قیمت داکت اسپیلت هایسنس

برند
    فیلتر براساس قیمت
      نمایش 8 24 36

      دسته بندی خدمات دما کالا

      تعمیر داکت اسپلیت
      تعمیر انواع چیلر

      تعمیر انواع چیلر

      تعمیرات وی ار اف vrf

      تعمیرات VRF

      داکت اسپیلت هایسنس

      یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین برند های تولید کننده داکت اسپلیت، داکت اسپلیت هایسنس است. داکت اسپلیت هایسنس یکی از اصلی ترین رقبای برند های مطرح تولید کننده داکت اسپلیت در ایران و جهان است. این کمپانی با بهره گیری از علم روز دنیا و مواد اولیه با کیفیت، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی را با بالاترین کیفیت و امکانات به بازار عرضه می کند.

      فروشگاه دماکالا با بیش از ده سال سابقه در عرضه و ارائه خدمات پس از فروش انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، انواع داکت اسپلیت هایسنس را با ضمانت اصالت و گارانتی به صورت آنلاین، حضوری و تلفنی به فروش می رساند.

      یکی از ویژگی های برجسته داکت اسپلیت های شرکت هایسنس، گارانتی آن است. کمپرسور داکت اسپلیت هایسنس 5 سال گارانتی و سایر قطعات آن 2 سال گارانتی دارند. در ادامه شما را با کمپانی هایسنس و داکت اسپلیت های آن بیشتر آشنا خواهیم کرد.

      داکت اسپلیت هایسنس چیست

      داکت اسپلیت هایسنس یک سیستم تهویه هوای پرطرفدار و کاربردی است که هم قابلیت سرمایش و هم گرمایش دارد؛ بنابراین در کل طول سال دارای کاربرد است. در این بخش از سایت دما کالا شما را با داکت اسپلیت هایسنس و طرز کار آن، نحوه کار با داکت اسپلیت و دیگر مطالب مهمی که باید بدانید، آشنا می کنیم.

      پس اگر شما هم قصد دارید بیشتر با داکت اسپلیت آشنا شوید و بدانید داکت اسپلیت چیست، تا پایان این مقاله همراه دماکالا باشید

      قیمت داکت اسپیلت هایسنس

      شما عزیزان میتوانید جهت دریافت قیمت روز داکت اسپلیت هایسنس با شماره تماس های :

      09196509937 پشتیبانی سایت دما کالا تماس حاصل نمایید.

      مرکز فروش و نمایندگی داکت اسپلیت هایسنس در تهران

      کاربران عزیزی که قصد خرید داکت اسپلیت هایسنس از مرکز فروش و نمایندگی داکت اسپلیت هایسنس در تهران را دارند می توانند از وبسایت رسمی دماکالا یا آدرس این مجموعه به نشانی : خ طالقانى بعداز چهارراه مفتح مجتمع تجارى ادارى دانش طبقه همكف واحد٣ مراجعه نمایند.

      انواع ظرفیت داکت اسپیلت

      انواع ظرفیت داکت اسپلیت هایسنس

      سبد خرید

      ورود

      هنوز حساب کاربری ندارید؟