نقد و بررسی و نظرات در مورد کولر گازی و اسپلیت ایران رادیاتور

نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور
فهرست مطالب

کولر گازی ایران رادیاتور یکی از کولر گازی های مطرح و پر فروش در بازار ایران است که توسط شرکت خوشنام و شناخته شده ایران رادیاتور تولید می شود.

با وجودی که ایران رادیاتور یکی برند های شناخته شده در تولید تجهیزات گرمایشی و سرمایشی است، ممکن است این سوال برای برخی مشتریان پیش بیاید که:

  • آیا کولر گازی ایران رادیاتور خوب است؟

  • نظرات خریداران کولر گازی ایران رادیاتور چیست؟

  • مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور چیست؟

  • مشکلات کولر گازی ایران رادیاتور چیست؟

  • مصرف برق کولر گازی ایران رادیاتور چقدر است؟

  • صدای کولر گازی ایران رادیاتور چقدر است؟

تنوع برندهای مختلف ایرانی و خارجی کولر گازی در بازار ایران باعث شده کاربران برای خرید کولر گازی مناسب و با کیفیت دچار سردرگمی شوند. ما در این مقاله به نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور می پردازیم.

کولر گازی ایران رادیاتور یکی از کولر گازی های پرفروش در فروشگاه دماکالا است. برای آشنایی بیشتر با این برند تا پایان مقاله نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور با ما همراه باشید. برای خرید کولر گازی ایران رادیاتور و دریافت مشاوره رایگان خرید کولر گازی، با تیم فروش دماکالا از طریق شماره 09196509937  تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : فرق پمپ آب نیم اسب با یک اسب چیست؟

آشنایی با کولر گازی ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور در سال 1358 فعالیت خود را با تولید رادیاتورهای آلومینیومی آغاز نمود و اکنون یکی از برترین و محبوب ترین برندهای داخلی در زمینه تولید محصولات گرمایشی و سرمایشی است. سال 1395 اولین سیستم تهویه مطبوع شرکت ایران رادیاتور تحت عنوان کولر گازی ایران رادیاتور به بازار عرضه شد.

به کار گیری آخرین فناوری ها و تکنولوژی های پیشرفته و مدرن دنیا در طراحی و تولید این دستگاه ها باعث کاهش خطاهای انسانی، ضریب ایمنی بالا و سطح کیفی مطلوبی شده است.

کولرگازی های ایران رادیاتور از پرفروش ترین سیستم های تهویه مطبوع در بازار داخلی است و به دلیل سطح کیفی بسیار بالایی که دارد از محبوبیت خاصی در بین کاربران خود برخوردار است.

کولر گازی ایران رادیاتور دارای مدل ها و ظرفیت های متنوع از 9000 تا 30000 است و می تواند پاسخگوی نیاز طیف وسیعی از مشتریان باشد.

انواع کولر گازی ایران رادیاتور

ایران رادیاتور انواع کولر گازی در مدل های دیواری، قابل حمل یا پرتابل و ایستاده با ظرفیت های مختلف از 9000 تا 30000 بی تی یو طراحی و تولید می کند.

برخی از مدل های کولر گازی ایران رادیاتور قابلیت دوگانه سرمایشی و گرمایشی را دارند. این مدل ها در بازه دمای منفی 7 تا مثبت 43 کارکرد دارند.

به طور کلی انواع کولر گازی ایران رادیاتور عبارتند از:

  • کولر گازی اسپلیت دیواری ایران رادیاتور
  • کولر گازی پرتابل ایران رادیاتور
  • کولر گازی ایستاده ایران رادیاتور
  • کولر گازی پنجره ای ایران رادیاتور

مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور چیست؟

جستجوی مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور می تواند به شما کمک کند که به راحتی تشخیص دهید آیا کولر گازی ایران رادیاتور برای شما مناسب است یا نه. در این بخش از نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور به مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور می پردازیم. 

شکل ظاهری زیبا در کنار قیمت مناسب و به صرفه باعث شده خرید کولر گازی های ایران رادیاتور در بازارهای داخلی سیر صعودی داشته باشند.

یکی از ویژگی های مهم کولر گازی های ایران رادیاتور فرایند ساخت و تولید این محصول است. پوشش بدنه و پنل بیرونی و داخلی کولر گازی از آلیاژهای بسیار با کیفیت و مرغوب که دوام و استحکام بالایی در برابر عوامل خارجی و نوسانات جوی و دمایی دارند ساخته می شود.

اما ببینیم مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور به چه صورت است.

مزایای کولر گازی ایران رادیاتور

  • تنوع بالای مدل ها و ظرفیت های کولر گازی ایران رادیاتور آن را برای محیط ها و متراژ های مختلف مناسب ساخته است
  • امکان استفاده در شهر هایی که آب و هوای مرطوب و شرجی دارند
  • بدنه ساخته شده با استیل الکترولیتی و روکش ضد زنگ و ضد خوردگی مقاوم در شرایط آب و هوایی مختلف
  • طراحی زیبا و جذاب که با دکوراسیون های مختلف سازگار است و مشتریان سخت پسند را راضی می کند
  • مجهز بودن به فیلتر های درجه یک با عمر بالا و کیفیت عالی
  • مجهز بودن به کندانسور و کویل اواپراتور مرغوب و با کیفیت با تکنولوژی گلدن فین GOLDEN FIN که مقاومت زیادی در برابر فرسایش و پوسیدگی دارد
  • کم سر و صدا بودن
  • طول عمر و دوام بالا
  • داشتن قابلیت سرمایش و گرمایش
  • مناسب برای کلان شهر ها و شهر های آلوده مثل تهران
  • خنک کنندگی قوی
  • امکان دریافت خدمات پس از فروش برای سرویس و تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور از فروشگاه دماکالا
  • 5 سال ضمانت کمپرسور به همراه 18 ماه ضمانت قطعات
  • امکان استفاده در دما هایی گسترده از منفی 7 درجه تا مثبت 45 درجه سانتی گراد که به شما اجازه می دهد هم در شهر های سردسیر و هم گرمسیر از کولر گازی ایران رادیاتور استفاده کنید
  • کیفیت ساخت بالا
  • مجهز بودن به کمپرسور روتاری شرکت توشیبا (GMCC) با قابلیت خنک کنندگی بسیار بالا
  • استفاده از گاز مبرد R10 در کولر گازی های ایران رادیاتور که با محیط زیست سازگار است
  • قیمت مقرون به صرفه
  • داشتن صفحه نمایش ال ای دی با کیفیت بالا و وضوح عالی
  • راندمان بالا
  • کم مصرف بودن و رده انرژی A، AA و A+

معایب کولر گازی ایران رادیاتور

با وجودی که کولر گازی ایران رادیاتور مزایای زیادی دارد، اما مثل هر محصول دیگری، معایب خاص خودش را هم دارد. مشکلات کولر گازی ایران رادیاتور به این معنی نیست که این کولر گازی ها خوب نیستند یا ارزش خرید ندارند.

هیچ کولر گازی ای بی اشکال نیست. اما اطلاع داشتن از مشکلات کولر گازی ایران رادیاتور می تواند به شما کمک کند که انتخاب درست تری داشته باشید.

معایب و مشکلات کولر گازی ایران رادیاتور عبارتند از:

  • نداشتن مدل اینورتر
  • نداشتن لوله مسی روی خود کولر که باعث می شود مشتری مجبور شود هزینه جداگانه ای را برای خرید لوله مسی صرف کند

مصرف برق کولر گازی ایران رادیاتور چقدر است؟

همانطور که گفته شد یکی از معایب کولر گازی ایران رادیاتور این است که کیت اینورتر ندارند. کولر هایی که کیت اینورتر دارند می توانند دور کمپرسور را کم یا زیاد کنند. به این صورت که وقتی دمای اتاق به حد مطبوع رسید، دور موتور کولر کم می شود و زمانی که دمای اتاق گرم شد، دور موتور افزایش می یابد.

در کولر های فاقد کیت اینورتر، کمپرسور با دور ثابت کار می کند، یعنی هر بار که دمای محیط به حد مطلوب می رسد کمپرسور خاموش شده و بعد از مدتی دوباره باید روشن شود. این روشن و خاموش شدن های مکرر منجر به افزایش مصرف برق می شود.

به طور خلاصه، کولر گازی های اینورتر دار نسبت به کولر گازی بدون اینورتر مصرف برق پایین تری دارند.

کولر گازی های ایران رادیاتور عموما رده مصرف انرژی A یا B دارند و از نظر مصرف برق در حد متوسط یا پایین هستند.

جدول مصرف برق کولر گازی ایران رادیاتور

نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور

صدای کولر گازی ایران رادیاتور چقدر است؟

همه وسایل برقی زمانی که کار می کنند و روشن هستند مقدار مشخصی سر و صدا تولید می کنند. همه کولر گازی ها سر و صدا دارند و چیزی به اسم کولر گازی بی صدا نداریم.

میزان صدای کولر گازی با واحد دسی بل یا db اندازه گیری می شود. هر چه این عدد بیشتر باشد، یعنی میزان صدا بیشتر است.

کولر گازی ها معمولا صدایی بین 37 تا 82 دسی بل تولید می کنند. این میزان در کولر گازی هایی که به عنوان کولر گازی بی صدا معرفی می شوند چیزی بین  50 تا 60 دسی بل است. صدای حدود 60 دسی بل برای کولر گازی میزان مناسبی است.

برای اطلاع از صدای کولر گازی ایران رادیاتور می توانید در مشخصات کولر گازی مورد نظرتان، میزان دسی بل صدا را چک کرده و بر اساس این راهنما تفسیر کنید.

نظرات خریداران کولر گازی ایران رادیاتور چیست؟

علاوه بر نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور، اطلاع از نظرات خریداران و تجربیات آن ها می تواند کمک بزرگی به شما بکند. خواندن مشخصات محصول و تحقیق درباره آن تا حدی شما را با مزایا، معایب و ویژگی های آن محصول آشنا می کند.

همچنین می توانید از مشاورین و متخصصین نیز کمک بگیرید. اما خواندن تجربیات و نظرات خریداران کولر گازی ایران رادیاتور اطلاعات مفیدی را در اختیار شما خواهد گذاشت که جای دیگری با آن مواجه نمی شوید.

چند نمونه از نظرات خریداران کولر گازی ایران رادیاتور را در ادامه با هم می خوانیم. اگر شما هم تجربه ای در این مورد دارید حتما در بخش کامنت های سایت با ما و مخاطبین سایت فروشگاه دماکالا در میان بگذارید.

نظرات در مورد کولر گازی ایران رادیاتور

فرشید: من برای ویلای شمالم کولر گازی ایران رادیاتور ۲۴۰۰۰ خریدم راضی هستم ولی بایت نصبش نصاب اذیتم کرد

آریانا 59: ما پارسال گرفتیم عالی اما صداش زیاده باید صدای تلویزیونو حداقل ۵ شماره بالا ببری

حسنلو: من که دارم خیلی راضیم برای اتاق خواب بچه ام گذاشتم

منا تاجیک: با شک خریدم ولی بسیار عالیه

کاربر: بنده تهران سکونت دارم سرمایش کولر عالیه و خونه ۱۰۰ متری رو کاملا جوابه تا حدی که بعضی ساعات حتما خاموشش میکنید. مصرف برق با توجه به اینورتر نبودن قطعا بالاتر مدل های اینورتر برند هایی نظیر هایسنس، گری و … هست

محمد امین: عالی من دارم خیلی راضیم هم قیمت هم کیفیت

احمدزاده: ما توی شرکت داریم فعلا داره خوب کار میکنه

کاربر: برای واحد اپارتمان ۱۵۳ متری طبقه آخر،خریدم برای قسمت پذیرایی ۲۴ هزار و سه تا ۱۲ هزار هم برای اتاق خواب ها ۱۲ هزار صدای اذیت کننده ای نداشت اما ۲۴ هزار صداش زیاد بود

هاتف کنالی: درسته که جنس ایرانی هست ولی دلیل نمیشه که خوب نباشه من نظرم اینه کالای ایرانی خیلی بهتره. اینا همه یه کار انجام میدم چرا الکی ادم پول زیاد بده برای یه جنس خارجی

حسین تهامی: یه ایراد کلی داره که تمام اسپیلت دیواری ایران رادیاتور پرمصرف هست باعث افزایش هزینه مصرف برق میشه

نظر شما درباره کولر گازی ایران رادیاتور چیست؟ آیا شما یا اطرافیانتان تجربه خرید و استفاده از کولر گازی ایران رادیاتور را دارید؟ حتما نظرات ارزشمند خود را با ما در میان بگذارید.

ویژگی های فنی کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی های ایران رادیاتور قدرت هوا دهی بالایی دارند. این ویژگی باعث سرعت خنک سازی محیط می شود. پوشش کویل های کندانسور آن  ها با Gold fine است. این پوشش ها اجازه جمع شدن نمک های اسیدی و رطوبت روی سیم پیچ ها را نمی دهند. از زنگ زدگی کویل ها جلوگیری می کند در نتیجه باعث افزایش طول عمر کویل ها و افزایش عملکرد کولر گازی نیز می شود. فین طلایی در برابر آب، نمک ها، اسید ها و خاک غیر قابل نفوذ است و اجازه نمی دهد قطرات آب روی کویل ها بماند و باعث ایجاد رسوب نمک و اسید ها شوند. از زنگ زدگی و خوردگی جلوگیری می کند.

بهینه سازی مصرف انرژی یکی از ویژگی های قابل توجه کولر گازی ایران رادیاتور است گرید مصرف انرژی این دستگاه ++A است. این دستگاه ها مجهز به فیلترهای بادوام و با کیفیت هستند که کلیه آلودگی های موجود در هوا را جذب و از بین می برند. قابل شستشو هستند و طول عمر بالایی دارند.

