لیست قیمت داکت اسپلیت مدیا

برند
    فیلتر براساس قیمت
      نمایش 8 24 36

      دسته بندی خدمات دما کالا

      تعمیر داکت اسپلیت
      تعمیر انواع چیلر

      تعمیر انواع چیلر

      تعمیرات وی ار اف vrf

      تعمیرات VRF

      خرید داکت اسپلیت مدیا

      مدل‌های مختلف داکت اسپلیت‌های مدیا با ظرفیت‌های متنوع در فروشگاه دما کالا وجود دارند. بنابراین مشتریان باید با توجه به متراژ فضا، نوع کاربری، تعداد طبقات و تعداد افراد در آن فضا، ظرفیت مناسبی از این محصول را تهیه کنند. حتما در کنار این موارد و انتخاب ظرفیت داکت اسپلیت به تک فاز یا سه فاز بودن آن هم توجه کنید؛ زیرا برای استفاده از ظرفیت‌های ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ باید در آن فضا برق سه فاز داشته باشید. شما می‌توانید به‌منظور دریافت مشاوره‌های لازم برای خرید داکت اسپلیت مدیا با کارشناسان فروش ما در دما کالا در ارتباط باشید.

      انواع داکت اسپلیت میدیا

      • داکت اسپلیت سری M میدیا (کمپرسور تروپیکال و گاز مبرد A۴۱۰R)
      • داکت اسپلیت سری X میدیا (کمپرسور روتاری و گاز مبرد A۴۱۰R)
      • داکت اسپلیت سری MDV میدیا (کمپرسور روتاری گاز مبرد A۴۱۰R)
      • داکت اسپلیت سری MDA میدیا (کمپرسور روتاری و گاز مبرد ۲۲R)

      ویژگی‌های داکت اسپلیت مدیا

      • امکان راه‌اندازی دستگاه با برق تک فاز و سه فاز
      • وجود کمپرسور روتاری و استفاده از گاز ۴۱۰R برای آسیب نرساندن به محیط زیست
      • امکان تنظیم حجم هوا به وسیله کنترل از راه دور
      • قدرت بالا در خنک‌کنندگی
      • وجود فیلترهای قابل شستشو
      • دارای قابلیت گرمایش توسط کویل آب گرم
      • باریک بودن یونیت داخلی و نصب راحت در سقف کاذب ساختمان
      • امکان نصب ترموستات هوشمند و وجود ترموستات با صفحه نمایش لمسی
      • قابلیت پرتاب باد زیاد به فضاهای مختلف به دلیل نصب با کانال کشی
      • برخورداری از فیلتراسیون چند لایه برای تامین هوای پاکیزه
      • عملکرد دمایی در محدوده ۷- درجه سانتی گراد تا ۵۲ درجه سانتی گراد
      • دارای تنوع در مدل‌ها و ظرفیت‌ها
      • وجود فن داخلی ۷ دور در داکت اسپلیت مدیا
      • برخورداری از سیستم هوشمند کنترل شبکه و امکان کنترل با موبایل، تبلت و کامپیوتر

      داکت اسپلیت میدیا اینورتر

      اصلی‌ترین تفاوت داکت اسپلیت‌های میدیا اینورتر، وجود فن اینورتر برای کاهش سر و صدا و افزایش راندمان است. به همین دلیل قیمت داکت اسپلیت میدیا اینورتر با نوع معمولی آن فرق دارد. برای خرید این مدل از محصولات مدیا باید هزینه بیش‌تری بپردازید. ولی با کاهش مصرف انرژی برق، هزینه‌های شما کاهش پیدا می‌کنند و هزینه بیش‌تری که برای خرید پرداختید، جبران می‌شود. مدل اینورتر با برچسب انرژی سری A  به فروش می‌رسد و این یعنی انرژی کم‌تری مصرف می‌کند.

      داکت اسپلیت میدیا گلدیران یکی از مدل‌های چینی این محصول است که به وسیله شرکت گلدیران در ظرفیت‌های متنوع وارد ایران می‌شود. شما می‌توانید داکت اسپلیت میدیا مجهز به فن اینورتر متعلق به شرکت گلدیران را هم از سایت دما کالا سفارش دهید.

      قیمت داکت اسپلیت مدیا

      قیمت داکت اسپلیت مدیا به عواملی مانند ظرفیت‌های این محصول، تک فاز یا سه فاز بودن و معمولی یا اینورتر بودن آن وابسته است. هر چه ظرفیت‌های یک داکت اسپلیت مدیا بیش‌تر باشد، قیمت آن هم افزایش پیدا می‌کند.

      داکت اسپلیت‌های با ظرفیت بالاتر با قیمت گران‌تر برای محیط‌های بزرگ‌تر مناسب هستند. برای مثال قیمت داکت اسپلیت میدیا ۴۸۰۰۰ بیش‌تر از قیمت داکت اسپلیت ۳۶۰۰۰ مدیا است؛ زیرا هم ظرفیت بیش‌تری دارد و هم با برق سه فاز کار می‌کند. به طور کلی ظرفیت‌های ۴۸۰۰۰ و ۶۰۰۰۰ این داکت اسپلیت به‌صورت سه فاز تولید می‌شوند.

      شما می‌توانید لیست قیمت داکت اسپلیت مدیا در انواع و ظرفیت‌های مختلف را در همین صفحه از فروشگاه اینترنتی دما کالا ببینید. همچنین برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره قیمت داکت اسپلیت مدیا استار یا مدل‌های دیگر این محصول با شماره ۰۹۱۹۶۵۰۹۹۳۷ تماس بگیرید. کارشناسان فروش ما در قسمت پشتیبانی سایت، پشتیبانی اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ و حتی ایمیل پاسخگوی تمام سوالات شما هستند. تمام راه‌های ارتباطی با دما کالا در صفحه اصلی سایت درج شده است.

      کاتالوگ داکت اسپلیت مدیا

      با خرید داکت اسپلیت مدیا از سایت دما کالا می‌توانید اطلاعات محصول مورد نظر را در صفحه‌ای جداگانه بخوانید. ولی برای خرید، نصب و استفاده از این محصولات، دریافت کاتالوگ الزامی است. در کاتالوگ این داکت اسپلیت، مشخصات محصول، ویژگی‌های سرمایشی و گرمایشی، ظرفیت، حجم هوادهی، شدت صدا، نوع کمپرسور و…. نوشته شده است. شما می‌توانید کاتالوگ داکت اسپلیت مدیا را از لینک زیر دانلود کنید:

      کاتالوگ داکت اسپلیت مدیا

      نمایندگی داکت اسپلیت مدیا

      در نمایندگی فروش داکت اسپلیت مدیا بر خلاف سایر فروشگاه‌های سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، انواع مختلفی از این محصولات با ویژگی‌ها و ظرفیت‌های متنوع به فروش می‌رسند. شما می‌توانید انواع داکت اسپلیت‌های مدیا را در فروشگاه اینترنتی دما کالا ببینید یا به دفتر مرکزی این مجموعه به عنوان نمایندگی داکت اسپلیت مدیا در تهران به‌صورت حضوری مراجعه کنید.

      برای مراجعه به دفتر مرکزی کافی است به خیابان طالقانی تهران بروید و وارد مجتمع تجاری و اداری دانش بعد از چهارراه مفتح شوید. دفتر مرکزی ما در طبقه همکف و واحد سوم قرار دارد. البته ما با راه‌اندازی سایت اینترنتی برای رفاه حال مشتریان خود، خرید اینترنتی داکت اسپلیت را در منزل خودتان ممکن کردیم. برای کسب اطلاعات بیش‌تر از طریق راه‌های ارتباطی با کارشناسان فروش دما کالا در ارتباط باشید.

       گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت برند میدیا

      تمامی محصولات داکت اسپلیت از برند میدیا دارای ۵ سال ضمانت تعویض کمپرسور و ۱۸ ماه گارانتی قطعات فنی هستند. شما می‌توانید از طریق تماس با شماره ۰۹۱۹۶۵۰۹۹۳۷ برای خرید داکت اسپلیت‌های این برند، مشاوره رایگان بگیرید. همچنین خرید اقساطی داکت اسپلیت مدیا با مراجعه حضوری به دفتر مرکزی و اطلاع از شرایط خرید برای مشتریان عزیز امکان‌پذیر است.

      سبد خرید

      ورود

      هنوز حساب کاربری ندارید؟