نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت

نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت

اگر هنوز شک دارید که داکت اسپلیت برای شما انتخاب مناسبی است یا نه، یا می خواهید بهترین داکت اسپلیت را بر اساس نظرات مصرف کنندگان انتخاب کنید، این مقاله برای شما نوشته شده است.

در این مقاله با بررسی نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت های ایرانی و خارجی و بررسی همه جانبه بهترین داکت اسپلیت های موجود در بازار، با فروشگاه دماکالا همراه باشید.


بیشتر بخوانید : هزینه اجرای داکت اسپلیت


داکت اسپلیت یعنی چه؟

داکت اسپلیت یک سیستم مخفی تهویه هوای مطبوع در ساختمان است که در فصل گرما هوای خنک را در سراسر ساختمان به گردش در می آورد. بعضی داکت اسپلیت ها امکان گرمایش هوا در فصل زمستان را هم دارند.

علت نامگذاری داکت اسپلیت به این نام، استفاده از داکت یا همان کانال کشی برای به جریان درآوردن هوای تهویه شده در سراسر ساختمان است. کانال کشی داخل سقف کاذب انجام می شود و انتهای هر کانال یه دریچه نصب می شود. هوای تهویه شده از یونیت هوا ساز داکت اسپلیت که داخل سقف نصب شده و پنهان است، به سمت این دریچه ها جریان می یابد، بنابراین شما می توانید در سر تا سر یک واحد هوای تازه با دمای یکنواخت داشته باشید.


بیشتر بخوانید : کم صدا ترین داکت اسپلیت


مزایا و معایب داکت اسپلیت از نظر مصرف کنندگان چیست؟

نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت

داکت اسپلیت مثل سایر سیستم های تهویه هوا از جمله کولر گازی، چیلر و حتی کولر آبی نقاط ضعف و قوت خودش را دارد که اطلاع از آن ها می تواند به ما کمک کند انتخاب بهتری داشته باشیم.

مزایای داکت اسپلیت از نظر کاربران

از جمله مزایا و نکات مثبت استفاده از داکت اسپلیت می توان به موارد زیر اشاره کرد. این ها مزایایی هستند که بیش از همه نظر کاربران و مصرف کنندگان را به خود جلب می کنند.

  • نصب داخل سقف باعث می شود که یونیت داخلی کولر و کانال کشی آن مخفی باشد و تنها چیزی که قابل دیدن است، دریچه های داکت اسپلیت باشد.
  • داکت اسپلیت هایی که قابلیت zone control دارند به شما این امکان را می دهند که برای هر اتاق دمای متفاوتی تنظیم کنید.
  • با داکت اسپلیت هوای کل خانه یکدست و یکنواخت خواهد بود.
  • داکت اسپلیت یکی از بادوام ترین سیستم های تهویه هوای مطبوع است
  • داکت اسپلیت یکی از کارآمد ترین سیستم ها برای خنک کردن و گرم کردن کل فضای آپارتمان است
  • نصب داکت اسپلیت در ساختمان ارزش مادی آن ساختمان را افزایش می دهد
  • برای واحد های بزرگی که نیاز به نصب چندین اسپلیت دیواری دارند، استفاده از داکت اسپلیت از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

معایب داکت اسپلیت از نظر کاربران

هر دستگاهی معایب خودش را هم دارد و هیچ سیستم تهویه بی عیب و ایرادی وجود ندارد. در این قسمت ایرادات داکت اسپلیت را از نظر کاربران آورده ایم.

  • قیمت یک واحد داکت اسپلیت نسبت به اسپلیت دیواری یا کولر گازی بیشتر است. اگر هزینه های نصب و راه اندازی را هم حساب کنیم، داکت اسپلیت سیستم گران قیمتی است.
  • مصرف برق داکت اسپلیت نسبت به اسپلیت دیواری بیشتر است البته اگر مجبور باشید از چندین اسپلیت دیواری استفاده کنید، داکت اسپلیت گزینه بهتری برای شما خواهد بود.
  • نصب داکت اسپلیت در ساختمان هایی که قبلا کانال کشی نشده اند سخت و پر هزینه است.

