مقایسه کولر گازی گری با هایسنس

مقایسه کولر گازی گری با هایسنس

گری Gree  و هایسنس Hisense دو تا از برند های خارجی کولر گازی با کیفیت مناسب هستند که محصولات آن ها را می توانید در مدل ها و ظرفیت های متنوع از فروشگاه دماکالا و سایر فروشگاه های معتبر تجهیزات سرمایشی و گرمایشی خریداری کنید. با توجه به سوالات مشتریان در خصوص تفاوت های این دو کولر گازی در این مقاله قصد داریم با مقایسه کولر گازی گری و هایسنس ببینیم کدام برند بهتر است و ارزش خرید بیشتری دارد. با ما همراه باشید.

معرفی کولر گازی گری

کولر گازی گری

گری برندی با اصالت آمریکایی است که در کشور چین تولید و مونتاژ می شود. کیفیت ساخت بالا، استفاده از تکنولوژی های روز و تنوع بالای محصولات گری را به برندی تبدیل کرده است که با برند های مطرح دنیا همچون سامسونگ، ال جی، بوش و جنرال رقابت می کند. کولر گازی های گری در مدل های بسیار متنوعی تولید می شوند. این کولر گازی ها شامل مدل های اینورتر و دور ثابت، مدل های سرد یا سرد و گرم، مدل های گرمسیری t3 و معتدل t1 هستند. در این کولر گازی ها بسته به مدل از گاز مبرد r410 یا r32 و کمپرسور های روتاری یا اسکرال استفاده شده است.

علاوه بر کیفیت بالا، کولر گازی های گری بسیار کم مصرف هستند و جزو معدود برند هایی هستند که برچسب انرژی ++A و یا +++A دارند. میزان مصرف برق این کولر گازی ها حتی در حالت گرمایش نیز نسبت به برند های دیگر پایین تر است.

علاوه بر این، کولر گازی های گری بسیار کم صدا هستند و صدای آن ها در حدود 28 دسی بل است. طراحی پیشرفته بدنه به صورت ضد زنگ و خوردگی، برخورداری از فیلتر های تصفیه هوا، ضد باکتری، ضد آلرژی و بو زدا، پرتاب باد قوی و سیستم های کاربردی ای مثل عیب یابی خودکار و محافظ فاز دیگر ویژگی های مهم کولر گازی های گری هستند.

مزایای کولر گازی گری

از جمله مزایای کولر گازی های گری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تنوع بالای محصولات
  • پوشش دهی انواع مناطق آب و هوایی با مدل های T3 و T1
  • داشتن قابلیت گرمایشی در مدل های سرما و گرما
  • مصرف برق بسیار پایین و بهینه
  • طراحی مدرن و مقاوم با دوام بالا
  • استفاده از گاز مبرد r410 در بسیاری از مدل ها
  • دوام و عمر بالا

معایب کولر گازی گری

شاید بزرگترین عیب کولر گازی گری که قابل تعمیم به سایر مدل های خارجی نیز هست این است که کمپانی گری به دلیل تحریم ها علیه ایران، در کشور ما حضور ندارد. بنابراین هم مدل های تقلبی این کولر گازی زیاد است هم اکثر کولر گازی های گری بدون خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر به فروش می رسند. البته اگر برای خرید کولر گازی گری یک فروشگاه معتبر و با سابقه مانند دماکالا را انتخاب کنید، می توانید تا حد زیادی این مشکلات را حل کنید.

معرفی کولر گازی هایسنس

کولر گازی هایسنس 

هایسنس یکی از برترین تولید کنندگان کولر گازی و لوازم خانگی در کشور چین است که موفق شده به جمع ده تولید کننده برتر لوازم خانگی راه یابد. کولر گازی های این برند نیز از تنوع مدل ها و ظرفیت های گسترده ای برخوردار هستند و با قابلیت های کاربردی و به روزی که دارند، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده اند. علاوه بر اسپلیت دیواری، این کمپانی سایر انواع کولر گازی همچون کولر کاستی سقفی، کولر پنجره ای، کولر ایستاده، کولر پرتابل و … را نیز تولید می کند. اما در این مقایسه تنها به اسپلیت دیواری های هایسنس می پردازیم.