دارای کمپرسور GMCC از برند های صاحب نام و موفق چین تحت لیسانس Toshiba در کیفیت درجه یک و در مدل روتاری که می توان در مناطق معتدل و مرطوب کشور از آن ها استفاده کرد.

همان طور که می دانید سیستم سرمایشی کولر های گازی بوسیله گاز های مبرد انجام می شود گاز مبرد R410A که در فرایند خنک سازی و سرما دهی کولر گازی ایران رادیاتور استفاده شده است به دلیل کیفیت بالا، سازگار بودن با محیط زیست و نداشتن آلودگی های زیست محیطی و بی خطر بودن از بهترین گازهای مبرد است.

کولر گازی اسپیلت ایران رادیاتور علاوه بر ریموت کنترل دارای صفحه نمایش مخفی نیز هست. برای راه اندازی و کارکرد کولر جریان برق تک فاز و ولتاژ 220 ولت مناسب است.

بهترین مدل های کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور iac-9ch-a یکی از بهترین مدل های کولر گازی ایران رادیاتور است که فروش زیادی هم دارد. این مدل از نوع کولر گازی اسپلیت است و بیشتر مناسب آب و هوای معتدل و گرم ساخته شده است. کولر گازی iac-9ch-a مثل بقیه کولر گازی های ایران رادیاتور اینورتر ندارد.

از کولر گازی iac-9ch-a ایران رادیاتور می توانید برای سرمایش و گرمایش استفاده کنید. این کولر گازی فیلتر تصفیه هوا نیز دارد.

کولر گازی iac-12ch-a یکی دیگر از مدل های پرفروش کولر گازی ایران رادیاتور است که نسبت به مدل iac-9ch-a ظرفیت بیشتری دارد و برای محیط های بزرگتر بهتر است.

در صورتی که می خواهید برای یک محیط با متراژ بالا کولر گازی بخرید، مدل iac-24ch-a ا ایران رادیاتور با ظرفیت 24 هزار نیز می تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. این مدل هم سرمایش و هم گرمایش دارد و تک فاز است.

سایر مدل های کولر گازی ایران رادیاتور را در ادامه مشاهده می کنید:

کولرگازی A9000 مدل IAC-30CH/XA/A

عملکرد: سرمایش و گرمایش

مناسب برای مساحت تا 17 متر مربع

کولرگازی A12000 مدل IAC-12CH/XA/A

عملکرد: سرمایش و گرمایش

مناسب برای مساحت 17 تا 25 متر مربع

کولرگازی A18000 مدل IAC-18CH/XA/A

عملکرد: سرمایش و گرمایش

مناسب برای مساحت 25 تا 35 متر مربع

کولرگازی A24000 مدل IAC-24CH/XA/A

عملکرد: سرمایش و گرمایش

مناسب برای مساحت 35 تا 50 متر مربع

کولرگازی A30000 مدل IAC-30CH/XA/A

عملکرد: سرمایش و گرمایش

مناسب برای مساحت 50 تا 80 متر مربع

آیا کولر گازی ایران رادیاتور خوب است؟

در این مقاله به مشخصات فنی، مهم ترین ویژگی ها و انواع کولر گازی های ایران رادیاتور اشاره کردیم. اطلاع از مزایا و معایب و همچنین ویژگی های کولر های گازی جهت خرید و تهیه آن ضروری است. شما می توانید با کسب اطلاعات درست بهترین و مناسبت ترین کولر را برای محل زندگی یا دفتر کار خود تهیه کنید. کولر گازی ایران رادیاتور از بهترین کولر گازی های خوشنام و با کیفیت ایرانی است که از بازار داخلی با قیمت های مناسب می توانید تهیه کنید.

نمایندگی و دفتر فروش کولر گازی ایران رادیاتور

در این مقاله به نقد و بررسی کولر گازی ایران رادیاتور، بررسی مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور و معرفی بهترین مدل های کولر گازی ایران رادیاتور پرداختیم. 

بعد از انتخاب کولر گازی، نوبت به پیدا کردن فروشگاه معتبر کولر گازی می رسد. فروشگاه دماکالا با بیش از 10 سال سابقه در حوزه فروش تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی این محصولات، یکی از فروشگاه های معتبر کولر گازی ایران رادیاتور و سایر برند های معتبر ایرانی و خارجی کولر گازی است.

شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی دماکالا، با تیم کارشناسان فروش این فروشگاه تماس گرفته و مشاوره رایگان انتخاب و خرید کولر گازی ایران رادیاتور را دریافت کنید. همچنین می توانید کولر گازی مورد نظر خود را به صورت حضوری یا آنلاین از فروشگاه دماکالا خریداری کنید.

 

تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF