قیمت داکت اسپلیت ال جی LG

دسته بندی خدمات دما کالا

تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF

داکت اسپلیت ال جی یکی از داکت اسپلیت های بسیار محبوب ساخت کره جنوبی است که از کمپرسور های تویین روتاری یا تروپیکال استفاده می کند و برای انواع مناطق آب و هوایی و شهر های مختلف ایران مناسب است. داکت اسپلیت های ال جی با کیفیت بالا و استفاده از تکنولوژی روز دنیا موفق شده اند رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کنند.

داکت اسپلیت های LG در ظرفیت های متنوع در دو مدل اصلی از 24000 تا 54000 بی تی یو بر ساعت در فروشگاه دماکالا موجود است. شما می توانید داکت اسپلیت ال جی را با ضمانت اصالت، خدمات پس از فروش و گارانتی از فروشگاه دماکالا خریداری کنید.

ویژگی های داکت اسپلیت ال جی

در داکت اسپلیت های ال جی از کمپرسور های Twin Rotary حاره ای استفاده شده که برای همه شهر های ایران مناسب هستند. این داکت اسپلیت ها برای شهر های جنوبی و شمالی که هوای شرجی و گرم دارند مناسب هستند اما در شهر های معتدل هم بازدهی بسیار بالایی دارند. داکت اسپلیت های LG در ظرفیت های متنوع از 24 تا 60 هزار در بازار موجود هستند و شما می توانید نسبت به نیاز خود یک ظرفیت را خریداری کنید.

داکت اسپلیت های ال جی امکان گرمایش با اتصال به کویل آب گرم هم دارند. همه داکت اسپلیت های LG اینورتر هستند و برند ال جی داکت اسپلیت بدون اینورتر ندارد. این داکت اسپلیت ها دو ترموستات برای تنظیم دمای هوا دارند و امکان لوله کشی بین دو یونیت خارجی و داخلی آن ها تا متراژ ها بالا وجود دارد.

مزایای داکت اسپلیت ال جی

از جمله مزایای داکت اسپلیت LG می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از کمپرسور dual inverter که دمای مطلوب را بدون نوسان ثابت نگه می دارد
  • امکان وصل کردن دستگاه به وای فای و کنترل با گوشی هوشمند
  • ساختار داکت اسپلیت ال جی به شکلی است که تعمیر و سرویس آن راحت است
  • کنترلر پریمیوم این دستگاه امکان زون کنترل برای حداکثر 8 اتاق را دارد
  • میزان مصرف دستگاه روی ال سی دی کولر نمایش داده می شود و امکان تنظیم دارد
  • دارای کویل آب گرم برای گرمایش در فصل سرما است
  • قابلیت کنترل فشار استاتیک اکسترنال با ریموت کنترل به منظور کنترل حجم هوا وجود دارد
  • داکت اسپلیت فوق کم صدا
  • ارتفاع کم جهت نصب آسان در فضاهای محدود
  • قدرت خنک کنندگی بالا در عین کم مصرف بودن

معایب داکت اسپلیت ال جی

بیشترین انتقادی که به داکت اسپلیت ها وارد است مصرف برق بالای آن ها در مقایسه با سایر سیستم های تهویه مطبوع مثل چیلر و مینی چیلر است. این مشکل مخصوص برند ال جی نیست و همه برند های داکت اسپلیت پر مصرف هستند. البته ال جی تلاش کرده با تولید داکت اسپلیت اینورتر و استفاده از گاز مبرد R410a تا جای ممکن مصرف برق دستگاه را پایین بیاورد.

ایراد دومی که به داکت اسپلیت ال جی LG وارد است و باعث  می شود بعضی مشتریان از این برند خرید نکنند قیمت بالای داکت اسپلیت ال جی در بازار ایران است. با توجه به قیمت بالای دلار در ایران، قیمت تمام شده داکت اسپلیت ال جی بالا است و ممکن است با بودجه بسیاری از ایرانی ها همخوانی نداشته باشد.

قیمت همه مدل های داکت اسپلیت LG را می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش دماکالا دریافت کنید.

انواع داکت اسپلیت LG

داکت اسپلیت های ال جی را به دو نوع اصلی می توان تقسیم کرد:

  • داکت اسپلیت LG اسلیم برای فضای محدود با گاز مبرد R22
  • داکت اسپلیت با فشار استاتیک بالا HIGH STATIC DUCT ال جی با گاز مبرد R410A

مدل سرد اینورتر ال جی فقط مخصوص فصل تابستان است و هیت پمپ برای گرمایش ندارد در حالی که مدل آن/آف داکت اسپلیت LG هیت پمپ دارد و در فصل زمستان می تواند کارکرد گرمایشی داشته باشد.

انواع ظرفیت داکت اسپلیت ال جی

داکت اسپلیت های شرکت ال جی با ظرفیت های زیر ارائه می شود :

انواع داکت اسپلیت براساس ظرفیت

قیمت داکت اسپلیت ال جی LG

قیمت داکت اسپلیت LG با توجه به وارداتی بودن نسبت به برند های ایرانی بیشتر است. اما کیفیت بالا و تکنولوژی به روز به کار رفته در این داکت اسپلیت ها باعث شده بسیاری از مشتریان ترجیح دهند هزینه بیشتری را به خرید این محصول اختصاص دهند.

قیمت داکت اسپلیت ال جی ممکن است با توجه به نوسانات بالای قیمت در بازار در سایت دماکالا درج نشده باشد اما شما عزیزان می توانید برای دریافت جدیدترین قیمت داکت اسپلیت ال جی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت داکت اسپلیت سرد و گرم ال جی

داکت اسپلیت سرد و گرم ال جی یک مدل داکت اسپلیت با قابلیت سرمایش و گرمایش است. سرمایش داکت اسپلیت سرد و گرم ال جی از طریق سیکل تبرید انجام می شود و برای گرمایش هم از هیت پمپ استفاده می شود. البته استفاده از کویل آب گرم برای گرمایش داکت اسپلیت  ال جی در فصل زمستان به علت کم مصرف بودن بیشتر توصیه می شود.

برای دریافت قیمت داکت اسپلیت سرد و گرم LG مدل مورد نظر خود را در سایت دماکالا جستجو کنید و در صورتی که قیمت داکت اسپلیت سرد و گرم ال جی در سایت ثبت نشده بود، با کارشناسان فروش دماکالا تماس بگیرید.

داکت اسپلیت ال جی ساخت کجاست؟

کمپانی LG یک کمپانی چند ملیتی است که اصالت کره ای دارد و سال ها است در صنعت تولید لوازم خانگی مثل تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی فعالیت می کند. ال جی انواع کولر گازی از جمله داکت اسپلیت را هم تولید می کند و در حال حاضر بزرگترین تولید کننده کولر گازی در کره جنوبی است و محصولاتش در همه کشور های جهان به فروش می رسند. بخشی از محصولات کمپانی ال جی به منظور کاهش هزینه تولید در کشور چین تولید می شوند.

کاتالوگ داکت اسپلیت ال جی

کاتالوگ داکت اسپلیت ال جی می تواند به شما کمک کند که بیشتر با محصولات ال جی آشنا شوید و همه مشخصات داکت اسپلیت های LG را قبل از خرید مطالعه کنید. برای دانلود کاتالوگ داکت اسپلیت ال جی از سایت دماکالا روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود کاتالوگ داکت اسپلیت ال جی

خدمات پس از فروش داکت اسپلیت ال جی

با خرید داکت اسپلیت ال جی از فروشگاه دماکالا می توانید گارانتی و خدمات پس از فروش دریافت کنید. فروشگاه دماکالا با بیش از ده سال سابقه در فروش و ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به عنوان نمایندگی بسیاری از برند های مطرح داکت اسپلیت از جمله ال جی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است.

مرکز فروش داکت اسپلیت ال جی در تهران

برای خرید از مرکز فروش داکت اسپلیت LG در تهران می توانید دستگاه مورد نظرتان را از طریق سایت به صورت آنلاین خریداری کنید یا از طریق راه های تماس با ما که در سایت دماکالا درج شده، به صورت تلفنی یا حضوری از فروشگاه دماکالا خرید کنید. در صورتی که نیاز به دریافت مشاوره برای خرید داکت اسپلیت ال جی را دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان خرید داکت اسپلیت دریافت کنید.

لیست قیمت داکت اسپلیت ال جی

به روز ترین لیست قیمت داکت اسپلیت ال جی را می توانید از کارشناسان فروش فروشگاه دماکالا دریافت کنید. با توجه به نوسانات قیمت داکت اسپلیت ال جی در بازار، بهترین روش برای دریافت لیست قیمت داکت اسپلیت LG به صورت لحظه ای تماس مستقیم با کارشناسان فروش فروشگاه دماکالا است.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