نحوه تنظیم سرمایش داکت اسپلیت

داکت اسپلیت یکی از انواع کولر گازی با کاربرد گسترده است. بعد از خرید داکت اسپلیت، این که نحوه تنظیم سرمایش داکت اسپلیت چگونه است، یکی از سوالات متداولی است که برای افراد پیش می آید.

ما در این مقاله رایگان مجله دماکالا نحوه تنظیم سرمایش داکت اسپلیت برند های مختلف را به شما آموزش می دهیم. برای آشنایی با روش تنظیم دما داکت اسپلیت هایسنس، ال جی، سامسونگ، و میتسوبیشی تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

نحوه تنظیم داکت اسپلیت برای تابستان

پیش از شروع فصل تابستان، یکی از مهم ترین کار هایی که باید انجام شود سرویس و تنظیم سرمایش داکت اسپلیت است. تعویض یا تمیز کردن فیلتر های داکت اسپلیت قبل از فعال سازی مجدد آن در فصل تابستان حتما باید انجام شود.

همچنین توصیه می شود هنگام سرویس داکت اسپلیت، رادیاتور های آن را با دستمال تمیز کنید. گاز مبرد داکت اسپلیت قبل از راه اندازی باید چک شود و در صورتی که لازم بود، گاز داکت اسپلیت را شارژ کنید.

توجه داشته باشید که هنگام سرویس داکت اسپلیت اتصال آن را از برق قطع کنید و مراقب باشید که قطعات داکت اسپلیت خیس نشوند.

پس از اطمینان از درست کار کردن داکت اسپلیت و سرویس آن، دریچه های خروجی را باز کنید. همه در ها و پنجره ها را ببندید تا مانع از هدر رفتن انرژی شوید. حالا نوبت به تنظیم داکت اسپلیت برای تابستان می رسد. جهت تنظیم سرمایش داکت اسپلیت مراحل زیر را طی کنید:

  1. دکمه cool ترموستات داکت اسپلیت را بزنید.
  2. دمای داکت اسپلیت را روی مقدار مطلوب تنظیم کنید (معمولا بین 24 تا 26 درجه بهترین درجه برای کولر گازی برای فصل تابستان است).
  3. داکت اسپلیت را روشن کنید.
  4. شما می توانید بسته به نیاز خود سرعت فن داکت اسپلیت را بالا یا پایین ببرید.

از این روش می توانید برای تنظیم سرمایش داکت اسپلیت انواع برند ها استفاده کنید.

آموزش تنظیم سرمایش داکت اسپلیت هایسنس، ال جی، سامسونگ، و میتسوبیشی

با شروع فصل گرما به فکر راه اندازی و سرویس داکت اسپلیت منزل یا محل کار می افتیم. داکت اسپلیت ها یکی از پرکاربرد ترین سیستم های خنک کننده برای منازل و ادارات هستند به ویژه برای محیط هایی با متراژ بالا. در صورتی که شما هم از داکت اسپلیت استفاده می کنید، با خواندن این مقاله می توانید داکت اسپلیت را برای فصل تابستان تنظیم کنید.


بیشتر بخوانید : هزینه اجرای داکت اسپلیت


دسته بندی خدمات دماکالا

تعمیر داکت اسپلیت
تعمیر انواع چیلر

تعمیر انواع چیلر

تعمیرات وی ار اف vrf

تعمیرات VRF

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.