داکت اسپلیت ایوولی برای مساحت 100 متر

ایوولی یکی از برند های پر فروش داکت اسپلیت و کولر گازی در بازار ایران است که با استفاده از قطعات مرغوب و کیفیت ساخت بالا موفق شده رضایت بسیاری از مشتریان را کسب کند. با توجه به نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت می بینیم که ایوولی یکی از برند های با کیفیت داکت اسپلیت موجود در بازار است و مشتریان نظرات مثبتی درباره این داکت اسپلیت دارند.

داکت اسپلیت ایوولی برای مساحت 100 متر یکی از پر فروش ترین مدل های این داکت اسپلیت است. یکی از مهم ترین فاکتور ها برای انتخاب ظرفیت داکت اسپلیت، متراژ واحد است. به همین دلیل است که بسیاری از مشتریان برای این که ظرفیت مناسب داکت اسپلیت مورد نیاز برای منزل یا محل کار خود را پیدا کنند، عبارتی مثل داکت اسپلیت ایوولی برای مساحت 100 متر را جستجو می کنند.

مشخصات داکت اسپلیت ایوولی

مشخصات داکت اسپلیت ایوولی

داکت اسپلیت های ایوولی برای شهر های گرمسیری، معتدل و سردسیری قابل استفاده است و با توجه به تنوع بالای ظرفیت ها می تواند انواع ساختمان ها با متراژ های مختلف را پوشش دهد.

در داکت اسپلیت ایوولی از گاز مبرد R410a که هم راندمان بالایی دارد و هم با محیط زیست سازگار است استفاده می شود.

یکی از ویژگی های داکت اسپلیت های ایوولی داشتن حالت توربو است که این امکان را به شما می دهد که در کمترین زمان ممکن دمای محیط را به حد دلخواه برساند.

یکی از ویژگی های داکت اسپلیت ایوولی که آن را برای استفاده در مناطق سردسیری مناسب می سازد، بهره بردن از سیستم برفک زدا است که از یخ زدن گاز مبرد در فصل سرما جلوگیری می کند.

مزایا و معایب داکت اسپلیت ایوولی

یکی از نکات مهمی که قبل از خرید داکت اسپلیت ایوولی برای مساحت 100 متر باید به آن توجه داشته باشید، مزایا و معایب این دستگاه است.

مدل اینورتر داکت اسپلیت ایوولی به اینورتر دی سی مجهز است که 60 تا 70 درصد مصرف برق دستگاه را کاهش می دهد

داکت اسپلیت ایوولی سر و صدای کمی دارد

ابعاد این داکت اسپلیت استاندارد است

به فن سه سرعته مجهز است

به فیلتر تصفیه هوای چند لایه مجهز است

مصرف آب بسیار پایینی دارد و دوستدار محیط زیست است

این ها چند مورد از مزایای داکت اسپلیت ایوولی بودند. درباره معایب این دستگاه باید گفت که داکت اسپلیت ایوولی مثل سایر داکت اسپلیت ها جزو سیستم های تهویه مطبوع با مصرف برق بالا است.

داکت اسپلیت ایوولی برای متراژ 100 متر

ظرفیت داکت اسپلیت باید بر اساس چندین فاکتور که یکی از مهم ترین آن ها متراژ واحد است انتخاب شود. بسته به شرایط اقلیمی و سایر موارد ممکن است برای یک واحد 100 متری داکت اسپلیت 30000 کافی باشد اما برای واحد دیگری نیاز به خرید داکت اسپلیت 42000 باشد. به همین دلیل است که قویا پیشنهاد می شود برای انتخاب ظرفیت داکت اسپلیت مناسب حتما از کارشناسان این حوزه کمک و مشورت بگیرید.

به طور کلی می توان گفت که برای متراژ 100 متر بسته به سایر عوامل داکت اسپلیت های زیر مناسب هستند:

  • داکت اسپلیت ایوولی 30000
  • داکت اسپلیت ایوولی 36000
  • داکت اسپلیت ایوولی 42000
  • در بین این سه گزینه، ظرفیت استاندارد برای یک واحد 100 متری داکت اسپلیت 36000 است اما بسته به سایر عوامل مثل نوع کاربری، آب و هوای منطقه، تعداد افراد ساکن، تعداد پنجره ها و نوع عایق بندی ساختمان، طبقه چندم بودن واحد و … ممکن است دو ظرفیت دیگری که ذکر کردیم هم پیشنهاد شود.

داکت اسپلیت اینورتر ایوولی

داکت اسپلیت های ایوولی را می توانید در دو مدل معمولی و اینورتر خریداری کنید. داکت اسپلیت اینورتر معمولا قیمت بالاتری دارد اما به علت مصرف برق پایین تری که دارد، از نظر اقتصادی در طولانی مدت به صرفه تر است.

به داکت اسپلیت ها و کولر گازی هایی که به کیت اینورتر مجهز هستند، داکت اسپلیت یا کولر گازی اینورتر گفته می شود و بیشتر برند ها نوع اینورتر هم تولید می کنند. مزیت اصلی اضافه کردن کیت اینورتر به سیستم داکت اسپلیت، متغیر شدن دور موتور دستگاه است. در داکت های بدون اینورتر، کمپرسور با دور ثابت کار می کند و دو حالت بیشتر ندارد: روشن یا خاموش. اما کیت اینورتر به دستگاه این امکان را می دهد که بسته به دمای محیط و نیازی که وجود دارد، دور موتور را کم و زیاد کند.

این امکان باعث می شود که وقتی دمای محیط به حد مطلوب می رسد، داکت اسپلیت به جای این که خاموش شود با دور موتور بسیار پایین به کار خود ادامه دهد و علاوه بر حفظ دمای مطلوب و از بین بردن نوسانات دمایی، با حذف پیک مصرف برق هنگام روشن شدن دستگاه، برق بسیار کمتری مصرف کند.

شما می توانید در ظرفیت مناسب داکت اسپلیت ایوولی برای مساحت 100 متر، نوع اینورتر دار یا بدون اینورتر داکت اسپلیت ایوولی را خریداری کنید.

قیمت داکت اسپلیت ایوولی برای مساحت 100 متر

با توجه به نوسانات زیادی قیمت تجهیزات سرمایشی و گرمایشی وارداتی در بازار، پیشنهاد می کنیم برای دریافت جدید ترین قیمت داکت اسپلیت ایوولی برای مساحت 100 متر با کارشناسان فروش دماکالا تماس بگیرید. دماکالا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر با سابقه بیش از ده سال فعالیت در این حوزه، با ارائه قیمت های رقابتی و کالای اصل یکی از بهترین مراکز خرید داکت اسپلیت در تهران و ایران است.

نمایندگی فروش داکت اسپلیت ایوولی

فروشگاه دماکالا با بیش از ده سال سابقه در حوزه فروش  و ارائه خدمات پس از فروش انواع تجهیزات تهویه مطبوع، به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر فروش داکت اسپلیت ایوولی، انواع مدل ها و ظرفیت های داکت اسپلیت ایوولی برای مساحت های مختلف را با ضمانت اصالت و سلامت کالا به فروش می رساند.

برای دریافت خدمات مشاوره رایگان خرید داکت اسپلیت، دریافت قیمت به روز داکت اسپلیت ایوولی، و خرید غیر حضوری داکت اسپلیت با ضمانت اصالت، ضمانت سلامت و گارانتی معتبر، همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

 

تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF