می کند.

      قیمت داکت اسپلیت گرین

      قیمت داکت اسپلیت گرین به عوامل زیادی بستگی دارد. مثلا داکت اسپلیت اینورتر نسبت به معمولی قیمت بیشتری دارد. اما از سوی دیگر، چون مصرف برق آن پایین تر است، در دراز مدت از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

      داکت اسپلیت هایی که در کنار قابلیت سرمایش در فصل تابستان، امکان گرمایش در فصل زمستان را دارند نیز نسبت به داکت اسپلیت هایی که فقط می توانند هوا را خنک کنند گران قیمت تر هستند. در صورتی که فکر می کنید قابلیت گرمایشی داکت اسپلیت برای شما اهمیت دارد و ارزش هزینه بیشتر را دارد، از این نوع داکت اسپلیت ها خرید کنید.

      نوع گاز مبرد، میزان سر و صدا، قابلیت های اضافی، راندمان، نوع کمپرسور، مدل کمپرسور، رده انرژی و … از جمله دیگر عواملی هستند که روی قیمت داکت اسپلیت گرین تاثیر دارند.

      نمایندگی داکت اسپلیت گرین

      فروشگاه دماکالا با بیش از 10 سال سابقه در فروش و ارائه خدمات پس از فروش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به عنوان نمایندگی داکت اسپلیت گرین آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز است. شما عزیزان می توانید جهت دریافت جدید ترین لیست قیمت داکت اسپلیت گرین با کارشناسان ما تماس بگیرید.

      همچنین در صورتی که قصد خرید داکت اسپلیت گرین را دارید از یکی از سه روش زیر اقدام به خریداری محصول خود نمایید:

      1. مراجعه حضوری به فروشگاه دماکالا و خرید داکت اسپلیت گرین
      2. تماس تلفنی با تیم فروش دماکالا و دریافت مشاوره رایگان خرید داکت اسپلیت گرین و در نهایت ثبت سفارش و تحویل کالا درب منزل
      3. ثبت سفارش اینترنتی از طریق وبسایت دماکالا از سراسر جهان و دریافت کالا درب منزل

      گارانتی داکت اسپلیت گرین

      کلی داکت اسپلیت های گرین دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 2 سال گارانتی سایر قطعات هستند. شما با خرید داکت اسپلیت از فروشگاه دماکالا می توانید از گارانتی و خدمات پس از فروش دماکالا استفاده کنید.

      لیست قیمت روز داکت اسپیلت گرین

      کاربران عزیز میتوانند جهت دریافت لیست قیمت روز داکت اسپیلت با شماره تماس های :

      021-88348781 021-88348782 پشتیبانی سایت دما کالا تماس حاصل نمایید.

      راهنمای خرید داکت گرین اسپیلت از دما کالا

      شما میتوانید جهت خرید داکت اسپیلت گرین به صورت حضوری به فروشگاه مرکزی دماکالا و یا به صورت غیرحضوری از طریق وبسایت فروشگاه اینترنتی دما کالا اقدام به خرید محصول مد نظر خود نمایید.

      نمایندگی داکت اسپلیت گرین در اصفهان
      نمایندگی داکت اسپلیت گرین در تهران
      نمایندگی داکت اسپلیت گرین در شیراز
      نمایندگی داکت اسپلیت گرین در قم
      سبد خرید

      ورود

      هنوز حساب کاربری ندارید؟