هزینه نصب داکت اسپلیت چقدر است؟

نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت

داکت اسپلیت از نظر نصب و راه اندازی یکی از سیستم های گران قیمت است. چون داکت اسپلیت حتما باید پس از ارزیابی دقیق ساختمان، توسط متخصصین نصب و راه اندازی شود. بسته به متراژ آپارتمان ممکن است به کانال کشی زیادی نیاز داشته باشید. بنابراین به طور کلی می توان گفت که هزینه نصب داکت اسپلیت در مقایسه با سیستمی مثل کولر گازی دیواری یا ایستاده بسیار بالا تر است.


بیشتر بخوانید : راهنما خرید بهترین داکت اسپلیت


هزینه برق داکت اسپلیت چقدر است؟

مصرف برق داکت اسپلیت به عوامل زیادی از جمله ظرفیت داکت اسپلیت، برند داکت اسپلیت و میزان استفاده شما بستگی دارد. هزینه برق داکت اسپلیت عموما نسبت به اسپلیت دیواری بیشتر است. البته شما می توانید داکت اسپلیت کم مصرف یا همان اینورتر دار بخرید که مصرف برق آن نسبت به مدل معمولی بسیار پایین تر است.

با وجودی که پیش بینی هزینه ماهانه برق داکت اسپلیت کار راحتی نیست، اما اگر داکت اسپلیت بدون اینورتر با ظرفیت بالا شبانه روزی روشن باشد، قطعا جزء مشترکین پر مصرف برق خواهید بود و باید انتظار یک قبض برق با هزینه بالا را داشته باشید.

سر و صدای داکت اسپلیت چقدر است؟

یکی از مهم ترین فاکتور هایی که هنگام خرید داکت اسپلیت باید در نظر داشته باشیم میزان سر و صدای داکت اسپلیت است. سر و صدای کولر می تواند بسیار آزاردهنده باشد به ویژه هنگام خواب. داکت اسپلیت ها مثل بقیه سیستم های تهویه هوای مطبوع مقداری سر و صدا دارند که نرمال است. این صدا در حالت عادی نباید آزار دهنده باشد و صدای بسیار کمی است که به راحتی می توانید به آن عادت کنید.

اما اگر سر و صدای داکت اسپلیت از حد نرمال بیشتر شود احتمالا نشان دهنده مشکلی در داکت اسپلیت یا نحوه نصب آن است.

توصیه می شود یونیت داخلی داکت اسپلیت که بیشترین صدا را تولید می کند جایی از منزل نصب شود که در آن نیازی به سکوت نباشد. مثلا اتاق خواب بدترین جایی است که می توانید یونیت داخلی داکت اسپلیت را نصب کنید.

در صورتی که صدای داکت اسپلیت شما را اذیت می کند، راه هایی برای کاهش این صدا وجود دارد. مثل نصب عایق صدا برای داکت ها.

کم صدا ترین داکت اسپلیت بر اساس نظرات مصرف کنندگان

سر و صدای داکت اسپلیت ها معمولا بین 70 تا 80 دسی بل است و داکت اسپلیت هایی که صدای 50 دسی بل تولید می کنند، داکت اسپلیت کم صدا به حساب می آیند.

صدای 70 دسی بل معادل صدای جارو برقی است در حالی که صدای 50 دسی بل تقریبا مثل صدای باران با شدت متوسط است. میزان صدای هر مدل داکت اسپلیت را می توانید از روی دفترچه راهنما پیدا کنید. با وجودی که چیزی به نام داکت اسپلیت بی صدا وجود ندارد، اما شما می توانید با توجه به میزان صدای تولید شده توسط یونیت داخلی داکت اسپلیت، برندی را انتخاب کنید که کمترین سر و صدا را دارد.

همچنین نصب اصولی و استاندارد داکت اسپلیت و استفاده از عایق صدا می تواند به کاهش هر چه بیشتر سر و صدای داکت اسپلیت کمک کند.

داکت اسپلیت چه مارکی خوبه؟

نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت

یکی از سوالاتی که بسیاری از مشتریان فروشگاه دماکالا می پرسند این است که داکت اسپلیت چه مارکی خوبه؟ واقعیت این است که برند های زیادی در حوزه تولید داکت اسپلیت کار می کنند که اکثر آن ها استاندارد بالایی دارند و دستگاه های بسیار خوبی هستند.

