قیمت داکت اسپیلت هایسنس

برند
    فیلتر براساس قیمت
      نمایش 8 24 36

      دسته بندی خدمات دما کالا

      تعمیر داکت اسپلیت
      تعمیر انواع چیلر

      تعمیر انواع چیلر

      تعمیرات وی ار اف vrf

      تعمیرات VRF

      داکت اسپیلت هایسنس

      یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین برند های تولید کننده داکت اسپلیت، داکت اسپلیت هایسنس است. داکت اسپلیت هایسنس یکی از اصلی ترین رقبای برند های مطرح تولید کننده داکت اسپلیت در ایران و جهان است. این کمپانی با بهره گیری از علم روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را با بالاترین کیفیت و امکانات به بازار عرضه می کند.

      فروشگاه دماکالا با بیش از ده سال سابقه در عرضه و ارائه خدمات پس از فروش انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، انواع داکت اسپلیت هایسنس را با ضمانت اصالت و گارانتی به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی به فروش می رساند.

      یکی از ویژگی های برجسته داکت اسپلیت های شرکت هایسنس، گارانتی آن است. کمپرسور داکت اسپلیت هایسنس 5 سال گارانتی و سایر قطعات آن 2 سال گارانتی دارند. در ادامه شما را با کمپانی هایسنس و داکت اسپلیت های آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

      داکت اسپلیت هایسنس چیست

      داکت اسپلیت هایسنس یک سیستم تهویه هوای پرطرفدار و کاربردی است که هم قابلیت سرمایش و هم گرمایش دارد؛ بنابراین در کل طول سال دارای کاربرد است. در این بخش از سایت دما کالا شما را با داکت اسپلیت هایسنس و طرز کار آن، نحوه کار با داکت اسپلیت و دیگر مطالب مهمی که باید بدانید، آشنا می کنیم.

      پس اگر شما هم قصد دارید بیشتر با داکت اسپلیت آشنا شوید و بدانید داکت اسپلیت چیست، تا پایان این مقاله همراه دماکالا باشید

      قیمت داکت اسپیلت هایسنس

      شما عزیزان میتوانید جهت دریافت قیمت روز داکت اسپلیت هایسنس با شماره تماس های :

      09196509937 پشتیبانی سایت دما کالا تماس حاصل نمایید.

      مرکز فروش و نمایندگی داکت اسپلیت هایسنس در تهران

      کاربران عزیزی که قصد خرید داکت اسپلیت هایسنس از مرکز فروش و نمایندگی داکت اسپلیت هایسنس در تهران را دارند می توانند از وبسایت رسمی دماکالا یا آدرس این مجموعه به نشانی : خ طالقانى بعداز چهارراه مفتح مجتمع تجارى ادارى دانش طبقه همكف واحد٣ مراجعه نمایند.

      انواع ظرفیت داکت اسپیلت

      انواع ظرفیت داکت اسپلیت هایسنس

      سبد خرید

      ورود

      هنوز حساب کاربری ندارید؟

      برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.