قیمت داکت اسپلیت اینورتر

فیلتر
فیلتر براساس قیمت:
تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF

داکت اسپلیت چیست ؟

داکت اسپلیت یک سیستم مخفی تهویه هوای مطبوع در ساختمان است که در فصل گرما هوای خنک را در سراسر ساختمان به گردش در می آورد. بعضی داکت اسپلیت ها امکان گرمایش هوا در فصل زمستان را هم دارند.

علت نامگذاری داکت اسپلیت به این نام، استفاده از داکت یا همان کانال کشی برای به جریان درآوردن هوای تهویه شده در سراسر ساختمان است. کانال کشی داخل سقف کاذب انجام می شود و انتهای هر کانال یه دریچه نصب می شود. هوای تهویه شده از یونیت هوا ساز داکت اسپلیت که داخل سقف نصب شده و پنهان است، به سمت این دریچه ها جریان می یابد، بنابراین شما می توانید در سر تا سر یک واحد هوای تازه با دمای یکنواخت داشته باشید.

انواع داکت اسپلیت

داکت اسپلیت ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد: داکت اسپلیت معمولی یا دور ثابت و داکت اسپلیت اینورتر. این که تفاوت داکت اسپلیت اینورتر با معمولی چیست و کدام یک بهتر است سوالی است که برای بسیاری از مشتریان فروشگاه دماکالا ایجاد می شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی تفاوت های داکت اسپلیت اینورتر با معمولی بپردازیم. اگر این سوال ذهن شما را هم درگیر کرده است، این مطلب را بخوانید.

داکت اسپلیت اینورتر چیست؟

در داکت اسپلیت اینورتر، کمپرسور از سرعت های مختلفی استفاده می کند بنابراین انرژی کمتری مصرف می شود. در این نوع از کمپرسور، زمانی که دما کم می شود سرعت کمپرسور به صورت خودکار کاهش می یابد و زمانی که دما زیاد می شود، سرعت کمپرسور به صورت خودکار افزایش می یابد. در واقع، کمپرسور اینورتر به نوعی یک کمپرسور هوشمند است و هماهنگ با ظرفیت و نیاز کاربر و دمای مطلوب او کار می کند.

اکثر برند های خارجی و برخی برند های ایرانی داکت اسپلیت اینورتر تولید می کنند. شما می توانید داکت اسپلیت اینورتر با ظرفیت های مختلف را از فروشگاه دماکالا تهیه کنید.

قیمت داکت اسپلیت اینورتر

قیمت داکت اسپلیت اینورتر به عوامل زیادی از جمله برند تولید کننده و ظرفیت دستگاه بستگی دارد. اما اگر بخواهیم یک مقایسه کلی بین قیمت داکت اسپلیت اینورتر و معمولی انجام دهیم می بینیم که داکت اسپلیت اینورتر کمی گران تر است. البته اگر این نکته را در نظر داشته باشید که با خرید داکت اسپلیت اینورتر هزینه کمتری برای قبض برق پرداخت خواهید کرد، می بینید که خرید داکت اسپلیت اینورتر در بلند مدت به صرفه تر است.

مزایای داکت اسپلیت اینورتر چیست؟

ابعاد داکت اسپلیت 36000

مزایای داکت اسپلیت اینورتر نسبت به مدل های معمولی را به طور مفصل توضیح دادیم. این مزایا به صورت خلاصه به شرح زیر هستند:

  • با وجودی که داکت اسپلیت اینورتر نسبت به معمولی قیمت بالاتری دارد، اما چون برق کمتری مصرف می کند از نظر اقتصادی و زیست محیطی به صرفه تر است.
  • داکت اسپلیت های اینورتر دوام و طول عمر بالایی دارند اما هزینه نگهداری آن ها نسبت به نوع معمولی بیشتر است.
  • سر و صدای داکت اسپلیت های معمولی بیشتر از اینورتر است چرا که به طور مکرر خاموش و روشن می شوند در حالی که داکت اسپلیت های اینورتر صدای کمتری تولید می کنند.
  • داکت اسپلیت های اینورتر می توانند دمای اتاق را ثابت نگه دارند در صورتی که وقتی از داکت اسپلیت معمولی استفاده می کنید نوسان دما را تجربه خواهید کرد.
  • داکت اسپلیت اینورتر سریع تر از داکت اسپلیت معمولی دما را کاهش می دهد
  • داکت اسپلیت اینورتر نسبت به نوع معمولی کمتر به محیط زیست آسیب می رساند

بیشتر بخوانید : کم صدا ترین داکت اسپلیت

بهترین برند های داکت اسپلیت اینورتر کم مصرف

تقریبا همه برند های خارجی و بیشتر برند های ایرانی داکت اسپلیت اینورتر با ظرفیت های متنوع تولید می کنند. بعضی برند ها به صورت اختصاصی داکت اسپلیت های اینورتر تولید می کنند و مدل بدون اینورتر ندارند. در حال حاضر بهترین برند های داکت اسپلیت اینورتر کم مصرف موجود در بازار برند های زیر هستند:

  • داکت اسپلیت اینورتر ال جی
  • داکت اسپلیت اینورتر گرین
  • داکت اسپلیت اینورتر سامسونگ
  • داکت اسپلیت اینورتر میتسوبیشی
  • داکت اسپلیت اینورتر دایکین
  • داکت اسپلیت اینورتر میدیا
  • داکت اسپلیت اینورتر هایسنس
  • داکت اسپلیت اینورتر زانتی

خرید داکت اسپلیت اینورتر

کاربران عزیزی که به دنبال خرید داکت اسپلیت اینورتر با قیمت مناسب با بالاترین کیفیت در بازار ایران هستند می توانند از طریق راه های ارتباطی موجود با تیم فروش دماکالا در ارتباط باشند تا از راهنمای این تیم جهت خرید داکت اسپلیت اینورتر استفاده نمایند.

انواع داکت اسپلیت براساس ظرفیت

انواع مدل های داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت های ایوولی با ظرفیت های 30 تا 60 هزار بی تی یو در بازار موجود هستند:

انواع داکت اسپلیت زانتی