کولر گازی های هایسنس به کمپرسور روتاری مجهز هستند. مدل های اینورتر این کولر گازی به فناوری Dual Inverter مجهز است و برچسب انرژی A دارد. مدل های بدون اینورتر که برای مناطق گرمسیری نیز مناسب هستند، گرید انرژی B دارند. کولر گازی های هایسنس در خنک کردن سریع هوا عملکرد قابل توجهی دارند. این کولر گازی ها در ظرفیت های متنوع از 9 هزار تا 30 هزار تولید می شوند. قیمت مناسب یکی از مهم ترین ویژگی های کولر گازی هایسنس است که همراه با کیفیت ساخت بالا و امکانات بسیار کاربردی، باعث موفقیت این برند در بازار پر رقابت تجهیزات سرمایشی شده است.

مزایای کولر گازی هایسنس

  • قیمت مناسب در عین کیفیت بالا
  • تنوع بالای محصولات
  • امکان استفاده از کولر در فصل سرما با توجه به دارا بودن حالت گرمایشی
  • طراحی شیک و جذاب بدنه
  • قابلیت استفاده در انواع آب و هوا ها حتی در شهر های گرمسیری و حاره ای
  • دوام بالای محصول و کیفیت ساخت بالا
  • مصرف برق بهینه

از جمله مزایای کولر گازی های هایسنس هستند که می توان به آن ها اشاره کرد.

معایب کولر گازی هایسنس

کولر گازی هایسنس نیز همانند گری و اکثر کولر های وارداتی دیگر، به علت نداشتن نمایندگی رسمی در داخل ایران، دچار مشکلات زیادی است. اولا، خرید کولر گازی هایسنس اصل برای بسیاری از مشتریان دغدغه است. دومین مشکلی که سر راه مشتریان کولر گازی هایسنس ظاهر می شود، مشکل گارانتی و خدمات پس از فروش است. به خصوص با در نظر گرفتن نیاز کولر گازی به سرویس های سالانه منظم. برای غلبه بر این مشکلات پیشنهاد می کنیم کولر گازی هایسنس را از فروشگاه دماکالا یا سایر فروشگاه های معتبر پرسابقه در این حوزه خریداری کنید.

فروشگاه دماکالا در این راستا کلیه محصولات خود را با ضمانت اصالت و خدمات پس از فروش ارائه می کند تا خیال مشتریان از این بابت کاملا راحت باشد.

کولر گازی هایسنس بهتر است یا گری؟

همانطور که در این مقاله مقایسه کولر گازی گری با هایسنس دیدیم، هر دو این برند ها در کشور چین تولید می شوند و در میان برترین برند های جهانی کولر گازی قرار دارند. محصولات هایسنس و گری هم در بازار ایران و هم در بازار های ایرانی موفق شده اند جایگاه بسیار خوبی کسب کرده و رضایت درصد قابل توجهی از مشتریان با سلایق متفاوت را جلب کنند.

در مقایسه این دو برند دیدیم که هر دو کولر گازی مناسب برای آب و هوا های مختلف تولید می کنند، از تنوع مدل ها و ظرفیت های متنوعی برخوردار هستند و مدل های اینورتر و معمولی دارند. به طور کلی برند هایسنس و گری از نظر کولر گازی اسپلیت دیواری شباهت های زیادی به هم دارند که در سراسر مقاله کاملا مشهود بود.

با این وجود هایسنس برندی است که محصولاتش اقتصادی تر هستند در حالی که کیفیت کولر گازی های گری بهتر است. با وجودی که هر دو برند مدل های کم مصرف دارند، اما کولر گازی های گری از نظر مصرف برق بهینه تر هستند.

اگر بعد از مطالعه این مقاله هنوز هم بین خرید کولر گازی گری و هایسنس شک دارید، حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید یا از طریق چت آنلاین سوالات خود را بپرسید.

خرید کولر گازی اصل

فروشگاه دماکالا با بیش از ده سال سابقه در حوزه فروش و ارائه خدمات پس از فروش انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی به عنوان یکی از معتبر ترین فروشگاه ها برای خرید کولر گازی، انواع مدل های کولر گازی گری و هایسنس را با ضمانت اصالت و سلامت کالا و همچنین ارائه خدمات پس از فروش معتبر، به فروش می رساند. هموطنان عزیز می توانند جهت ثبت سفارش، به صورت تلفنی یا اینترنتی (از طریق همین وبسایت) اقدام نمایند. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان خرید کولر گازی می توانید از طریق چت سایت یا شماره های ثبت شده در سایت، با کارشناسان فروش دماکالا تماس بگیرید.

تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF