راهنمای خرید بهترین کولر گازی ایرانی خوب

راهنمای خرید کولر گازی ایرانی خوب

کولر گازی یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین سیستم های تهویه هوا برای منازل، ادارات و واحد های تجاری و … است. در سال های اخیر شاهد پیشرفت و  گسترش تولید انواع کولر گازی داخلی بوده ایم. با در نظر گرفتن مزایایی که کولر گازی های ایرانی نسبت به خارجی ها دارند، روز به روز مشتریان بیشتری تصمیم به خرید کولر گازی ایرانی می گیرند.

به همین دلیل در این مقاله با نقد و بررسی انواع کولر گازی های ایرانی، قصد داریم یک راهنمای خرید کولر گازی ایرانی خوب به شما عزیزان ارائه دهیم.

توجه داشته باشید که کارشناسان فروش فروشگاه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی دماکالا، آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص خرید کولر گازی و ارائه راهنمای خرید کولر گازی رایگان در قالب مشاوره تلفنی به شما عزیزان هستند. بنابراین در صورتی که پس از خواندن این مقاله هنوز سوالی ذهن شما را درگیر کرده بود یا نیاز به مشاوره بیشتر داشتید، حتما با ما تماس بگیرید.

نکات مهم خرید بهترین کولر گازی ایرانی

قبل از این که به معرفی بهترین کولر گازی های ایرانی بپردازیم، ابتدا ببینیم هنگام خرید کولر گازی به چه نکاتی باید توجه داشت. کولر گازی باید بر اساس متراژ، نوع کاربری، بودجه، آب و هوا و … انتخاب شود و نمی توان یک مدل خاص کولر گازی را به عنوان بهترین کولر گازی موجود که برای همه مناسب است معرفی کرد.

در عوض شما باید هنگام انتخاب کولر گازی، یک سری نکات را در نظر داشته باشید و بر اساس این نکات مدل های کولر گازی مناسب با نیاز خود را پیدا کنید و بهترین آن ها را خریداری نمایید.

از جمله نکاتی که هنگام انتخاب و خرید کولر گازی باید به آن ها توجه داشته باشید می توان به نوع، ظرفیت، برند، میزان مصرف انرژی کولر گازی و سازگاری کولر گازی با آب و هوای منطقه اشاره کرد. در ادامه تک تک این موارد را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

1. نوع کولر گازی ایرانی

اولین نکته ای که در راهنمای خرید کولر گازی ایرانی خوب به آن می پردازیم، نوع کولر گازی است. کولر گازی ها انواع زیادی دارند که هر یک ویژگی های خاص خودش را دارد. انتخاب نوع کولر گازی به نیاز ها و انتظارات شما بستگی دارد. گرچه همه کولر گازی ها بر مبنای سیکل تبرید کار می کنند و مکانیسم عمل آن ها یکسان است، اما از نظر ظاهری و ساختاری می توانند با هم متفاوت باشند.

انواع مختلف کولر گازی را می توان بر اساس تعداد یونیت به سه دسته تقسیم کرد:

  1. کولر گازی های یک تکه: مثل کولر گازی پنجره ای و پرتابل که فقط یک یونیت دارند
  2. کولر گازی های دو تکه: به این کولر گازی ها اسپلیت هم گفته می شود. معروف ترین کولر گازی دو تکه اسپلیت دیواری است. کولر گازی ایستاده، کولر گازی سقفی کاستی، کولر گازی زمینی، اسپلیت سقفی دیواری و داکت اسپلیت هم از جمله کولر گازی های دو تکه هستند که از دو یونیت داخلی (هوا ساز) و خارجی (کندانسور) تشکیل می شوند.
  3. کولر گازی های چند تکه یا مولتی پنل: این کولر گازی ها مثل اسپلیت ها یک یونیت خارجی دارند اما یونیت های داخلی آن ها بیشتر از یکی است. یعنی در مجموع از 3 یونیت یا بیشتر (تا 100 یونیت) تشکیل می شوند. از این نوع کولر گازی در ساختمان هایی که متراژ بسیار بالایی دارند استفاده می شود مثل شرکت های بزرگ، بیمارستان ها و … .

2. اینورتر یا معمولی بودن کولر گازی

کولر گازی ها را می توان به دو نوع معمولی و اینورتر تقسیم کرد. نوع اینورتر دارای یک برد اینورتر در بخش کمپرسور است. کولر های معمولی این برد را ندارد. تفاوتی که برد اینورتر ایجاد می کند، کار کردن موتور کمپرسور با دور متغیر است.

در کولر گازی های معمولی وقتی دمای محیط به حد مطلوب می رسد، کمپرسور خاموش می شود. وقتی دوباره دما زیاد شد و از حالت مطلوب بیشتر شد، کمپرسور دوباره شروع به کار می کند. اما در کولر گازی اینورتر، دور موتور کمپرسور تغییر می کند. یعنی در صورت نیاز کمپرسور با دور بالا کار می کند و وقتی دمای محیط به حد مطلوب رسید، با دور موتور پایین کار می کند و خاموش نمی شود.

هر بار استارت خوردن کمپرسور برق زیادی مصرف می کند و باعث استهلاک خود کمپرسور هم می شود. بنابراین کولر گازی های اینورتر در حدود 30 تا 40 درصد برق کمتری مصرف می کنند و استهلاک کمتری هم دارند. علاوه بر این، کولر گازی های اینورتر در حفظ دمای محیط عملکرد بهتری دارند و نوسان دمایی بسیار کمتری ایجاد می کنند.

3. ظرفیت کولر گازی

راهنمای خرید کولر گازی ایرانی خوب

دومین نکته ای که هنگام انتخاب و خرید داکت اسپلیت باید به آن توجه داشته باشیم، ظرفیت کولر گازی است. ظرفیت کولر گازی به قدرت خنک کنندگی کولر گازی اشاره دارد. هر چه یک کولر گازی ظرفیت بیشتری داشته باشد، توان خنک کنندگی آن هم بیشتر است و سرمای بیشتری تولید می کند.

ظرفیت کولر گازی با واحد BTU اندازه گیری می شود. احتمالا تا به حال کلماتی مثل کولر گازی 18 هزار، 24 هزار یا 36 هزار را شنیده اید. این اعداد به ظرفیت کولر گازی اشاره دارند. هر چه ظرفیت کولر گازی بیشتر باشد، سرمای بیشتری تولید می کند.

گاهی اوقات از واحد تن هم برای نشان دادن ظرفیت کولر گازی استفاده می شود، مثلا کولر گازی 2 تن، کولر گازی 1 تن و … . در حقیقت هر 1 تن ظرفیت برابر با 12000 بی تی یو است. یعنی کولر گازی 2 تن همان 24 هزار است و 3 تن همان 36000.

ظرفیت کولر گازی ای که انتخاب می کنید باید متناسب با نیاز شما باشد. اگر ظرفیت کولر گازی کمتر از نیاز شما باشد، محیط به دمای مورد نظرتان نمی رسد و دائما باید جلوی کولر بنشینید تا کمی خنک شوید. شاید فکر کنید که خرید بالاترین ظرفیت کولر گازی انتخاب بهتری باشد اما اینطور نیست.

اگر کولر گازی با ظرفیت بالاتر از حد نیاز بخرید، دائم مجبور می شوید کولر گازی را خاموش کنید چون خنک کنندگی کولر آنقدر زیاد است که یخ می کنید. علاوه بر این مصرف برق شما بی دلیل بالا می رود، خاموش و روشن کردن دائمی کولر باعث استهلاک و فشار به کمپرسور شده و همچنین، هوای محیط بیش از اندازه خشک شده و می تواند باعث ایجاد مشکلات تنفسی برای ساکنین شود.

کولر گازی ایرانی چند هزار بخرم؟

انتخاب کولر گازی با ظرفیت مناسب یکی از مراحل بسیار مهم در راهنمای خرید کولر گازی ایرانی خوب است. کولر گازی وسیله ای است که باید برای شما و ساکنین یک واحد آپارتمانی آسایش و راحتی فراهم کند. زمانی که ظرفیت کولر گازی شما نامناسب باشد، این آسایش و راحتی از شما گرفته می شود. برای این که بتوانید یک تجربه عالی از خرید کولر گازی داشته باشید، باید در انتخاب ظرفیت آن دقت کنید.

اما کولر گازی چند هزار بخریم؟ ظرفیت کولر گازی باید با در نظر گرفتن چندین فاکتور انتخاب شود. ما توصیه می کنیم که حتما کولر گازی را بر اساس نظر و مشورت کارشناسان خریداری کنید. تیم فروش دماکالا این کار را به صورت رایگان برای شما انجام می دهد.

به طور خلاصه می توان گفت که مهم ترین عامل تاثیر گذار در انتخاب ظرفیت کولر گازی مساحت و متراژ واحد آپارتمانی است. علاوه بر مساحت باید به نکات زیر هم توجه داشته باشید:

  • ارتفاع سقف چقدر است؟
  • چند نفر در واحد ساکن هستند؟
  • میزان رفت و آمد چقدر است؟
  • کاربری واحد چیست؟ مسکونی؟ اداری؟ تجاری؟ یا ….
  • واحد طبقه چندم است؟
  • میزان آفتاب گیر بودن واحد چقدر است؟
  • تعداد در و پنجره های واحد چند تا است و آیا عایق کاری شده اند؟
  • تعداد دستگاه های گرمازا مثل اجاق گاز چقدر است؟
  • آب و هوای منطقه چطور است؟ آیا در منطقه گرمسیری هستید یا سردسیری؟

همه این نکات باید در انتخاب ظرفیت مناسب کولر گازی رعایت شوند. بنابراین همانطور که می بینید انتخاب ظرفیت کار ساده ای نیست.

انواع ظرفیت کولر گازی ایرانی

کولر گازی ها در ظرفیت های متنوعی در بازار موجود هستند. از جمله ظرفیت های کولر گازی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کولر گازی 9000
  • کولر گازی 12000
  • کولر گازی 18000
  • کولر گازی 24000
  • کولر گازی 36000
  • کولر گازی ۴۲۰۰۰
  • کولر گازی ۶۰۰۰۰

خرید کولر گازی بر اساس مساحت

همانطور که گفتیم مهم ترین عامل در انتخاب ظرفیت کولر گازی مساحت محیط است. شما می توانید از جدول زیر برای برآورد حدودی ظرفیت مناسب کولر گازی بر اساس متراژ استفاده کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید مقاله جدول مساحت کولر گازی را در وبسایت دماکالا مطالعه کنید.

اما توجه داشته باشید که در این جدول هیچ یک از فاکتور هایی که در بالا به آن ها اشاره شد لحاظ نشده است و خرید کولر گازی بر اساس جدول زیر توصیه نمی شود.

مساحت محیط  ظرفیت مورد نیاز کولر گازی (BTU)

۲۰ تا ۴۰ متر مربع        ۱۲۰۰۰

۴۰ تا ۶۰ متر مربع        ۱۸۰۰۰

۶۰ تا ۸۰ متر مربع        ۲۴۰۰۰

۸۰ تا ۱۰۰ متر مربع      ۳۰۰۰۰

۱۰۰ تا ۱۳۰ متر مربع    ۳۶۰۰۰

۱۳۰ تا ۱۶۰ متر مربع    ۴۲۰۰۰

۱۶۰ تا ۲۲۰ متر مربع    ۶۰۰۰۰

توجه: منظور از متراژ، متراژ مفید است و حمام و دستشویی و قسمت هایی که نمی خواهید هوای آن ها تهویه شود، باید از متراژ کلی واحد حذف شود.

توجه: در واحد هایی که متراژ بالا دارند و تعداد اتاق خواب های آن ها زیاد است بهتر است از چندین یونیت با ظرفیت کمتر استفاده کنید تا یک یونیت با ظرفیت بسیار بالا.

4. رده انرژی یا مصرف برق کولر گازی ایرانی

مصرف برق کولر گازی یکی از فاکتور های بسیار مهمی است که هنگام خرید کولر گازی باید به آن توجه داشته باشیم. به طور کلی مصرف برق کولر گازی ها نسبت به سایر سیستم های سرمایشی مثل کولر آبی بیشتر است. بنابراین اگر هنگام خرید کولر گازی به رده انرژی آن دقت نکنید، به ویژه اگر کولر گازی در اکثر ساعات روز روشن باشد، باید در پایان ماه منتظر یک قبض برق با هزینه بالا باشید!

بنابراین بهتر است قبل از خرید کولر گازی به مصرف برق آن دقت کنید و یک کولر گازی کم مصرف بخرید. با این کار می توانید در فصول گرم سال با خیال راحت کولر روشن کنید و نگران هزینه برق آن نباشید.

همانطور که گفتیم کولر گازی های اینورتر نسبت به کولر گازی های معمولی مصرف برق بسیار کمتری دارند. درست است که قیمت اولیه آن ها بالاتر است اما این هزینه طی چند ماه جبران می شود. رده انرژی کولر گازی با حروفی مثل A، B و … در مشخصات آن نوشته می شود.

5. میزان سر و صدای کولر گازی ایرانی

همانطور که اشاره کردیم کار اصلی کولر گازی تامین آسایش و راحتی برای ساکنین است و این کار را از طریق تهویه هوای مطبوع انجام می دهد. اما اگر این کار را با سر و صدای زیادی انجام دهد چه؟ آیا آسایشی برای ساکنین باقی می ماند؟ خیر!

کولر گازی ها مثل سایر تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و هر وسیله برقی دیگری، هنگامی که کار می کنند صدا تولید می کنند. این صدا بسته به ظرفیت و مدل می توانید کمتر یا بیشتر باشد. خوشبختانه می توانید قبل از خرید کولر گازی، میزان سر و صدای آن را در مشخصات محصول ببینید و بر این اساس یک کولر گازی کم صدا انتخاب کنید.

میزان سر و صدای هر کولر گازی با واحدی به نام دسی بل اندازه گیری می شود که با نماد db نمایش داده می شود. این عدد نشان دهنده بلندی صدای کولر گازی است و هر چه بیشتر باشد یعنی کولر گازی صدای بیشتری تولید می کند.

معمولا میزان صدای بین 50 تا 60 دسی بل برای کولر گازی مناسب است. اگر صدای کولر گازی از این حد کمتر باشد یعنی کم صدا است و اگر بیشتر باشد، یعنی سر و صدای بیشتر از حد معمول دارد.

برای این که با معنای اعداد دسی بل بیشتر آشنا شوید، به مثال های زیر توجه کنید:

  • ۵۰ دسی بل صدا برابر است با صدای یک گفتگوی آرام در خانه
  • ۶۰ دسی بل صدا برابر است با صدای یک گفتگو در رستوران (نسبتا آرام)
  • ۷۰ دسی بل صدا برابر است با صدای جارو برقی کشیدن

پر سر و صدا ترین کولر گازی ها، کولر گازی های پنجره ای هستند که صدای آن ها به 70 دسی بل می رسد. ظرفیت کولر گازی هم روی میزان سر و صدای آن اثر می گذارد و کولر گازی هایی که ظرفیت بیشتری دارند، صدای بیشتری هم تولید می کنند. داکت اسپلیت ها یکی از کم سر و صدا ترین کولر گازی های موجود هستند.

6. گاز مبرد کولر گازی ایرانی

کولر گازی ها برای خنک کردن هوا از سیکل تبرید استفاده می کنند. علت نامگذاری کولر گازی هم استفاده از همین گاز مبرد است و ربطی به گاز شهری ندارد. اکثر کولر گازی ها از گاز مبرد R410  استفاده می کنند که نوع جدیدتر، بهتر و بهینه تر گاز مبرد است که به محیط زیست هم آسیب نمی رساند.

پیش از این در کولر گازی ها از گاز R22  استفاده می شد که به محیط زیست آسیب می زند و قدرت سرمایشی کمتر دارد و بنابراین راندمان دستگاه را پایین می آورد.

با وجودی که R22  در بسیاری از کشور های جهان ممنوع اعلام شده است، هنوز در برخی کولر گازی های ایرانی از آن استفاده می شود.

7. برند کولر گازی ایرانی

در بازار ایران می توانید انواع کولر گازی های ایرانی و خارجی را پیدا کنید. در سال های اخیر کیفیت کولر گازی های ایرانی افزایش یافته که باعث شده بسیاری از مشتریان ترجیح دهند کولر گازی ایرانی بخرند. از جمله بهترین برند های کولر گازی ایرانی در حال حاضر می توان به کولر گازی ایران رادیاتور، کولر گازی اسنوا، کولر گازی جی پلاس، کولر گازی تک الکتریک، کولر گازی ایساتیس، مهر اصل، امرسان و پاکشوما اشاره کرد.

در ادامه با این برند ها بیشتر آشنا می شویم.

کولر گازی ایران رادیاتور

راهنمای خرید کولر گازی ایرانی خوب

یکی از شناخته شده ترین کمپانی های ایرانی تولید کننده انواع کولر گازی، ایران رادیاتور است. این شرکت با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و عرضه کولر گازی، به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان در بازار ایران شناخته می شود.

مزایای کولر گازی ایران رادیاتور شامل کارکرد صدا کم، مصرف انرژی پایین، طراحی زیبا و جذاب، سیستم خنک کننده قوی، قابلیت تنظیم دما و مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف است. همچنین، این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش مناسب و تضمین کیفیت محصولات، به مشتریان خود اعتماد و رضایت کامل را ارائه می دهد.

با توجه به کیفیت بالای محصولات، خدمات پس از فروش مناسب و تضمین کیفیت، کولر گازی ایران رادیاتور به عنوان یکی از بهترین گزینه های بازار در زمینه کولر گازی شناخته می شود. در نتیجه، اگر شما به دنبال یک کولر گازی ایرانی خوب با کارایی بالا، طراحی زیبا و مقرون به صرفه هستید، کولر گازی ایران رادیاتور یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است.

کولر گازی های ایران رادیاتور از کمپرسور های GMCC استفاده می کنند که از قدرت خنک کنندگی بالایی برخوردار است. همچنین این کولر گازی ها به GOLDEN FIN مجهز اند که در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد.

شما می توانید کولر گازی های ایران رادیاتور را با 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات از فروشگاه دماکالا تهیه کنید.

کولر گازی اسنوا

راهنمای خرید کولر گازی ایرانی خوب

اسنوا یکی از برند های مطرح و شناخت شده تولید کننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در بازار ایران است که کولر گازی های با کیفیتی تولید می کند. کولر گازی های اسنوا با دو مدل کمپرسور پیستونی و روتاری در بازار موجود هستند. این کولر گازی ها برای شهر های گرمسیری و معتدل مناسب هستند و با ظرفیت های 9000 تا 48000 تولید می شوند. این کولر گازی ها دارای راندمان بالا، مصرف برق پایین، طراحی زیبا و سیستم تمیز کنندگی خودکار کمپرسور هستند. شما می توانید کولر گازی های اسنوا را با دریافت گارانتی و خدمات پس از فروش از فروشگاه دماکالا خریداری کنید.

کولر گازی جی پلاس

یکی از پر فروش ترین کولر گازی های ایرانی در بازار، کولر گازی های جی پلاس هستند. برند جی پلاس زیر مجموعه شرکت گلدیران است که محصولات گسترده ای را تولید می کند. یکی از محصولات شرکت جی پلاس، کولر گازی است. کولر گازی های جی پلاس هم قابلیت سرمایشی و هم گرمایشی دارند و برای فصول زمستان و تابستان مناسب هستند.

کولر گازی تک الکتریک

تک الکتریک از سال 1383 فعالیت خود را در زمینه تولید و طراحی انواع سیستم های تهویه مطبوع آغاز کرده است. این کمپانی ایرانی یکی از تولید کنندگان برتر کولر گازی در ایران است که از جدیدترین تکنولوژی های روز در محصولاتش استفاده می کند.

شما می توانید کولر گازی های پنجره ای، دیواری، پرتابل و ایستاده را در ظرفیت های متنوع از برند تک الکتریک خریداری کنید. اسپلیت های تک الکتریک با بهره مندی از فیلتر های ضد ویروس و ضد آلرژی، سیستم شروع خودکار، سیستم اعلام نشتی گاز، سر و صدای بسیار کم و حالت خواب، از بهترین اسپلیت دیواری های ایرانی موجود در بازار هستند.

شما می توانید کولر گازی های تک الکتریک را با 5 سال گارانتی کمپرسور و 24 ماه گارانتی قطعات از فروشگاه دماکالا خریداری کنید.

کولر گازی ایساتیس

یکی از برند های خوب کولر گازی ایرانی موجود در بازار، برند ایساتیس است. کولر گازی های ایساتیس در دو مدل تولید می شوند: مدل های فقط سرمایش و مدل های سرمایشی و گرمایشی که دومی در زمستان هم برای گرمایش هوا کاربرد دارد. این کولر گازی ها علاوه بر این که کم مصرف هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند، امکان اتصال به وای فای را هم دارند که به شما امکان کنترل از راه دور کولر گازی از طریق گوشی موبایل را می دهد.

شما می توانید کولر گازی های ایساتیس را با 5 سال گارانتی کمپرسور از فروشگاه دماکالا خریداری کنید.

کولر گازی مهر اصل

راهنمای خرید کولر گازی ایرانی خوب

مهر اصل نیز یکی از برند های فعال ایرانی در صنعت کولر گازی است. کولر گازی های مهر اصل به کمپرسور های اینورتر و فیلتر تصفیه هوا مجهز هستند. قیمت مناسب، مصرف پایین برق، پرتاب باد خوب و گارانتی از جمله مزایای کولر گازی های برند مهر اصل است. شما می توانید این کولر گازی ها را با گارانتی و خدمات پس از فروش از فروشگاه دماکالا تهیه کنید.

کولر گازی امرسان

راهنمای خرید کولر گازی ایرانی خوب

برند امرسان در ابتدا تنها در حوزه تولید فریزر فعالیت داشت و پس از آن وارد صنعت تولید یخچال شد. در حال حاضر این برند تجهیزات سرمایش هوا مثل کولر گازی را هم تولید و به بازار عرضه می کند. کولر گازی های امرسان مدل های اینورتر دار هم دارند که در آن ها از گاز مبرد R410A استفاده می شود.

کولر گازی پاکشوما

کارخانه پاکشوما یکی از پر سابقه ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران است که انواع کولر گازی را با کیفیت و کارایی مناسب به بازار عرضه می کند. کولر گازی های پاکشوما دارای امکاناتی همچون محافظ کمپرسور در مقابل نوسانات برق، سیستم نظافت خودکار فیلتر ها، امکان رسیدن به دمای 55 درجه، فیلتر پلاسما برای تصفیه هوای محیط، و کاتالیزور سرما مجهز است.

قیمت انواع کولر گازی ایرانی

با توجه به بالا رفتن قیمت کولر گازی های خارجی در بازار و همچنین توسعه روز افزون کمپانی های داخلی تولید کننده انواع کولر گازی، بسیاری از مشتریان به خرید کولر گازی های تولید داخل روی آورده اند. از این رو در این مقاله به ارائه یک راهنمای خرید کولر گازی ایرانی خوب پرداختیم. علاوه بر نکاتی که باید در انتخاب و خرید کولر گازی به آن توجه داشته باشید، آشنایی با برند های کولر گازی ایرانی می تواند به شما کمک کند یک کولر گازی مناسب و با کیفیت تولید داخل تهیه کنید.

شما می توانید برای خرید کولر گازی های ایرانی و خارجی، با تیم فروش دماکالا تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.


سوالات متداول


چرا کولر گازی ایرانی؟

با توجه به بالا رفتن قیمت دلار و نوسانات ارزی، قیمت کولر گازی های خارجی افزایش یافته. از طرف دیگر، برند های داخلی در سال های اخیر کیفیت کار خود را بالا برده اند و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موجود، کولر گازی های با کیفیت و کارایی بالایی را وارد بازار کرده اند. قیمت مناسب، گارانتی طولانی و خدمات پس از فروش مناسب از جمله برتری های کولر گازی ایرانی نسبت به خارجی است.

کولر گازی ایرانی چی بخرم؟

شرکت های ایران رادیاتور، اسنوا، جی پلاس، کولر گازی تک الکتریک، ایساتیس، مهر اصل، امرسان و پاکشوما از جمله بهترین تولید کنندگان کولر گازی ایرانی هستند. شما می توانید با در نظر داشتن نکات گفته شده در این مقاله، کولر گازی مناسب خود را از هر یک از این برند ها خریداری کنید.

بهترین کولر گازی ایرانی برای شمال ایران کدام مدل است؟

برای شمال ایران که آب و هوای معتدل و مرطوب دارد، باید کولر گازی با کلاس آب و هوایی T1 تهیه کنید. همچنین کولر گازی هایی که از کمپرسور روتاری استفاده می کنند، برای مناطق شمالی ایران مناسب تر هستند.

کولر گازی ایرانی مناسب برای آب و هوای گرم و خشک چی بخریم؟

بهترین کولر گازی برای شهر های گرمسیری ایران مثل سیستان بلوچستان، خوزستان و بندرعباس، کولر گازی هایی هستند ک کمپرسور رده T3 دارند. این کولر گازی ها تحت عنوان حاره ای یا گرمسیری هم شناخته می شوند و در دمای بالای 50 درجه به خوبی کار کرده و قدرت خنک کنندگی بالایی دارند. بهترین کمپرسور برای شهر های گرمسیری ایران، کمپرسور های اسکرال و پیستونی هستند.

بهترین کولر گازی کم مصرف ایرانی کدام مدل است؟

همانطور که در مقاله راهنمای خرید کولر گازی ایرانی به آن اشاره شد، کولر گازی های اینورتر نسبت به معمولی حدود 30 تا 40 درصد انرژی کمتری مصرف می کنند. کولر گازی های که رده انرژی A، A+ و A++ دارند کم مصرف محسوب می شوند. کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HV30M1 و کولر گازی ایساتیس سری S گرید انرژی A دارند. کولر گازی ایران رادیاتور IAC-12CH/XA گرید انرژی A+ دارد.

دسته بندی خدمات دماکالا

تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