انتخاب برند داکت اسپلیت بیش از هر چیز به ترجیح شما و بودجه ای که دارید بستگی دارد. به طور کلی داکت اسپلیت های موجود در بازار را می توان به دو دسته تقسیم کرد:

  • داکت اسپلیت ایرانی
  • داکت اسپلیت خارجی

در ادامه به معرفی هر یک می پردازیم.


بیشتر بخوانید : انواع داکت اسپلیت


بهترین برند داکت اسپلیت ایرانی

در این بخش به معرفی بهترین برند های داکت اسپلیت ایرانی می پردازیم. توجه داشته باشید که ترتیب این برند ها هیچ ربطی به برتری آن ها ندارد و تصادفی است.

نظرات کاربران در مورد داکت اسپلیت ایران رادیاتور

نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت مقالات مرتبط با داکت اسپلیت

کمپانی ایران رادیاتور یکی از معروف ترین و شناخته شده تری کمپانی های ایرانی تولید کننده تجهیزات سرمایشی و گرمایشی است که نیازی به معرفی ندارد. داکت اسپلیت یکی از محصولات نسبتا جدید ایران رادیاتور است. داکت اسپلیت های ایران رادیاتور با قیمت مناسب، ضمانت 5 ساله، مقاومت و دوام بالا و گاز مبرد r410 سازگار با محیط زیست، مشتریان زیادی را به خود جذب کرده اند.

نظرات کاربران در مورد داکت اسپلیت وست کول

برند وست کول یکی از برند های ایرانی فعال در حوزه طراحی و تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی است که بر اساس نظرات مصرف کنندگان عملکرد قابل قبولی دارد. داکت اسپلیت های وست کول 5 سال ضمانت تعویض کمپرسور و 18 ماه ضمانت قطعات دارند و به کمپرسور های روتاری برند هیتاچی و سانیو مجهز هستند. وست کول یکی از برند های ایرانی است که داکت اسپلیت از نوع اینورتر دار تولید می کند.

نظرات کاربران در مورد داکت اسپلیت داکتینو

داکتینو یکی از تولید کنندگان داخلی داکت اسپلیت است که محصولات آن شباهت زیادی به داکت اسپلیت های برند دایکین دارند. کمپرسور داکت اسپلیت داکتینو از نوع اسکرال با 5 سال ضمانت است و از گاز مبرد R410 سازگار با محیط زیست استفاده می کند.

نظرات کاربران در مورد داکت اسپلیت مهر اصل

داکت اسپلیت مهر اصل یکی دیگر از داکت اسپلیت های تولید داخل است که در ظرفیت های بالا تولید می شود. این داکت اسپلیت ها کویل آب گرم مسی، موتور فن هواساز 5 سرعته و بدنه گالوانیزه مقاوم در برابر خوردگی دارند.

بهترین داکت اسپلیت خارجی

در این بخش به معرفی بهترین برند های داکت اسپلیت خارجی می پردازیم. توجه داشته باشید که ترتیب این برند ها هیچ ربطی به برتری آن ها ندارد و تصادفی است.

داکت اسپلیت ال جی LG

نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت

ال جی یکی از برترین تولید کنندگان سیستم های تهویه مطبوع است که نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت های آن نشان دهنده درصد بالای رضایت مشتری است. از جمله نقاط قوت داکت اسپلیت ال جی بر اساس نظرات مصرف کنندگان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کم صدا بودن، هوادهی مطلوب، راندمان بالا، قدرت بالا، ضمانت 5 ساله کمپرسور

داکت اسپلیت سامسونگ

برند سامسونگ نیازی به معرفی ندارد و همه ما با محصولات با کیفیت و به روز این برند آشنا هستیم. داکت اسپلیت های سامسونگ در بازار جهانی و بازار ایران بسیار پر طرفدار و پر مشتری هستند. کم مصرف بودن، دوستدار محیط زیست بودن و کیفیت و دوام بالا از جمله برجسته ترین نقاط قوت داکت اسپلیت های سامسونگ است.

داکت اسپلیت گرین Green

نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت

یکی از برند های خارجی تولید کننده داکت اسپلیت که محصولات آن هم مرغوب هستند و هم مقرون به صرفه، برند گرین است. داکت اسپلیت های گرین کیفیت بسیار خوبی دارند و از جدیدترین تکنولوژی ها بهرمند هستند. این ویژگی ها در کنار قیمت مناسب باعث شده که داکت اسپلیت گرین به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین داکت اسپلیت های فروشگاه دماکالا تبدیل شود.

کم مصرف بودن، کم صدا بودن، هوادهی عالی، داشتن فیلتر تصفیه هوا و مجهز بودن به گاز مبرد R410 ویژگی های مهمی هستند که داکت اسپلیت های گرین را متمایز می کنند.

داکت اسپلیت هایسنس

هایسنس یکی از برند های شناخته شده جهانی تولید کننده داکت اسپلیت است. نظرات کاربران نشان می دهد درصد قابل توجهی از مشتریان این داکت اسپلیت ها از خرید خود راضی هستند. گارانتی 60 ماهه برای کمپرسور و ضمانت 18 ماهه برای قطعات، کیفیت و راندمان بالای کمپرسور، مجهز بودن به گاز مبرد R410 و اینورتر بودن داکت اسپلیت هایسنس، نشان می دهد این رضایت بالای مشتریان بی دلیل نیست.

داکت اسپلیت گری

داکت اسپلیت گری یکی از داکت اسپلیت های پر فروش در بازار ایران است. این داکت اسپلیت ها مصرف برق پایینی دارند و در عین حال از قدرت خنک کنندگی بالایی برخودار هستند. داکت اسپلیت گری در نوع معمولی و اینورتر موجود است و جزو داکت اسپلیت های کم صدای موجود در بازار است. داکت اسپلیت های گری از نظر طراحی شباهت زیادی به داکت اسپلیت ال جی دارند

داکت اسپلیت اجنرال O’General

برند شناخته شده و محبوب اجنرال یکی از برند های مطرح تولید کننده داکت اسپلیت است که محصولاتش با مصرف بهینه انرژی و کمپرسور آمریکایی مرغوب موفق شده اند رضایت اکثریت مشتریان را به دست آورند.

داکت اسپلیت دایکین

دایکین یکی از برند های مطرح تولید کننده داکت اسپلیت و کولر گازی است که بیش از 45 سال است در این حوزه فعالیت می کند. داکت اسپلیت های دایکین به چهار دسته کلی تقسیم می شوند:

داکت اسپلیت اینورتر پریمیوم دایکین: مناسب برای متراژ های متنوع با گاز مبردR22

داکت اسپلیت اینورتر دایکین: سایز کوچک مناسب برای آپارتمان هایی که فضای سقف محدودی دارند، مناسب برای متراژ های متنوع

داکت اسپلیت اسلیم لاین دایکین: مناسب برای سقف هایی که فضای باریک دارند

سیستم Bulkhead: طراحی شده برای فضاهایی که سقف تو خالی یا سقف کاذب دارند.

داکت اسپلیت های دایکین یک ویژگی به نام Night Quiet Mode یا حالت سکوت شب هستند که سر و صدای داکت اسپلیت را هنگام خواب شما کاهش داده و جریان هوا را به صورت خودکار تنظیم می کند، همچنین می توانید از قابلیت انتخاب سرعت فن برای تغییر دما استفاده کنید.

اگر ساختمان شما از قبل داکت کشی شده است، سیستم retrofit داکت اسپلیت های دایکین این امکان را می دهد که داکت اسپلیت حدید را با همان کانال کشی و سیم کشی های قدیمی نصب کنید.

داکت اسپلیت فوجیتسو

فوجیتسو جنرال یکی از کمپانی های قدیمی و محبوب است که همیشه با نوآوری های کارآمدش در میان رقبا درخشیده است. بر اساس نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت فوجیتسو یکی از بهترین داکت اسپلیت های خارجی موجود در بازار است. داکت اسپلیت های فوجیتسو هم به چهار دسته تقسیم می شوند:

داکت اسپلیت فوجیتسو بالکهد: طراحی فشرده با امکان نصب انعطاف پذیر

داکت اسپلیت فوجیتسو اسلیم لاین: همانطور که از نامش مشخص است، این مدل باریک است و برای سقف هایی که فضای محدودی دارند مناسب است. این مدل ها قابلیت زون کنترل هم دارند

داکت اسپلیت فوجیتسو یک فاز: امکان نصب تعداد زیادی داکت و زون کنترل

داکت اسپلیت فوجیتسو سه فاز: مصرف انرژی پایین تر و زون کنترل

داکت اسپلیت میتسوبیشی

کمپانی میتسوبیشی در حوزه تولید کولر و یخچال فعالیت دارد و چندین مدل مختلف داکت اسپلیت تولید می کند.

داکت اسپلیت های چرخه معکوس میتسوبیشی در زمستان هوا را گرم می کند.

داکت اسپلیت میدیا

داکت اسپلیت های میدیا در ظرفیت های متنوع از 24000 تا 60000 در بازار موجود هستند. این داکت اسپلیت ها به کمپرسور اسکرال مجهز هستند و گاز مبرد آن ها از نوع R410 دوستدار محیط زیست است. این داکت اسپلیت ها ضمانت بالا دارند و در نوع اینورتر موجود هستند.

داکت اسپلیت هیتاچی

هیتاچی یک برند ژاپنی است که انواع کولر گازی و اسپلیت از جمله داکت اسپلیت را طراحی و تولید می کند. نوع اینورتر داکت اسپلیت هیتاچی تا 60% در مصرف برق صرفه جویی می کند. داشتن فیلتر تصفیه هوای پلاسما، سیسیتم رطوبت گیر، ریموت کنترل، کم سر و صدا بودن و پرتاب باد چهار طرفه از جمله ویژگی های مثبت داکت اسپلیت هیتاچی است.

نظرات مردم در مورد داکت اسپلیت

نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت

تا اینجا به معرفی داکت اسپلیت و برند های مطرح تولید کننده داکت اسپلیت ایرانی و خارجی بر اساس نظرات مصرف کنندگان پرداختیم. اما اگر بخواهیم مستقیما از نظرات مردم در مورد داکت اسپلیت آگاه شویم چه کار باید بکنیم؟

درست است که نظر کارشناسان می تواند در انتخاب داکت اسپلیت به شما کمک بزرگی کند، اما تجربه دست اول افرادی که خودشان از داکت اسپلیت استفاده می کنند و به اصطلاح مصرف کننده داکت اسپلیت هستند، در تصمیم نهایی بسیار موثر است.

یکی از هدف های ما از نوشتن این مقاله به اشتراک گذاشتن نظرات کاربران با شما عزیزان است اما هدف دیگر، که هدف مهم تری هم هست، دعوت از شما برای به اشتراک گذاشتن نظرات و تجربیات ارزشمندتان است.

در ادامه به بررسی نظرات مردم در مورد داکت اسپلیت خواهیم پرداخت اما پیشنهاد می کنیم با مشارکت خود، کامنت های این مقاله را به یک منبع غنی از نظرات درباره انواع داکت اسپلیت تبدیل کنید.

نظرات در مورد داکت اسپلیت دایکین

شیرین: سلام واقعا که این مارک اصلا خوب نیست ما خریداری کردیم ولی راضی نیستیم. به نظر من که کولر گازی از همه چیز بهتره داکت اسپلیت فقط فقط مارک گرین و ایران رادیاتور خوبه

نظرات در مورد داکت اسپلیت جی پلاس

شکور: من 6 ماهه که داکت اسپلیت جی پلاس 36000 رو خریداری کردیم، و خیلی راضیم

توانا: بسیار عالی

پرستو 120: داکت اسپلیت خوب جی پلاس همه چیزش عالیه

حیدریان: پیشنهاد من به دوستان جی پلاس یا ایران رادیاتور هستش

نیکزاد: داکت اسپیلت چی پلاس عالیه خدماتش هم خوبه

محمد ترابی: هایسنس وجی پلاس هردو خوبن ولی چی پلاس ظاهر شیکتری نسبت به هایسنس داره

محسن توکل: به نظر من داکت جی پلاس خیلی خوبه اگر داکت قیمت پایین هم می خوای ایران رادیاتور

پیوندی: داکت اسپیلت چی پلاس خیلی خوبه من خیلی راضی هستم

نظرات در مورد داکت اسپلیت ایران رادیاتور

قاسم حسینی: این مارک عالیه

آرام: واقعا من از این مارک راضیم خیلی خوبه

محمد حسین: ایران رادیاتور داکت زده من فکر میکنم خوب باش

حیدری: ایران رادیاتور بگیر با این وضعیت تحریم‌ها مطمئن هستی که خراب بشه وسیله هاش پیدا میشه خدماتش هم خوبه

نظرات در مورد داکت اسپلیت گرین

علیرضا: باسلام من حدود 6 ماه این محصول رو خریداری کردم و واقعا راضی هستم

خلیل کمالی: به نظر من خیلی این مدل داکت اسپلیت خوبه و خیلی کم صداتر هستند.

س.مولاپور: منم گرین دارم خیلی راضیم خوبه

مریم نجفی: سلام من روی صدای دستگاه موقع خواب خیلی حساسم و این دستگاه واقعا صداش خیلی کمه و اصلا روشن یا خاموش بودنش رو حس نمیکنم

علی میرحاج: قیمت بسیار خوب و کیفیت خوب من کاملا راضی بودم از این محصول

Rayan: مارک گرین خیلی خوبه

Kamali: من عموم تو خونشون داکت اسپلیت گرین گذاشته بد نبود خوب بود

رضا جمالی: فقط گرین عالیه من برای خونه خواهرم خریدم واقعا خوبه

نویدی: گرین خیلی خوبه خدماتش هم عالیه

مدبر: داکت اسپیلت گرین خیلی خوبه من برای دفترم گرفتم راضی هستم

ساناز خلیلی: داکت اسپیلت فقط گرین عالیه خوب جواب داده خدماتش هم خوبه من راضی هستم

سحر سلطانی: گرین خیلی خوبه مصرف انرژی کمی داره مقرون به صرفه هست برای تشخیص ظرفیت باید حتما با کارشناس مشورت کنید

نظرات در مورد داکت اسپلیت هایسنس

کامران تفغانی: من حدود 8 ماه پیش داکت اسپلیت هایسنس خریداری کردم ولی زیاد راضی نبودم ولی مدل گرین زیاد تعریفشو شنیدم

وحید گاراژیان: وسیله بسیار خوبی است

محمد علی: داکت اسپلیت فقط هایسنس

مملی: به نظر من هایسنس بگیر خیلی خوبه من برای دفترم گذاشتم خوب جواب داده

نظرات در مورد داکت اسپلیت تراست

عباس ادیسون: خوبه ولی ظرفیت کار کردش تا حد سقف ۴۰درجه گرما ساخته شده

نظرات در مورد داکت اسپلیت میدیا

کیانپور: این دستگاهو پارسال زمستان برای 5 واحد خریدیم الان تو دما 50 درجه اهواز اینقدر واحد ما خنکه…

نظرات در مورد داکت اسپلیت ال جی

Sadra: ماخونمون داکت اسپلیت الجی گذاشتیم واقعا خوبه
کوروش پناهی: داکت فقط ال جی بگیر خیلی خوبه برند شناخته شده هم هست

آیا از داکت اسپلیت راضی هستید؟

در این مقاله به بررسی نظرات مصرف کنندگان داکت اسپلیت پرداختیم. این نظرات عینا توسط کاربران در سایت ها و انجمن های مختلف نوشته شده اند و دماکالا هیچگونه مسئولیتی درباره صحت این نظرات بر عهده ندارد.

نظر شما درباره داکت اسپلیت چیست؟ آیا از داکت اسپلیت راضی هستید؟ از کدام مارک داکت اسپلیت استفاده می کنید؟

نظراتتان را با ما و دیگر مخاطبین سایت دماکالا در میان بگذارید.

 

 

دسته بندی خدمات دماکالا

تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.